Fitness Seller

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.361
Aight! wil je dan UB of LB doen? Denk dat LB handiger is ivm schema indeling of niet? :P

Liever UB eerlijk gezegd :roflol:
Ik heb er zelf ook 1 UB dag inzitten, alleen nu een split schema omdat ik maar 3x kan trainen (ga morgen avond uit + ladderzat wss, dus vrijdag te brak om te trainen).

Oh mooi :). Ergens in januari doen dan maar?

• #1.365
Zojuist weer getraind!
Tim ook nog gespot, even mee gesproken :thumbs:

Push (met wat pull assistance). Trainingsduur 1 uur 30 minuten, inclusief chat time.
Warmup rotator cuffs.

Incline dumbell press (RPT)
12x18kg
6x28kg
3x36kg
4x40kg -> VPR
5x38kg
6x36kg
7x34kg

Dumbell flyes
10x14kg
10x16kg
10x16kg
10x16kg

Dips (chest)
8xBW
8xBW+18kg -> PR
5xBW+20kg -> PR
12xBW

~2 setjes op de fly machine

Dumbell shoulder press
7x24kg
6x24kg
weak as ph*ck, heb ik altijd na borst gedaan te hebben

Dumbell lying rear lateral raise
15x5kg
12x5kg
10x5kg

Incline dumbell press (Ja again, had ~15 min gerust door gesprek met Tim en moest op de bus wachten)
8x30kg
5x32kg
op

Dumbell shrug
12x30kg
8x36kg
10x34kg
10x34kg

~ nog wat mixed setjes voor triceps; triceps pushdown machine/rope overhead extensions/rope pushdown.

Feedback & voeding
Training ging lekker :)
Ook van Tim nog even bevestiging gekregen dat de meting wat kan afwijken en spiegel > meting.
Maakte me al vrij weinig zorgen maar toch lekker om het nog ff te horen :thumbs:

Voor de training een all in one shake (650 kcal/60p) weggewerkt, nu een pizza in de oven en voor het uitgaan vanavond nog een whey shakeje.
Zal flink wat zuipen worden vanavond, maar ik ga zoals altijd voor sterke drank ipv bier (stuk minder kcal en sneller het resultaat bereikt :o )
Proberen nog een whey shake te nuttigen na het uitgaan, is eigenlijk wel nodig na een nachtje cardio gemixt met alcohol.

Goeie train toch! En wat betreft dbsp is het normaal dat je minder lift na je benches ;)

Lekkere training en nice VPR op die inclineDBP!
Fijn dat de bevestiging er dan even is he! :)

Have fun vanavond!

Leuk je weer eens gezien/gesproken te hebben ;)
Ja, gewoon niet te veel waarde hechte aan getalletjes!
Spiegel is en blijft je beste maatstaaf.

Lekkere training voor de rest man! :thumbs:

Flinke training, hoor! Bevalt het RPT principe je tot nu toe?

Doe hem op een bankje idd, alleen ga ik gewoon met me reet op het zitje zitten en me borst tegen het bankje drukken, niet op me knieën :P
AAS hoef ik nu ook echt nog niet, train momenteel toch alleen maar voor een beachboy fysiek :roflol: inclusief wheels, rug en alle zooi erbij natuurlijk :rolleyes:
Altijd een fat man geweest, wil er aankomende zomer gewoon voor eens in me leven shredded bij staan met wat massa.

Oke man, dan pak je 'm wel strict. :thumb: We trainen allemaal voor het ultieme beachboy fysiek, alleen zien veel chicks een beachboy als een gozer met alleen abs :P Mijn doel ook voor aankomende zomer, gaat je lukken kerel!

Weer lekkere trainingen! Rustig aan doen met been train levert toch nog een behoorlijke training op. En je press kracht blijft verdomd sterk! ;)

ziet er goed uit! Sterke dumbel press ook!

• #1.372

Kom dan!

---------- Toegevoegd om 00:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:48 ----------

Goeie train toch! En wat betreft dbsp is het normaal dat je minder lift na je benches ;)
Ging lekker ja :)
En dacht ook gelijk aan die dbsp van jou nadat je borst had gedaan :roflol:

Lekkere training en nice VPR op die inclineDBP!
Fijn dat de bevestiging er dan even is he! :)

Have fun vanavond!

Thanks! ;)

Leuk je weer eens gezien/gesproken te hebben ;)
Ja, gewoon niet te veel waarde hechte aan getalletjes!
Spiegel is en blijft je beste maatstaaf.

Lekkere training voor de rest man! :thumbs:
Vond ik ook bro, leer steeds weer iets bij als ik je spreek! :)
Zal idd op de spiegel af gaan, er zal toch nog maar 1 weging komen en dat is aan het einde van de bulk pas :thumbs:
Thanks!

Flinke training, hoor! Bevalt het RPT principe je tot nu toe?

Thanks Dave! :)
Vind de RPT een heerlijke methode ;)
Met 4x40kg als eerste set,kom ik uit op 3 reps op de 2e set en vervolgens kan ik het niet meer hebben.
Met RPT heb ik daar dus geen last van en kan ik elke week 1 rep verhogen op de 'top' set.
Heb hem laatst ook met dumbell shoulder press geprobeerd en daarop zal die ook terugkomen!

Oke man, dan pak je 'm wel strict. :thumb: We trainen allemaal voor het ultieme beachboy fysiek, alleen zien veel chicks een beachboy als een gozer met alleen abs :P Mijn doel ook voor aankomende zomer, gaat je lukken kerel!

Weer lekkere trainingen! Rustig aan doen met been train levert toch nog een behoorlijke training op. En je press kracht blijft verdomd sterk! ;)

Thanks Johan, goede motivatie :D
Heb echt verdomd veel spierpijn in me benen nog, terwijl de squats erg laag volume was en al 2 dagen geleden is. Lowerbody herstel duurt bij mij echt 5 dagen als ik normaal/high volume toepas :(

ziet er goed uit! Sterke dumbel press ook!

Thanks kerel! ;)

Thanks Johan, goede motivatie :D
Heb echt verdomd veel spierpijn in me benen nog, terwijl de squats erg laag volume was en al 2 dagen geleden is. Lowerbody herstel duurt bij mij echt 5 dagen als ik normaal/high volume toepas :(

Haha zeker, dat is ook belangrijk!
I know that feel :p zit nu met hetzelfde haha. Damn, duurt wel erg lang! Quads / kuiten / glutes herstellen bij mij sneller dan mijn hamstrings, die kan ik best lang voelen. High volume vraagt sws ook om meer herstel, maar met het schema dat je nu hanteert moet dat wel makkelijk lukken toch? ;)

• #1.374
Haha zeker, dat is ook belangrijk!
I know that feel :p zit nu met hetzelfde haha. Damn, duurt wel erg lang! Quads / kuiten / glutes herstellen bij mij sneller dan mijn hamstrings, die kan ik best lang voelen. High volume vraagt sws ook om meer herstel, maar met het schema dat je nu hanteert moet dat wel makkelijk lukken toch? ;)

1x per week lukt wel inderdaad :P
Alleen sumo DL 3 dagen na squats gaat alsnog lastig, dus misschien dat ik de volgorde aanpas :rolleyes:

• #1.375
Laatste paar dagen vrij weinig online geweest.
Donderdag uit geweest met de klas, zat een kerel bij die helemaal naar de klote was om 23:00 al :roflol:
Deed ook aan KT en was nu van 54kg naar 57kg gegaan in 2 maanden, mega trots en opscheppen natuurlijk :o
Voor het eerst lachgas geprobeerd, was wel lachen :p
Wel veel last van me keel sindsdien, lichte ontsteking denk ik.

Gister verjaardag gehad, ook niks van alcohol gedronken door pijne keel. Gainz :D
Probeer nu op feestjes/gelegenheden gewoon 3 maaltijden te nuttigen van 50gr eiwit per keer.
Gister bv:
- 300gr kibbeling met saus (minstens 50p)
- 4 eieren op brood met 700 ml melk (50p)
- All in one kwark shake (voor het slapen) (50-60p)
- stuk of 5 glaasjes frisdrank op het feestje met wat snacks - had thuis ook nog wat chocolade op :o
Gewicht is stabiel gebleven sinds de laatste weging, ben ik wel blij mee :)
Sta nu wat 'droger' door aardig wat vochtverlies en me huid voelt ook een stuk minder dik aan.
Nog geen idee hoe ik het met trainen ga doen, ik denk maandag/dinsdag/vrijdag, ook even openingstijden van de gym opzoeken nog.

Nog geen idee hoe ik het met trainen ga doen, ik denk maandag/dinsdag/vrijdag, ook even openingstijden van de gym opzoeken nog.

Misschien lb/ub/fb doen?

Ma: LB
Di: UB
Vrij: FB

Rekening houdend met dat je lb trager herstelt dan ub ;)

L
Deed ook aan KT en was nu van 54kg naar 57kg gegaan in 2 maanden, mega trots en opscheppen natuurlijk :o
Ik ben om minder trots geweest. :o Maar ligt ook wel iets anders denk ik. ;)

Het was dus kennelijk wel gezellig geweest?

Nice dat je gewicht gelijk gebleven is. Ga je nog wel wat verder met je bulk?

• #1.378
Misschien lb/ub/fb doen?

Ma: LB
Di: UB
Vrij: FB

Rekening houdend met dat je lb trager herstelt dan ub ;)

Thanks voor het meedenken bro ;)
Heb net gekeken en blijkbaar is de gym donderdag ook open, dus denk dat ik gewoon 4 dagen ga.
Dan ga ik in de week van oud en nieuw maar 2x, soort deload aangezien de training in die week erna 6 dagen later valt.

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------

Ik ben om minder trots geweest. :o Maar ligt ook wel iets anders denk ik. ;)

Het was dus kennelijk wel gezellig geweest?

Nice dat je gewicht gelijk gebleven is. Ga je nog wel wat verder met je bulk?

Dit was gewoon geweldig, die vent trok om 4 uur 's nachts een rol salami tevoorschijn met een half zak brood en begon het weg te werken :roflol:
Was zeer gezellig inderdaad, vind het wel 'leuk' om de vragen te krijgen hoe vaak ik fitness, terwijl ik niet eens heb vermeld dat ik aan krachttraining deed :)

Ben van plan om nog verder te bulken tot begin februari (misschien half februari).
Zou graag nog wat extra massa pakken voor ik ga cutten namelijk ;)
Denk uit te komen op zo'n 87kg aan het einde van de bulk om vervolgens te cutten richting de 80kg (wss eerder richting de 75kg als ik echt op 10% wil staan, maar ik ga af op de spiegel, dus als ik met bijvoorbeeld 11% tevreden ben houd ik het daarop)

Dit was gewoon geweldig, die vent trok om 4 uur 's nachts een rol salami tevoorschijn met een half zak brood en begon het weg te werken :roflol:
Was zeer gezellig inderdaad, vind het wel 'leuk' om de vragen te krijgen hoe vaak ik fitness, terwijl ik niet eens heb vermeld dat ik aan krachttraining deed :)

Ben van plan om nog verder te bulken tot begin februari (misschien half februari).
Zou graag nog wat extra massa pakken voor ik ga cutten namelijk ;)
Denk uit te komen op zo'n 87kg aan het einde van de bulk om vervolgens te cutten richting de 80kg (wss eerder richting de 75kg als ik echt op 10% wil staan, maar ik ga af op de spiegel, dus als ik met bijvoorbeeld 11% tevreden ben houd ik het daarop)
*lol* ik ben om die tijd eerder in voor een broodje shoarma! :D
Dat is zeker wel leuk. Zien ze in ieder geval dat je lekker traint en weet je ook dat het resultaat er ook zeker naar is! Die vragen krijg ik echt niet.. en zal nog wel een lange tijd duren ook.... :( maar goed.. het begin is er!

Half februari dus. Heb je nog even te gaan. Spiegel is altijd het beste. Ben benieuwd waar je dan uit zal komen. En dus waar je tevreden mee bent! Neem aan dat er dan pics komen? :)

• #1.380
*lol* ik ben om die tijd eerder in voor een broodje shoarma! :D
Dat is zeker wel leuk. Zien ze in ieder geval dat je lekker traint en weet je ook dat het resultaat er ook zeker naar is! Die vragen krijg ik echt niet.. en zal nog wel een lange tijd duren ook.... :( maar goed.. het begin is er!

Half februari dus. Heb je nog even te gaan. Spiegel is altijd het beste. Ben benieuwd waar je dan uit zal komen. En dus waar je tevreden mee bent! Neem aan dat er dan pics komen? :)

Zal nu wat pics droppen, net fresh gemaakt :cool:
Nog steeds erg slecht omdat ik ze zelf moet maken, zal aan het einde van me bulk een front double bicep proberen. Al vaak geprobeerd maar elke keer verkeerde lichtinval of verkeerde camerapositie.

Dit is op 85kg in ieder geval, denk dat de vet meting van 14,7% redelijk klopt.
Guns meten 40cm, voor de rest ook geen idee omdat ik ook zelf meet.

2013-12-22 15.56.26.jpg

2013-12-22 15.59.33.jpg

Terug
Naar boven