MuscleMeat

Shady's Recomp Log

Zelf foto's maken is een ramp. Zelfontspanner wil nog wel redelijk te doen zijn.
Qua vet% heb ik geen idee. Ik kan dat echt niet schatten. Maar ziet er goed uit!
Nice biceps! :)

Wat spuit die jongen toch in zijn armen, zeg?!

Hah nee, goede progressie man, je wordt buffer. Ga nog zeker een paar maanden door, dan voor de zomer evt. even cutten, dan komt je massa beter naar boven, want die heb je zeker.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.383
Zelf foto's maken is een ramp. Zelfontspanner wil nog wel redelijk te doen zijn.
Qua vet% heb ik geen idee. Ik kan dat echt niet schatten. Maar ziet er goed uit!
Nice biceps! :)

Thanks, triceps zijn wel een stuk beter dan biceps tho :)

---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:17 ----------

Wat spuit die jongen toch in zijn armen, zeg?!

Hah nee, goede progressie man, je wordt buffer. Ga nog zeker een paar maanden door, dan voor de zomer evt. even cutten, dan komt je massa beter naar boven, want die heb je zeker.

:roflol:
Ik zit aan de shakies, geen true naturel bodybuilder meer dus :(

Thanks Dave, 6kg gegained in bijna 4 maanden tijd geeft een groter verschil dan verwacht :)
Van DYEL naar '' hoeveel lift je '', feels good.
Aangezien mijn vorige cut niet heel geslaagd ging (teveel binge aanvallen), ga ik een beetje tijdig cutten.
Probeer de bulk door te trekken tot eind februari zoals gepland, maar moet het even aankijken.

Zodra ik tevreden ben houd ik een recomp aan, gedurende de zomer (juni t/m augustus).
Hoop in ieder geval zo'n 3-4 maanden te cutten met een verlies van zo'n ~6% vet.
Neem als uitgangspunt voor de zekerheid een vet verlies van 1,5% per maand, instead of 2%.

Flinke guns man :thumbs:

Dem guns :eek:

Vergelijkend met mezelf denk ik dat je vp wel iets hoger uitvalt, eerder rond de 17 dus.

Goeie biceps man!!

Mooie piek man !

• #1.388

Thanks Jay, moet de concentration curls en incline curls nog toepassen, dus hoop daar nog wat resultaat op te boeken ;)

Thanks mannen! :)

---------- Toegevoegd om 01:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:28 ----------

Dem guns :eek:

Vergelijkend met mezelf denk ik dat je vp wel iets hoger uitvalt, eerder rond de 17 dus.

Zou idd wat hoger kunnen liggen, maar denk geen 17% bro. Zie me abs met een flex nog wel.
Ach, maakt me ook niet zoveel uit ;)

Klinkt altijd als lame excuses vind ik zelf, maar de pose/lichtinval hierop is echt slecht en de kwaliteit van de camera ook. Zie op de foto ook geen lijnen door crap kwaliteit en de lichtinval staat net op me zwemband, die slecht uitkomt door een pose via de zijkant :roflol:

Zal binnenkort eens een duidelijkere front pic maken :thumbs:

Laatst bewerkt:
Goede guns man! Ik schat je vp rond de 15, geen 17 want dat ben ik zelf. Kan abs alleen zien als ik zo hard flex tot mn kop rood word. :p
Foto's maken kan een b*ch zijn, soms lijkt het op een foto ook alsof je huid heel dik en vochtig is. Maar je gaat lekker bro, een cut vlak voor de zomer en je staat er ripped bij! ;)

• #1.390
Goede guns man! Ik schat je vp rond de 15, geen 17 want dat ben ik zelf. Kan abs alleen zien als ik zo hard flex tot mn kop rood word. :p
Foto's maken kan een b*ch zijn, soms lijkt het op een foto ook alsof je huid heel dik en vochtig is. Maar je gaat lekker bro, een cut vlak voor de zomer en je staat er ripped bij! ;)

Thanks bro! ;)
Maakt zoveel verschil bij mij in de ochtend of avond, ochtend lijkt VP in eens 3% lager :o
Maar goed, na me gesprek met Tim en reacties uit me log, ga ik me niet druk maken om een getal :)
Foto is geschoten met een mobiel van nog geen 150 euro :roflol:
Thanks voor je input en motivatie man! :thumbs:

Edit: Ben echt ziek als een malle; keelontsteking en wss ook weer koorts. Training word hem dus niet denk ik, misschien later op de dag als het beter gaat.

Beterschap ;) Hopelijk valt het mee voor je met kerst :)

Thanks bro! ;)
Maakt zoveel verschil bij mij in de ochtend of avond, ochtend lijkt VP in eens 3% lager :o
Maar goed, na me gesprek met Tim en reacties uit me log, ga ik me niet druk maken om een getal :)
Foto is geschoten met een mobiel van nog geen 150 euro :roflol:
Thanks voor je input en motivatie man! :thumbs:

Edit: Ben echt ziek als een malle; keelontsteking en wss ook weer koorts. Training word hem dus niet denk ik, misschien later op de dag als het beter gaat.

:thumb:
Bij mij dus ook hoor, 's middags lijk ik al zwanger. In de avond ben ik gewoon dik :p
Nee precies, focus je niet teveel op die weegschaal, vetpercentage eens in de zoveel weken checken zegt meer.
Als ik foto's maak met mijn verrotte mobiel oog ik ook veel vetter, dus snap het man.
Geen dank man, krijg het ook altijd terug van jou. En dat geeft je net weer dat zetje in de rug! ;)

Beter neem je je rust, als je vit D3 en vit C hebt liggen zou ik dat nemen. Zo kom ik er vaak sneller boven op. Beterschap bro!

• #1.393
Beterschap ;) Hopelijk valt het mee voor je met kerst :)

Thanks :o Meestal is het bij mij na 1/2 dagen wel een stuk minder, dus ik hoop dit keer ook!

:thumb:
Bij mij dus ook hoor, 's middags lijk ik al zwanger. In de avond ben ik gewoon dik :p
Nee precies, focus je niet teveel op die weegschaal, vetpercentage eens in de zoveel weken checken zegt meer.
Als ik foto's maak met mijn verrotte mobiel oog ik ook veel vetter, dus snap het man.
Geen dank man, krijg het ook altijd terug van jou. En dat geeft je net weer dat zetje in de rug! ;)

Beter neem je je rust, als je vit D3 en vit C hebt liggen zou ik dat nemen. Zo kom ik er vaak sneller boven op. Beterschap bro!

Gebruik sinds een weekje nu vit D3, alleen is die aanbevolen voor 1 maal per 2 dagen (geen idee of je het mag overschrijden, op verpakking staat van niet).
Zal sowieso 3x trainen worden ipv 4x bedenk ik me net, morgen afspraak bij fysio en het is anderhalf uur reizen naar de gym, wat ik niet zo zie zitten :o
Zal even kijken, moest eigenlijk sowieso nog een kerst cadeau in de stad kopen vandaag :)

Beterschap in ieder geval. Hoop inderdaad dat het met 1 a 2 dagen beter is. Kan je in ieder geval genieten van de kerst. :)

Gebruik sinds een weekje nu vit D3, alleen is die aanbevolen voor 1 maal per 2 dagen (geen idee of je het mag overschrijden, op verpakking staat van niet).
Zal sowieso 3x trainen worden ipv 4x bedenk ik me net, morgen afspraak bij fysio en het is anderhalf uur reizen naar de gym, wat ik niet zo zie zitten :o
Zal even kijken, moest eigenlijk sowieso nog een kerst cadeau in de stad kopen vandaag :)

Oke man dat is goed. Ik neem momenteel 5000iu per dag, voel me de laatste tijd wat minder en dan houd ik het wat hoger. Had eens gelezen dat het positief kan werken als je tijdens je griep 1000mg vit C + 5000iu vit D3 dagelijks neemt. Overschrijden is niet goed, maar tijdens griep kan je wel extra gebruiken denk ik.

Damn, dat is niet erg gunstig. Veel reizen om eindelijk eens te kunnen trainen, denk dat rusten nu het verstandigste is. ;)

5000iu Vit D per dag is prima. Ik zou vooral in de winter ook extra Vit C innemen (ik zit op 2000-3000mg per dag).

Fijne feestdagen!

• #1.398
Iedereen fijne feestdagen en thanks voor de support uiteraard!

Oke man dat is goed. Ik neem momenteel 5000iu per dag, voel me de laatste tijd wat minder en dan houd ik het wat hoger. Had eens gelezen dat het positief kan werken als je tijdens je griep 1000mg vit C + 5000iu vit D3 dagelijks neemt. Overschrijden is niet goed, maar tijdens griep kan je wel extra gebruiken denk ik.

Damn, dat is niet erg gunstig. Veel reizen om eindelijk eens te kunnen trainen, denk dat rusten nu het verstandigste is. ;)

5000iu Vit D per dag is prima. Ik zou vooral in de winter ook extra Vit C innemen (ik zit op 2000-3000mg per dag).

Fijne feestdagen!

Thanks mannen! :)
Heb vitamine C erbij gehaald. 12 uur 'geslapen', voel me een stuk fitter vandaag.
Heb er een flinke ~30 uur vasten opzitten, word goedgemaakt met de feestdagen.
Toch nog even rusten, zo dadelijk fysio.

Fijne feestdagen, beide!

Beterschap bromo!

Beterschap.
Hopelijk kan je wel een beetje genieten van de kerstdagen!

Fijne dagen in ieder geval!

Terug
Naar boven