- Waardering
- 229
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks, jij ook!Beterschap.
Hopelijk kan je wel een beetje genieten van de kerstdagen!
Fijne dagen in ieder geval!
Dan is het nu afwachten tot je weer de oude bent!
Thanks man, jij ook fijne feestdagen! En eet er maar flink van![]()

Op zich wel goed dat je nu weet waar het vandaan komt.
Maar wel balen dat je nu niet kan squatten en DL en...
Misschien toch maar braaf eraan houden zodat het niet erger wordt zodat je daarna weer kan knallen.
Maar het is gewoon rete irritant... Ik mag nu zelf ook niet trainen ivm mijn schouders... Know the feeling...
Succes met de oefeningen. Hopelijk helpen ze snel.
Beterschap man!
En ja zuur dat je geen squat en deadlift kunt doen maarja je moet nu gewoon naar je lichaam luisteren. Ik heb die oefeningen ook een tijdje niet gedaan dus ik zou zeggen doe voor legs leg press en lunges dan werk je ook gelijk aan je stabiliteit met die lunges. En mag je wel bor doen trouwens want daarmee belast je toch ook je onderrug?

Ik zie niet in waarom je niet licht zou mogen squatten, dat is zelfs herstel bevordelijk bij rug problemen

Zeker die stabiliteits shizzle doen bro', die k*t oefeningetjes helpen echt
Volgens de meeste fysio's is het not done maar they don't even lift en squats heal

)
Zou het beter zijn om er skullcrushers of extensions (achterlangs ipv overhead) toe te voegen
Blasphemy ! Je kunt ze er als extra bijdoen maar ik zou zeker niet OH vervangen door deze
Waarom geen dips? En ik vind kickbacks echt een heerlijke oefening, lekker hard knijpen en heb altijd een goeie burn. Vind cgbp ook echt een schijtoefening trouwens![]()

Iedereen weet dat je karma boven gains zet, dus dat ik hierover zou beginnen had je al wel verwacht.
Je traint twee jaar en bent hier al lid sinds tweeduizendacht.
Gaat elke discussie aan, want volgens jezelf bezit je de wijsheid en pacht.
maar leg mij eens uit, waarom heb ik met vijftien maanden training en kennis dan net zoveel kracht.
Bench Press
20x18kg
8x48kg
5x68kg
5x80,5kg
3x80,5kg
Gestopt vanwege gebrek aan spotter
Squat
10x20kg
8x60kg
5x80kg
5x100kg
5x100kg
8x90kg
schatte dit van te voor op 80%, maar had hier verschrikkelijk veel moeite mee![]()

Meerdere malen geprobeerd maar vind het echt een schijt oefening, polsen begeven het na een paar reps