Fitness Seller

Shady's Recomp Log

Jij had in je gym ook een swiss bar tot beschikking zei je, probeer daar eens CGBP mee. Barbell suck ik ook mee, maar swiss bar gaat wel lekker. En dan voel je je triceps ook goed branden, vervolgens doe ik skullcrushers (bar niet boven hoofd maar achter mn kop, rippetoe variant) En daarna nog eens dumbell kickback, en ga explosief die dumbell kicken.

Film je cgbp anders is

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.423
Thanks mannen, zal eens kijken volgende week :)

Zojuist een poging tot een training gedaan.
Bus naar Nijmegen gepakt en vervolgens 20 minuten staan wachten op de bus die langs de gym opkomt.
Hoort om de 5 minuten te komen, nu geen één bus gezien :mad:
Stonden ook geen andere bussen die erheen gingen en het digitale bord was kapot.
Weer de bus naar huis moeten pakken dus :fuux:
2 uur verkloot aan reizen terwijl ik nog genoeg schoolwerk heb liggen, yes f*cking mad

roid-rage.jpg

Thanks mannen, zal eens kijken volgende week :)

Zojuist een poging tot een training gedaan.
Bus naar Nijmegen gepakt en vervolgens 20 minuten staan wachten op de bus die langs de gym opkomt.
Hoort om de 5 minuten te komen, nu geen één bus gezien :mad:
Stonden ook geen andere bussen die erheen gingen en het digitale bord was kapot.
Weer de bus naar huis moeten pakken dus :fuux:
2 uur verkloot aan reizen terwijl ik nog genoeg schoolwerk heb liggen, yes f*cking mad

Shady het is vakantie...
Bus 10 rijdt dus niet...

Genoeg andere opties though, ben vandaag ook gewoon geweest!

9292ov is je vriend op zo'n moment bro ;)
Nu heb je feitelijk een k*tdag voor niets... sorry to bring that bad news...

• #1.425
Shady het is vakantie...
Bus 10 rijdt dus niet...

Genoeg andere opties though, ben vandaag ook gewoon geweest!

9292ov is je vriend op zo'n moment bro ;)
Nu heb je feitelijk een k*tdag voor niets... sorry to bring that bad news...

Ik kreeg al een vermoeden toen ik daar als enige stond, voor 20 minuten lang :roflol:
Wou bus 12 pakken, die reed net voor me neus weg en weet toevallig dat die om de 30 minuten komt :(
De rest wist ik ook geen tijden van door defect bord + alleen internet via Wifi, dus ben maar omgedraaid :o

Ga het maandag nog eens proberen waarschijnlijk, hoop dat ik volgende week 3 trainingen kan pakken ivm oud&nieuw.

If you had a bad day, lift.

Bagger zeg met dat OV.
Hoop dat het volgende week beter gaat en het wel lukt te gaan trainen.

• #1.428

Was ik van plan ja, maar helaas :o

Bagger zeg met dat OV.
Hoop dat het volgende week beter gaat en het wel lukt te gaan trainen.

Tjah op het bordje bij de halte stond ook niet dat die niet reed tijdens de vakantie, maar had 9292 van te voor niet bekeken (in de herfstvakantie reed die bus wel gewoon namelijk).

Ben nog een beetje aan het twijfelen hoe ik het in de laatste weken van me bulk aan ga pakken op de presses.
Barbell bench press zou ik graag naar de 1x100kg willen hebben (3x90kg), maar flat db press ook graag richting de 40kg's. Zal een choiche moeten maken, want beide gaat niet lukken.
MP wil ik ook nog minstens 5kg verhogen.

• #1.429
Vandaag weer een flut training gehad.

Upperbody. Trainingsduur 1 uur 20 minuten.
Training rate 1/5, echt waardeloos.

Dumbell bench press
8x20kg
8x24kg
5x28kg
5x34kg
5x34kg
8x30kg

Chest dips
12xBW
10xBW
8xBW
Vorige keer 5xBW+20, argh

Seated cable row (per arm één kabel)
10x20kg
10x23,5kg
7x28,5kg
8x23,5kg

- 3 setjes op de incline pull machine

MP
8x18kg
5x38kg
4x58kg
3x58kg
8x48kg

Dumbell side raises
10x6kg
10x8kg
8x10kg
10x8kg

Calf press @ leg press machine
20x75kg
15x95kg
15x105kg
10x115kg

Concentration curls
10x10kg
6x14kg
8x12kg

Triceps dips
10xBW
8xBW
8xBW

Feedback & voeding & de rest van de shizzle
Training ging slecht.
Had het al een beetje verwacht; ik merk dat een week rusten me goed doet, maar dit keer heb ik 11 dagen stilgezeten, dat was net iets te veel.
Had er ook 100% zin in voor de training maar toen kwam er iets persoonlijks door (niks ergs), waardoor me 'rage' een beetje verdwenen was.
Zal dit maar als een opwarm training zien, met de hoop dat donderdag/vrijdag beter gaat.
Anders moet ik Tim even snel aanspreken voor een training om de motivatie erin te knallen :)

Voeding weet ik niet precies, ga sowieso voor onderhoud.

In me laatste weken van de bulk wil ik de focus nog gaan leggen op:
- kuiten (2x per week)
- onderarmen (kan ik thuis trainen met barbell, doe ik alleen nog veel te weinig)
- core (buikspieren heb ik weinig gedaan, maar ook stabiliteitsoefeningen ga ik meer doen)
- eventueel hamstrings

Ook nog even een pic geschoten na de training. Pomp oid was er niet echt omdat het zo slecht ging :o
Vond de vorige pics een beetje een verkeerd beeld geven.
Gewicht is stabiel gebleven op 85kg in die 11 dagen stilzitten, dat is een pluspunt :)

2013-12-30 16.49.30.jpg

2013-12-30 16.49.48.jpg

Lekker bezig geweest man, niet wat je anders doet. Maar na een lange tijd niks doen is het niet eens zo slecht. ;)
Jou lichaam lijkt wel dat op de mijne, alleen heb jij lage lats aanhechtingen en je staat lager in bf. :D
En ik weeg nu weer meer dan jou.. Was 1,7 kg zwaarder sinds 2 weken terug. :o En dan ook nog eens aan de oliebollen / appelbeignets.. :o :o

Hé dikz*k! Hard gegroeid sinds de laatste foto of heb ik een update gemist? :eek:

• #1.432
Lekker bezig geweest man, niet wat je anders doet. Maar na een lange tijd niks doen is het niet eens zo slecht. ;)
Jou lichaam lijkt wel dat op de mijne, alleen heb jij lage lats aanhechtingen en je staat lager in bf. :D
En ik weeg nu weer meer dan jou.. Was 1,7 kg zwaarder sinds 2 weken terug. :o En dan ook nog eens aan de oliebollen / appelbeignets.. :o :o

Oliebollen begin ik vanavond aan, tot en met woensdag :D
Ga 2 dagen naar een maat in Rotterdam.. stiekem ben ik blij als het voorbij is haha, die slechte voeding komt me de pan uit :rolleyes:
Pot whey mee, kan de schade nog enigszins dekken :)

Ben zelf altijd een fat man geweest, dus heb totaal niks weg van een skinny bouw oid :o
Kreeg met uitgaan bijna 2 weken terug, toen we in de Mac zaten, ook te horen: "Jij bent niet skinny, hé?"
Hij wou gewoon me chicken nuggets denk ik :mad:

Oliebollen begin ik vanavond aan, tot en met woensdag :D
Ga 2 dagen naar een maat in Rotterdam.. stiekem ben ik blij als het voorbij is haha, die slechte voeding komt me de pan uit :rolleyes:
Pot whey mee, kan de schade nog enigszins dekken :)

Ben zelf altijd een fat man geweest, dus heb totaal niks weg van een skinny bouw oid :o
Kreeg met uitgaan bijna 2 weken terug, toen we in de Mac zaten, ook te horen: "Jij bent niet skinny, hé?"
Hij wou gewoon me chicken nuggets denk ik :mad:

Haha ik pas morgen óf woensdag, moet het nu echt even rustig aan doen. :o
Oke nice man, veel plezier! Ja zo gaat dat mij ook haha, maar goed dat het maar eens in de zoveel tijd is. :roflol:
Kom je iig wel aan je eiwitten, aan je kcal komen is vast geen probleem!

Ik dus ook, en heb daarbij ook altijd een dikke huid. Tenminste, zo lijkt het.. en dat maakt je nog vetter :p
Haha, dat soort dingen krijg ik ook wel eens te horen toen ik nog boven de 25% bf zat! En telkens excuus: "ja ik moet er nog van groeien". :o

Shitty training kan gebeuren bro. Geniet van NYE en ga volgend jaar hard knallen! Nog goede voornemens?

Balen dat je training minder ging. Maar inderdaad gewoon zien als opwarmen na die 11 dagen.
Het zal donderdag vast wel beter gaan. En trouwens. Netjes stabiel in die 11 dagen met kerst is keurig!

Trouwens.. voor een bulk en weinig abs trainen ziet je buik er nog aardig strak uit hoor.
Die abs steken de kop wel weer op bij je cut! :)

Veel plezier iig bij je maat.

• #1.436
Hé dikz*k! Hard gegroeid sinds de laatste foto of heb ik een update gemist? :eek:

Thanks Miley :D
Ehm, heb volgens mij voorheen alleen pics van me rug geplaatst en maar 1x front met een totaal andere pose.
Was nu toevallig niemand in de kleedkamer dus besloot ik om een 'fatsoenlijke' te maken met normale belichting

Shitty training kan gebeuren bro. Geniet van NYE en ga volgend jaar hard knallen! Nog goede voornemens?

Thanks bro, jij ook hé! ;)
Niet echt goede voornemens, volgens mij was het een uitspraak van Arnold, die ik zelf al een lange tijd deel met hem: "The worst thing is to be like everybody else, I hate that''.
Iedereen heeft voornemens, dus maak ik ze juist niet :p
Wel van plan om te stoppen met roken, maar met opzet dus niet per 1 januari :o
Denk dat ik dat ga doen zodra ik ga cutten, omdat ik gelezen had dat het slecht zou zijn voor je vet verbranding. Moet wel proberen me schoolwerk en dergelijke beter te plannen, aangezien ik meer tijd stop in BB dan in school, zelfs als ik niet train ben ik er constant mee bezig in me hoofd.

Hoe zit het bij jou, naast je krachtdoelen?

Thanks bro, jij ook hé! ;)
Niet echt goede voornemens, volgens mij was het een uitspraak van Arnold, die ik zelf al een lange tijd deel met hem: "The worst thing is to be like everybody else, I hate that''.
Iedereen heeft voornemens, dus maak ik ze juist niet :p
Wel van plan om te stoppen met roken, maar met opzet dus niet per 1 januari :o
Denk dat ik dat ga doen zodra ik ga cutten, omdat ik gelezen had dat het slecht zou zijn voor je vet verbranding. Moet wel proberen me schoolwerk en dergelijke beter te plannen, aangezien ik meer tijd stop in BB dan in school, zelfs als ik niet train ben ik er constant mee bezig in me hoofd.

Hoe zit het bij jou, naast je krachtdoelen?

Ah stoppen met roken, herkenbaar. Heb ook vanaf mijn 16e fulltime gerookt. Eerste poging tot stoppen gedaan op 1 januari 2012 "goede voornemens". Uiteindelijk 5 weken volgehouden en gefrustreerd naar de winkel gegaan om een pakje te kopen. Cold turkey had dus gefaald :roflol:
Vorig jaar had ik besloten om per 1 januari 2013 te minderen, geen verplichtingen. Het werd steeds minder en ik heb in het hele jaar minder dan 20 peuken in totaal gerookt. Zo goed als gestopt dus.

Goede voornemens buiten krachtdoelen, hmm. Sowieso afstuderen en hopelijk een goede baan vinden, verder zie ik het wel. :)

Gaat je lukken bro! Peace!

• #1.438
Ik ben zo dadelijk weg naar Rotterdam en heb daar geen internet. Dus bij deze:

Fijne jaarwisseling! Thanks voor het volgen en iedereen een erg sportief 2014, mogen we allen flink wat progressie maken!

Haha ik pas morgen óf woensdag, moet het nu echt even rustig aan doen. :o
Oke nice man, veel plezier! Ja zo gaat dat mij ook haha, maar goed dat het maar eens in de zoveel tijd is. :roflol:
Kom je iig wel aan je eiwitten, aan je kcal komen is vast geen probleem!

Ik dus ook, en heb daarbij ook altijd een dikke huid. Tenminste, zo lijkt het.. en dat maakt je nog vetter :p
Haha, dat soort dingen krijg ik ook wel eens te horen toen ik nog boven de 25% bf zat! En telkens excuus: "ja ik moet er nog van groeien". :o

Geniet ervan man! :thumbs:
Kreeg na die comment wel te horen: ''dat is een compliment, hé!'', maar ik was zo erg naar de klote dat het me vrij weinig interesseerde :roflol:

Balen dat je training minder ging. Maar inderdaad gewoon zien als opwarmen na die 11 dagen.
Het zal donderdag vast wel beter gaan. En trouwens. Netjes stabiel in die 11 dagen met kerst is keurig!

Trouwens.. voor een bulk en weinig abs trainen ziet je buik er nog aardig strak uit hoor.
Die abs steken de kop wel weer op bij je cut! :)

Veel plezier iig bij je maat.

Thanks Marina, ik merk dat me verbranding wel flink omhoog is geschoten, ten opzichte van een paar maanden terug. Voor mijn gevoel eet ik net zoveel en blijf vervolgens op stabiel gewicht hangen (onderhoud wel hoger door hoger gewicht, maar waren wel allemaal rustdagen). Eet soms 500 kcal teveel en de volgende ochtend op de weegschaal ben ik lichter dan die dag ervoor.
Alleen maar goed dus eigenlijk :)
Buik train ik 1x per 2/3 weken, dus daar wil ik wel wat verandering in brengen. Vooral onderste buikspieren, dmv hanging leg raises en toe touchers.

Fijne jaarwisseling! Thanks voor het volgen en iedereen een erg sportief 2014, mogen we allen flink wat progressie maken!
Thanks! en hetzelfde aan jou! Ik ben lui. :p hoef ik niet te typen! :D
Thanks Marina, ik merk dat me verbranding wel flink omhoog is geschoten, ten opzichte van een paar maanden terug. Voor mijn gevoel eet ik net zoveel en blijf vervolgens op stabiel gewicht hangen (onderhoud wel hoger door hoger gewicht, maar waren wel allemaal rustdagen). Eet soms 500 kcal teveel en de volgende ochtend op de weegschaal ben ik lichter dan die dag ervoor.
Alleen maar goed dus eigenlijk :)
Buik train ik 1x per 2/3 weken, dus daar wil ik wel wat verandering in brengen. Vooral onderste buikspieren, dmv hanging leg raises en toe touchers.
Je bouwt spieren op dus verbruik je meer. Maar gewoon ook een fijn gevoel dat je gewoon lekker kan eten zonder aan te komen he! :)
Buikspieren snap ik wel ja. Mijn bovenste zie je ook wel.. maar de onderste niet. Maar dat zal later wel komen.. een keer. hahaha.

enjoy oud jaar!

Geniet ervan man! :thumbs:
Kreeg na die comment wel te horen: ''dat is een compliment, hé!'', maar ik was zo erg naar de klote dat het me vrij weinig interesseerde :roflol:

Thanks bro! Jij ook he, maak er wat moois van! :D
Haha dat is dan positief, als je naar de klote bent is alles wel goed. :roflol:

Jij ook een fijne jaarwisseling. Op een gezond en sportief jaar vol met gains!

Terug
Naar boven