Fitness Seller

Shady's Recomp Log

Fijne jaarwisseling Shady!

En wat betreft abs en onderarmen zou je die gewoon thuis kunnen doen. Planks, lying leg raises en side bends of rollouts als je een dumbbell of barbell hebt. Buiten je trainingen om is niet echt ideaal maarja nu train je abs 1x per 2-3 weken dus dan lijkt het mij toch wel beter ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.442
Fijne jaarwisseling Shady!

En wat betreft abs en onderarmen zou je die gewoon thuis kunnen doen. Planks, lying leg raises en side bends of rollouts als je een dumbbell of barbell hebt. Buiten je trainingen om is niet echt ideaal maarja nu train je abs 1x per 2-3 weken dus dan lijkt het mij toch wel beter ;)

Thanks. Jij ook man! ;)
Ga idd planks en lying leg raises thuis doen + 1x per week in de gym op LB dag wat weighted crunches/hanging leg raises en side bends. Dumbell thuis gaat geloof ik tot 16kg dus net iets te licht voor side bends :o

• #1.443
Zojuist thuis even wat assistance gepakt, omdat het kan.

Barbell behind the back wrist curl
15x23kg
15x23kg
15x23kg
12x23kg

planks 3x 1 minuut - 2 minuut rust
toe touchers 3x10

Morgen UB in de gym, was vandaag te laat terug om te gaan trainen + erg slecht geslapen en 3 uur reistijd achter de rug. Flinke cheatdag gehad gisteren omdat de supermarkten dicht waren en niks te eten in huis, ontbijt KFC, lunch MacDonalds en dinner Burger king :rolleyes:

Ondanks alles toch weer een start gemaakt he! Ook al is het even thuis! ;)
Netjes hoor!
Succes morgen met UB!

Die feestdagen zijn een aanslag op je lichaam! :p

Ik wens je veel succes toe voor 2014 brosephius

Hoe bevalt wrist curls en planks thuis? Ik doe het ook regelmatig :)

• #1.447
Ondanks alles toch weer een start gemaakt he! Ook al is het even thuis! ;)
Netjes hoor!
Succes morgen met UB!

Thanks!
Ook gelijk even fysio dus ben benieuwd :)

Die feestdagen zijn een aanslag op je lichaam! :p

Ik wens je veel succes toe voor 2014 brosephius

Kerstdagen kwam ik veilig door, had oud&nieuw niet zo ernstig meegerekend :o
Thanks bruh, jij ook! :thumbs:

Hoe bevalt wrist curls en planks thuis? Ik doe het ook regelmatig :)

Lekker man, planks doe ik wel 'serieus', wrist curls doe ik als tussendoortje wanneer ik aan het eten ben en me mond vol zit oid :o
Minimaal 3 setjes, soms ook 5+, ligt een beetje aan de tijd en verveling op dat moment :P

onderarmkruller

• #1.449

Onderarmen zijn echt skinny, vind die aders op dikke onderarmen wel gruwelijk ogen :o

Denk dat ik trouwens een pre-workout ga bestellen. Nog nooit echt een pre-workout gehad, Strong van B&F heb ik na 2x proberen aan de kant gezet, vond er niks aan.
Denk dat ik de Insane ga bestellen, ook van B&F huismerk, iets minder dan €1 per pre-workout.
Reden ervoor is omdat ik uit school train en meestal wel een oppepper kan gebruiken, naast de energy drink die ik weg werk :o
Vorige training zat ik ook al te gapen terwijl ik er wel zin in had en wil me bulk met een paar killer workouts afsluiten, dus hopen dat de pre-workout aanslaat :)

Assualt is ook chill

Assault is wel ok, maar ik voelde m na een paar trainingen niet meer. Ik houd het persoonlijk bij een homemade pre-wo:
250mg caffeine, 5g beta-alanine, 3g taurine, 2g ALCAR, 5-8g l-citrulline malate, 5g creatine.

Heb je trouwens de oude NoxiPro of Jack3d geprobeerd? (met 1.3dmaa). Dat was pas goede shit!

• #1.452

Assault is wel ok, maar ik voelde m na een paar trainingen niet meer. Ik houd het persoonlijk bij een homemade pre-wo:
250mg caffeine, 5g beta-alanine, 3g taurine, 2g ALCAR, 5-8g l-citrulline malate, 5g creatine.

Heb je trouwens de oude NoxiPro of Jack3d geprobeerd? (met 1.3dmaa). Dat was pas goede shit!

Assault is helaas uitverkocht op B&F.
NoxiPro of Jack3d niet geprobeerd.. zat wel te kijken naar NoXplode (oid, weet de naam niet precies), maar die lag aan de dure kant als ik het me goed herinner.

Heb die homemade pre-workouts van je onthouden en zelf ook opgezocht, maar dan koop je in principe al die ingrediënten gewoon los en pleur je ze in een shake?
Wel benieuwd naar eigenlijk :)

Assault is helaas uitverkocht op B&F.
NoxiPro of Jack3d niet geprobeerd.. zat wel te kijken naar NoXplode (oid, weet de naam niet precies), maar die lag aan de dure kant als ik het me goed herinner.

Heb die homemade pre-workouts van je onthouden en zelf ook opgezocht, maar dan koop je in principe al die ingrediënten gewoon los en pleur je ze in een shake?
Wel benieuwd naar eigenlijk :)

Yea, ik koop de ingredienten gewoon los bij B&F (meestal als ze in de aanbieding zijn), het gaat echt maanden lang mee. Kijk maar wat voor je werkt. Als je een budget pre-wo/booster wil, kun je ook dit proberen:

http://www.bodyenfitshop.nl/workouts/energie-producten/body-fit-sportsnutrition/energy-pill/

Ik neem er standaard een in de ochtend zodra ik wakker ben.

• #1.454
Yea, ik koop de ingredienten gewoon los bij B&F (meestal als ze in de aanbieding zijn), het gaat echt maanden lang mee. Kijk maar wat voor je werkt. Als je een budget pre-wo/booster wil, kun je ook dit proberen:

http://www.bodyenfitshop.nl/workouts/energie-producten/body-fit-sportsnutrition/energy-pill/

Ik neem er standaard een in de ochtend zodra ik wakker ben.

Thanks bro, waardeer ik! :)
Helaas wat moeite om alle ingrediënten te vinden op B&F en het feit dat ik een weegschaaltje aan zou moeten schaffen ervoor, aangezien ik de pre-workout vanaf maandag wil gebruiken. Ga het zeker onthouden voor op lange termijn in ieder geval ;)
Meer vertrouwen erin wanneer ik zelf de ingrediënten toevoeg dan een kant-en-klare pre-workout kopen, op één of andere manier heb ik er geen volle vertrouwen in, maar ik geef het 1 kans.

• #1.455
Zojuist weer getraind.
Ook nog voor een pre-workout gekeken, denk dat ik toch de NoXplode kies.
Ook andere leden van dit forum zie ik het gebruiken en de prijs valt wel mee (35 euro is aardig wat, maar zijn wel 50 doseringen).
Zat aan het begin van de training namelijk weer een beetje suf rond te kijken, denk dat het flink wat motivatie zal geven als ik standaard met iemand train. Helaas hebben de gasten uit mijn klas allemaal een totaal andere mind-state en zijn ze ook net pas begonnen, dus dan hopen dat een pre-workout de oplossing is.

Upperbody. Trainingsduur 1 uur 15 minuten.
Warmup Rotator Cuffs.

Bench Press
20x18kg
8x38kg
8x58kg
5x78kg
8x73kg
6x73kg
veel te weinig geduld om genoeg rust te nemen, elke set gaat een stuk slechter. alles zonder spotter dus 1 á 2 reps left in de tank per werkset.

Chin-up
7xBW
7xBW
7xBW + 5xBW

Dumbell shoulder press
8x20kg
8x26kg
7x26kg
8x24kg

One-arm dumbell row superset met dumbell flyes
8x24kg -
8x30kg - 10x12kg
8x36kg - 10x16kg
8x36kg - 10x16kg
8x36kg - 12x16kg
flink zweten

Dumbell side raises superset met incline dumbell curl
6x10kg - 8x14kg
10x8kg - 10x12kg
12x8kg - 10x12kg
10x8kg - 10x12kg

Shrugs (met schijven) - 5 seconde vasthouden bovenin
10x20kg per hand
10x20kg per hand
10x20kg per hand

Feedback & voeding
Al een stuk beter dan de vorige training, begin er weer in te komen :)
Heb de di/wo/do verschrikkelijk veel spierpijn gehad in me chest, terwijl de training van maandag erg slecht was met laag volume :o
Triceps moeten skippen en supersets gedaan, vanwege tijd tekort.
Skip liever triceps dan biceps, omdat me triceps bij de presses aardig toegetakeld worden, bij de biceps heb ik er vrij weinig last van met pull oefeningen.

Voeding moet ik ook weer oppakken, in de vorm van beter uitrekenen hoeveel ik nou echt binnenkrijg.
Mik vandaag op ~3400 kcal's.
Onderhoud ligt ondertussen op 3100 kcal's.

Lekkere training.

Ik had dat laatst ook. Deload training en meer en langer spierpijn dan wanneer ik gewoon train. :o Wel apart he.

• #1.457
goede training! Alleen 18kg en 36kg bij bp ? hoeveel weegt de barbell?

Ik heb als pre-workout conquer ban B&F shop is wel een goede.
Hoe vaak neem jij prework out, elke training of op een mindere dag ?

• #1.459
goede training! Alleen 18kg en 36kg bij bp ? hoeveel weegt de barbell?

Ik heb als pre-workout conquer ban B&F shop is wel een goede.
Hoe vaak neem jij prework out, elke training of op een mindere dag ?

We hebben barbells van 18kg en 20kg, maar de meeste zijn 18kg.
Heb nu NoXplode besteld, ben benieuwd.
Voorheen gebruikte ik geen pre-workout, ben nu van plan om het 8 weken te gebruiken in me bulk en de rest van de badge te gebruiken in me volgende bulk. In de cut zal ik het alleen op mindere dagen gebruiken.
Vind het in de bulk belangrijker in de hoop wat PR's te zetten.

Thanks. Het is ook wel lang geleden dat ik 11 dagen stil heb gezeten, weet zeker dat het daardoor kwam :o
Denk dat dat het bij mij ook was... een week stilzitten maar dan ook niet werken en op de bank hangen... dat wil wel want gewoonlijk op mijn werk loop ik best aardig wat af.

Terug
Naar boven