Ashbringer45
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of je gaat Wendler doen met mp bij push, dl bij pull, sq bij LB en bp bij UB als hoofdoefeningen. Met assists als bor, chins en dips/cgbp.

Prima training. Chin-ups worden steeds lastiger, twijfel om ze er gewoon uit te gooien.
Niet doen man. Werk aan je zwakheden in plaats van ze te negeren. Je moet het jezelf niet gemakkelijker maken. Het hele doel van progressie is dat je ergens begint (ook al ben je slecht in iets) en dat je er beter in wordt.
"That’s right, I don’t care how big you are, if you aren’t strong you’re a sham. Having big muscles and no strength is the training equivalent of wearing a strap-on. All show and no go. End of story.”- Jim Wendler

True bro, heb je gelijk in.
Heb er een tijdje progressie mee gemaakt omdat ik ze 2x per week deed, maar doe ze nu veel te weinig.
Met 1x per 1,5/2 weken schiet je er niks mee op.
Denk dat ik ze gewoon weer 2x per week ga doen en richting de 3x10 werken.
Trek nu ook gelijk een zwaarder gewicht omhoog dan toen ik met me bulk begon
Hoe kom je trouwens aan al die Jim Wendler quotes? Zie er namelijk best veel van verschijnen, can digg it.

Juist inderdaad de zwakke dingen erin houden. Ik heb dat ook met pull-ups... dat gaat zo zwaar...maar als je doorzet komt het wel.
Lekkere MP ook! en geheel ziet er goed uit!

Planning ziet er goed uit op zich, lekker dippen jonguh, doe ik sinds gister ook weer!
Is 2-3 abs oefeningen echt nodig als je vandaag planks gedaan hebt?

Ik doe meestal planks ook op rustdagen. Straks weer doen trouwens
En weet je hoe je ze zwaarder moet maken want ik zit nu ook op 3x 1 minuut (met 2 min pauze tussen de sets).

Weet dit niet helemaal zeker tho.Een barbell van 23 kilo voor je onderarmen? Nog nooit gezien
Hoe heb je je rug geschnapt als ik vragen mag?

Planning ziet er goed uit!
enne inderdaad nice ava!

Dank je.Jij ook bedankt Marina
Vind jou avatar toch gaver met zo'n dumbell erbij![]()