MuscleMeat

Shady's Recomp Log

Lekkere training van gisteren man, wel zuur van je revalidatie nu. Maar niks forceren, gewoon rustig met stricte form er tegen aan gaan.
Toch nog een stevig volume eruit geperst! En je avatar ziet er goed uit, goede aftekening van je schouders naar biceps. :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.502
Lekkere training van gisteren man, wel zuur van je revalidatie nu. Maar niks forceren, gewoon rustig met stricte form er tegen aan gaan.
Toch nog een stevig volume eruit geperst! En je avatar ziet er goed uit, goede aftekening van je schouders naar biceps. :thumb:

Thanks bro! ;)
Die DL sucked man, heb vandaag alleen maar meer last van de pijn.
Voorheen voelde ik hem alleen bij mijn kuiten, nu voel ik hem vrijwel in me gehele beengedeelte.
Squats voor morgen dus ook eraf gehaald. Weet niet of leg press wel slim is vanwege druk op de onderrug, maar ga het gewoon proberen (lichtjes/high reps).
Avatar is een oude pic die ik in me log heb gezet, camera stond een tikje te laag maar beste wat ik heb :o

Thanks bro! ;)
Die DL sucked man, heb vandaag alleen maar meer last van de pijn.
Voorheen voelde ik hem alleen bij mijn kuiten, nu voel ik hem vrijwel in me gehele beengedeelte.
Squats voor morgen dus ook eraf gehaald. Weet niet of leg press wel slim is vanwege druk op de onderrug, maar ga het gewoon proberen (lichtjes/high reps).
Avatar is een oude pic die ik in me log heb gezet, camera stond een tikje te laag maar beste wat ik heb :o

Je hebt het geprobeerd, de komende tijd even DL vermijden. Of beginnen met alleen stang.
Verstandig dat je squat niet gaat doen morgen, leg press zou ik idd heel lichtjes proberen wat je zelf al aangeeft.
Haha oke man, nice! Dat heb ik ook zo vaak, van de 100 foto's zitten er maar enkele tussen die een beetje voldoen.
Tijdens training: In spiegel ****ing buff.. Foto: Zwak, vet, vochtig en weinig definitie. Soms best frustrerend :P

• #1.504
Je hebt het geprobeerd, de komende tijd even DL vermijden. Of beginnen met alleen stang.
Verstandig dat je squat niet gaat doen morgen, leg press zou ik idd heel lichtjes proberen wat je zelf al aangeeft.
Haha oke man, nice! Dat heb ik ook zo vaak, van de 100 foto's zitten er maar enkele tussen die een beetje voldoen.
Tijdens training: In spiegel ****ing buff.. Foto: Zwak, vet, vochtig en weinig definitie. Soms best frustrerend :P

Thanks voor je input, DL gaat inderdaad weg of alleen met stang.
In ieder geval totdat ik wat merk van de stabiliteitsoefeningen.
Ben nu toevallig een artikel aan het lezen over periodiseren en waarom het precies slim is om van repranges te blijven wisselen. Denk dat ik binnenkort eens wat hogere repranges aan ga houden, ook op de compounds.
Merk dat mijn spier uithouding toch een stuk beter kan wanneer ik iets moet tillen in het dagelijks leven.

En dat heb ik ook, voel me een giant met pomp in de spiegel, maar het valt helaas tegen :o

Thanks voor je input, DL gaat inderdaad weg of alleen met stang.
In ieder geval totdat ik wat merk van de stabiliteitsoefeningen.
Ben nu toevallig een artikel aan het lezen over periodiseren en waarom het precies slim is om van repranges te blijven wisselen. Denk dat ik binnenkort eens wat hogere repranges aan ga houden, ook op de compounds.
Merk dat mijn spier uithouding toch een stuk beter kan wanneer ik iets moet tillen in het dagelijks leven.

En dat heb ik ook, voel me een giant met pomp in de spiegel, maar het valt helaas tegen :o

No problemo man :thumb: Ja gewoon doen, en blijven luisteren naar je lichaam.
Stabiliteitsoefeningen ook blijven doen, bevorderd je herstel.
Periodiseren heb ik ook wel eens wat van gelezen, ik ga nu ook niet langer dan 6 weken hetzelfde schema doen.
Tenminste, niet alles hetzelfde. Kleine veranderingen in reprange / sets / oefeningen.
Mijn uithouding is soms ook brak, met high reps squat krijgt je uithouding echt een boost. ;)

Als de belichting niet goed is wil het ook niet lukken. :o

• #1.506
Vandaag een training gepakt.
Gym heeft nieuwe barbells/gewichten, vind het echt nice :)
Ging trainen met een kerel uit me klas dus weer wat aangepast, ben voor UB gegaan.
Pre-workout geprobeerd voor het eerst, was nog goed weg te krijgen.
Viel zwaar op de buik omdat er 600ml water bij lag, etiket geeft 760ml aan maar shakebeker gaat maar tot 600ml.

Upperbody. Trainingsduur 1 uur 30 minuten.
Warmup Rotator cuff.

Bench press
10x20kg
8x50kg
5x70kg
3x85kg -> PR
3x85kg
5x85kg -> VPR / Repout

Incline bench press
10x40kg
10x60kg
5x70kg
8x65kg

Chin-up
4x6xBW
Elke set ~1 rep van fail, behalve de laatste set

One arm dumbell row
10x20kg
8x28kg
10x40kg -> VPR
10x40kg
8x40kg

Dumbell shoulder press (Hammer grip)
10x20kg
8x26kg
6x26kg
8x24kg

Dumbell side raises
10x6kg
10x9kg
8x12kg
Volgende keer 14kg proberen, 12 is max tot nu toe

EZ-bar curl
10x29kg
8x39kg
10x34kg

Feedback & voeding
Prima training, BP ging easy, bij Repout geen spot nodig gehad dus misschien zat er een 6e rep in :)
Volgende keer gewoon op naar 87,5kg op 3-reppers.
Pre-workout viel wel lekker op dat opzicht, alleen na de dumbell row's werd ik wat misselijk en dat gevoel is nog steeds niet weg.
Misschien is het de crash die erin sloeg, aangezien ik bij dumbell row's toch al zo'n 40 minuten bezig was :eek:
Vind hammer grip op dbsp ook wel lekker eigenlijk, ga ik vaker doen :)
Ook nog van een meisje uit me klas gehoord dat het leek alsof ik tennisballen op me arm heb :roflol:

Voeding momenteel op ~500 kcal (pre-workout), zo me post workout (macaroni met gehakt).
Later nog wat eieren met brood & een liter volle melk. Voor het slapen kwarkshake.

ARgh your presses are amazing #<3

Gaat lekker man :thumb:

Sterke mother****er dat je me ook bent.. Zieke training man, die DB row's zijn ook best heavy. En dan ook nog eens zo'n volume.. Lekker bezig :thumb:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:P

Echt sterke training! en nice PR op die BP! :thumb:

• #1.513
Trainingsschema voor volgende week:

Maandag:
BP (doel 3x87,5kg)
Chest dips
Chin up (doel 5x6xBW)
Seated cable row
Dumbell side raises
Seated leg curl
Calf press
Incline dumbell curl
Triceps pushdown

Woensdag:
MP (5-8 reppers)
Face pulls superset side bends
Chin up (doel 4x7xBW)
One arm dumbell row
Incline bench press
Dumbell flyes
Lying rear delt raise
Leg extensions

Vrijdag:
BP (Doel 3x90kg)
Chest dips
Chin up (doel 3x8xBW)
One arm dumbell row
Dumbell side raises
Leg press/ extensions
Calf press
Toe touchers + planks (optioneel)

Edit: Ben van plan om de 1x100kg BP en 1x80kg MP binnen te slepen deze maand.
Volgende maand (laatste bulk maand) wil ik wat hoger op reps gaan zitten, sowieso 5+.

Thanks man :) BP begint wel te stijgen nu gelukkig.

Uiterlijk 15:50 ben ik uit. Krijg les van andere klassen dus kan ook goed zijn dat ik eerder uit ben.

Kan dat? :P

Helaas :o
Woensdag weet ik hoe laat ik vrijdag klaar ben, dus met geluk kan het dan.

Sterke mother****er dat je me ook bent.. Zieke training man, die DB row's zijn ook best heavy. En dan ook nog eens zo'n volume.. Lekker bezig :thumb:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:P

Sick pic :o
Thanks kerel ;)

Echt sterke training! en nice PR op die BP! :thumb:

Bedankt, merkte wel iets van de pre-workout, kreeg er zin door om te knallen :)

Zo lekkere trainingen hier man! I'm in!

Edit: haha 100ste post van mij is in jou topic :)

heavy rows en presses goed bezig!!

in de buurt :P? ik doe nu ook 1x5x85kg en 5x5x77,5kg :P je haalt me in

zo ver ik in mijn log kan kijken 3x3x87.5kg 3x5x85kg zou ik wel kunnen nu :P

Welke form gebruik je? Met ellebogen naar binnen of bijna recht

Terug
Naar boven