- Waardering
- 229
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere training van gisteren man, wel zuur van je revalidatie nu. Maar niks forceren, gewoon rustig met stricte form er tegen aan gaan.
Toch nog een stevig volume eruit geperst! En je avatar ziet er goed uit, goede aftekening van je schouders naar biceps.![]()

Thanks bro!
Die DL sucked man, heb vandaag alleen maar meer last van de pijn.
Voorheen voelde ik hem alleen bij mijn kuiten, nu voel ik hem vrijwel in me gehele beengedeelte.
Squats voor morgen dus ook eraf gehaald. Weet niet of leg press wel slim is vanwege druk op de onderrug, maar ga het gewoon proberen (lichtjes/high reps).
Avatar is een oude pic die ik in me log heb gezet, camera stond een tikje te laag maar beste wat ik heb![]()

Je hebt het geprobeerd, de komende tijd even DL vermijden. Of beginnen met alleen stang.
Verstandig dat je squat niet gaat doen morgen, leg press zou ik idd heel lichtjes proberen wat je zelf al aangeeft.
Haha oke man, nice! Dat heb ik ook zo vaak, van de 100 foto's zitten er maar enkele tussen die een beetje voldoen.
Tijdens training: In spiegel ****ing buff.. Foto: Zwak, vet, vochtig en weinig definitie. Soms best frustrerend![]()

Thanks voor je input, DL gaat inderdaad weg of alleen met stang.
In ieder geval totdat ik wat merk van de stabiliteitsoefeningen.
Ben nu toevallig een artikel aan het lezen over periodiseren en waarom het precies slim is om van repranges te blijven wisselen. Denk dat ik binnenkort eens wat hogere repranges aan ga houden, ook op de compounds.
Merk dat mijn spier uithouding toch een stuk beter kan wanneer ik iets moet tillen in het dagelijks leven.
En dat heb ik ook, voel me een giant met pomp in de spiegel, maar het valt helaas tegen![]()

Hoe laat kon je donderdag ook alweer? Misschien worden er wat lessen verzet bij mij namelijk
Thanks bruh

BP begint wel te stijgen nu gelukkig.Uiterlijk 15:50 ben ik uit. Krijg les van andere klassen dus kan ook goed zijn dat ik eerder uit ben.
Kan dat?![]()

Sterke mother****er dat je me ook bent.. Zieke training man, die DB row's zijn ook best heavy. En dan ook nog eens zo'n volume.. Lekker bezig
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
![]()

Zo lekkere trainingen hier man! I'm in!
Edit: haha 100ste post van mij is in jou topic![]()

in de buurt? ik doe nu ook 1x5x85kg en 5x5x77,5kg
je haalt me in