Ashbringer45
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanmiddag weer getraind.
Energie zat er niet helemaal in, ook geen school gehad o.i.d.
Pre workout genomen weer, sla hem woensdag een keertje over.
Upperbody. Trainingsduur 1 uur.
Warmup rotator cuff.
Bench Press
20x20kg
10x50kg
5x70kg
3x87,5kg -> PR
3x87,5kg
3x87,5kg - inclusief 1 spot vanwege gretige spotter, had hem wel kunnen hebben
6x80kg
Chest dips
12xBW
10xBW
10xBW
vielen beetje tegen
Chin-up
6xBW
5xBW
5xBW
waardeloos
Seated cable row (1 kabel per hand)
10x16,5kg
10x20kg
10x20kg
8x23,5kg
alles per kant
Dumbell side raises
10x5kg
8x9kg
5x14kg
10x9kg
9x9kg
Dumbell shrugs (zittend)
10x26kg
10x32kg
10x32kg
werd wat misselijk dus rustig aan gedaan
Incline dumbell curl
10x12kg
10x14kg
10x14kg
10x14kg
volgende keer 16kg
~dropset op triceps pushdown machine
Feedback & voeding
Prima training.
Volgende keer BP gewoon de 90kg proberen, vanaf daar opbouwen richting de 5 reps.
Denk namelijk niet dat ik hem 3x3x90kg pak, hooguit 2x3x90kg.
Voeding op ~3300 kcal (+250).
Als pre-workout frietpan aangegooid, zo dadelijk macaroni met 1L melk en later nog 4 sneden brood met kwarkshake.

Door incline dumbbell curls kreeg ik mn striaee watch out. Echt goeie bicep oefening.
Netjes die BP!

Sowieso 100kg poging als je USC komt 
Lekkere bench bro!
En beter doe je iets van facepulls voor rear delts want die pakt traps ook goed aan, rear delt is belangrijk he moet wel in verhouding blijven met front anders kun je echt problemen krijgen volgens mij![]()

Pak normaal per week, voor schouder:
2x press
2x side raises
2x shrugs
1x face pulls + 1x rear delt raises/flyes

Lekker volume man. Heb je je schema veranderd? Dacht dat je altijd borst en front delts tegelijk pakte.. Maar ziet er goed uit man!
Bij mij leverde dumbell flyes veel striae op, en ook echt paars/blauwHeb jij geluk dat het gewoon wit is
![]()

Goede training, lekkere bench!
Oppassen dat je niet je schouder ook gaat overbelasten. Bepaalde spiergroep bijtrekken kost nu eenmaal wel wat tijd.
Heb zelf een tijd last gehad van een schouderblessure, & daar zie je lang mee af.

Ja ik dus dus nooit shrugs aangezien je traps met volgens mij elke andere schouderoefening meepakt en ook met rows bijv. Dusja ook al doe je side raises of dbsp dan pak je ook traps. Daarom focus ik meer op oefeningen als facepulls aangezien je dan imo ook je traps prima pakt. Maar je moet het zelf weten he, vind zelf shrugs wat overbodig maar zo heeft ieder zn eigen visie mbt oefeningen/schema's![]()

Heb er ook al last van
Maar bij mijn zijn het allemaal kleine witte streepjes, ook nooit paars/blauw geweest.
ThanksSowieso 100kg poging als je USC komt
![]()
Thanks kerel
Ik heb deze week een wat ander schema... vraag me niet waarom want ik weet het zelf ook niet
Dacht dat ik 3x zou gaan trainen en wou LB even rust geven, nu de pijn wat minder geworden is dit weekend.
Dus vandaar ma/wo/vr, maar ga denk ik dinsdag alsnog 3-4 been oefeningen + core doen
Wel lekker in principe, door de rust en indeling van dagen kan ik BP/MP/BP pakken = instant gainz.
Ook chin-ups en eventueel kuiten (als ik dinsdag zou skippen), zijn zo 3x per week te pakken.
Denk dus dat ik zo meer progressie maak op kracht... alleen voor massa weet ik het niet, dus switch ik wel weer terug naar me oude schema binnen 2 weken![]()
Wat voor mij wel werkt hoeft bij jou niet te werken.

Gaan we doen maar niet te snel hé! Help jij mij met mijn 70kg dan xD

Nice bench! Die 90 kg zit eraan te komen! Moet lukken!
Lekkere training verder!

Haha oke man, je schema iets veranderen kan ook wel lekker zijn toch!
Verstandig, lekker de rust geven dan. Kan je nu iets meer aandacht aan UB geven.
Als je schema goed in elkaar steekt dan kan het alleen maar positief uitpakken..
Dus wacht het af, en kijk hoe het verloopt. En dan kan je later altijd nog switchen.
Rear delts liepen bij mij ook erg achter. Reverse Flyes met hoog volume heeft voor mij geholpen.
En dan hang and swings, relatief hoger gewicht en dan gewoon slingeren die dumbell met high reps.
Om het af te maken nog wat facepulls. Je delts gaan dan echt branden.
Maar je moet vooral doen wat jij fijn vind om te doen!Wat voor mij wel werkt hoeft bij jou niet te werken.

Ga het zeker proberen man, heb nu face pulls en reverse flyes EN shrugs nog nooit samen gedaan in één training. Schandalig eigenlijk dat ik nooit gefocused heb op rear delts, behalve met shrugs
Thanks voor je input!![]()

Deed ik eerder ook niet, had op een gegeven moment ook een behoorlijke achterstand. Gewoon doen, en laat ze goed hard werken!
Rear delts worden vaak onderschat, maar ze zijn echt belangrijk bij veel oefeningen. Go for it!
En lekker volume gepakt op squat man, die high reps voel je wel goed of niet?

Lekkere training!
wel balen dat de legpress steeds bezet was. Maar je kijkt al naar oplossingen!
Nice squat voor een eerste keer weer. Enne.. jou p*ssy weights haal ik nog lang niet hoor!
Ik hoop dat de napijn meevalt en liefst wegblijft!

En thanks, maar jij pakt die 50kg squat ook, soon..hoezo bp vervangen? Beter gewoon zowel bp als ohp tbh