AndroidHealthClinic

Shady's Recomp Log

congrats met de bp!

DB row is niet slecht, maar dat is ook de enige van de rug oefeningen :o
Hij had een beetje dezelfde bouw als ons, was zeker geen ecto en hij pressde mij eruit geloof ik :P

Bij mij gaat db row in verhouding ook beter dan BOR met barbell, maar bij jou ligt die lat stukken hoger.
Haha oke man, best een goede bouw dus. :D Wij gainen wel snel, alleen helaas ook snel vet als je niet oppast.
Damn, als hij jou eruit pressed dan zit er wel kracht in :P

Lekker Shady!

Had helaas niet echt tijd je gesprek aan te gaan vandaag ;)
Maar lekker getraind zie ik al wel weer man, goed bezig!
Je press kracht is zeer zeker een pluspunt van je man!

Ben benieuwd wanneer je vast komt te zitten, nu 2.5kg verhogen elke keer?
Plannen ook wel gauw keer sessie samen in, train toch 5-6x per week nu hehehe :p

Ik zal je ook proberen te volgen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.586
Bij mij gaat db row in verhouding ook beter dan BOR met barbell, maar bij jou ligt die lat stukken hoger.
Haha oke man, best een goede bouw dus. :D Wij gainen wel snel, alleen helaas ook snel vet als je niet oppast.
Damn, als hij jou eruit pressed dan zit er wel kracht in :P

Heb ff gekeken naar de lichaamtypes en ik val onder Endo/Meso, van beide heb ik aardig wat trekjes.
Gain inderdaad wel snel, inclusief wat vetjes :o
Die kerel pakte mijn gewicht op de bankdruk als CGBP dus kon het wel waarderen :)

Lekker Shady!

Had helaas niet echt tijd je gesprek aan te gaan vandaag ;)
Maar lekker getraind zie ik al wel weer man, goed bezig!
Je press kracht is zeer zeker een pluspunt van je man!

Ben benieuwd wanneer je vast komt te zitten, nu 2.5kg verhogen elke keer?
Plannen ook wel gauw keer sessie samen in, train toch 5-6x per week nu hehehe :p

Thanks Tim! :)
Ik had zelf ook erg weinig tijd, training duurde ook maar 40 min :o
Had sowieso me handdoek al op de BP liggen, kwam ff snel rotator cuff warm-up doen toen ik je zag, dus vandaar dat ik snel terug naar de bank ging ;)

Me press kracht stijgt het beste van al me spiergroepen inderdaad, dit is de 3e BP training waarbij ik hem met 2,5kg verhoog :D Ben bang dat ik over 1 á 2 trainingen toch wel vast zit, maar dan ga ik eens wat 'flinkere' werksets draaien op de BP, van bijvoorbeeld 8x80kg :) En de 1RM test natuurlijk! :D

Zal je na jou tentamen eens een bericht sturen, in de laatste midweek van januari. Zit volgende week zelf met tentamens waardoor ik niet precies weet van hoe of wat :thumbs:

Ik zal je ook proberen te volgen!

Welkom! :)

Heb ff gekeken naar de lichaamtypes en ik val onder Endo/Meso, van beide heb ik aardig wat trekjes.
Gain inderdaad wel snel, inclusief wat vetjes :o
Die kerel pakte mijn gewicht op de bankdruk als CGBP dus kon het wel waarderen :)

Nice, mijn lichaamstype is dus volgens mij 100% endo, kom te snel vet aan. Spier gaat gepaard met veel vet. :o
Wtf man, haha dan zit er idd wel kracht in. Sterke triceps iig, bij jou zit die kracht meer in front delts lijkt mij?
Aangezien jou OHP ook sterk is. :)

Nice, mijn lichaamstype is dus volgens mij 100% endo, kom te snel vet aan. Spier gaat gepaard met veel vet. :o
Wtf man, haha dan zit er idd wel kracht in. Sterke triceps iig, bij jou zit die kracht meer in front delts lijkt mij?
Aangezien jou OHP ook sterk is. :)
Heb ook jaren gedacht dat ik 100% endo was..totdat ik mijn dieet ging optimaliseren en erachter kwam dat het wel meeviel.:o

---------- Toegevoegd om 08:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

Welkom Marvin :thumbs:
Maar goed dat ik die 90kg BP heb gepakt, krijg je tenminste nog een beetje een 'fatsoenlijke' introductie in dit logje, voor jou doen :o
Klopt...want nu bench je meer dan ik momenteel..:rolleyes:

Heb ook jaren gedacht dat ik 100% endo was..totdat ik mijn dieet ging optimaliseren en erachter kwam dat het wel meeviel.:o..

Haha, zou best kunnen dat ik te hoog in kcal zit, maar ik zit maar 300kcal boven onderhoud. Als ik nog lager ga ben ik bang dat het te langzaam gaat. Eten is ook niet altijd even clean, daar kan het ook aan liggen. :D

• #1.590
Vandaag weer een tren.
Had van te voor een assessment (gesprek) op school, over bedrijfskunde, maar heb hem niet gehaald helaas.
Dus extra rage in de training :fire:

Pull + kuiten. Trainingsduur 1 uur 15 minuten.

Chin-up (wou myo-sets doen, maar deelde de chin-up bar bij de eerste 2 sets, dus ging niet perfect)
7xBW
7xBW
4xBW +3 +3 +3 +3 +3 +3
Voelde lekker, goede burn. Myo sets houd ik er in, credits naar Victor Mooren & Marvin ;)

Seated cable rows
8x40kg
8x57kg
8x67kg
8x67kg

Incline dumbell bench pull (filmpjes op internet vind ik alleen met stang) 1e keer
10x14kg
10x14kg
8x18kg
8x18kg

Lying reverse flyes
15x5kg
10x5kg
15x4kg
15x4kg

Face pull
10x27kg per hand
12x36kg
10x40,5kg
10x40.5kg
Techniek laten checken omdat deze nieuw is voor me, wel lichtjes last van me onderrug bij het stabiel staan

Dumbell side raises (seated)
12x5kg
10x8kg
10x8kg
8x8kg

Incline dumbell curl
10x12kg
8x16kg
10x14kg

Calf press @ leg press machine
12x85kg
15x105kg
5x135kg
10x195kg -> PR + fully stacked :cool:
8x195kg
12x135kg
De 195kg was niet heel gecontroleerd, wou het gewoon eens proberen, toch goede burn achieved

Feedback & voeding
Niet veel bijzonders. Tijd om de rear delts flink aan te pakken!
Merk dat ik bij aardig wat oefeningen toch druk op me onderrug heb staan, ook bij seated cable rows bijvoorbeeld.
Het is allemaal gelukkig nog net te doen :)
Shrugs geskipt vanwege tijd tekort, volgende week extra sets daarop dus.

Voeding ~3300 kcal.
Ga niet met een voedingsschema te werk meer, ik zorg voor een goede pre-workout en op de terugweg in de bus ga ik bekijken waarmee ik de overige ~2800 kcal mee opvul.
Meestal toch elke dag ongeveer hetzelfde;
- liter volle melk
- postworkout pasta met gehakt
- later op de avond 4 eieren met 2 sneden brood
- voor het slapen een kwarkshake

pre workout: eiwitshake + 2 sneden brood met chocopasta :o
Zag vandaag dat ze in de kantine op school ook eieren hadden, dus dat kan goed gaan komen :D

---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:13 ----------

[/COLOR]Klopt...want nu bench je meer dan ik momenteel..:rolleyes:

Haha, zou best kunnen dat ik te hoog in kcal zit, maar ik zit maar 300kcal boven onderhoud. Als ik nog lager ga ben ik bang dat het te langzaam gaat. Eten is ook niet altijd even clean, daar kan het ook aan liggen. :D

Momenteel wel Marv, maar niet meer dan toen je op 85kg zat (wat ik nu ook zit) ;)

Ik eet ook zeker niet clean Johan, heb 400 kcal over terwijl ik voldoende eiwitten/vetten binnen heb, en die vul ik op met chocopasta op brood :o
Vind ik zelf geen probleem, groei er toch wel op en kijk niet zo nauwkeurig aangezien dit mijn eerste officiële bulk is (heb voorheen wel eens zonder opzet gebulkt, toen ik geen schema hanteerde).
Volgende bulk in september zal ik wel wat nauwkeuriger te werk gaan :)

Mooie workout man.
De myo sets/reps zijn inderdaad wel goud waard. Even uitzoeken hoeveel gewicht/rust je nodig hebt & knallen maar :thumb:

• #1.593
Mooie workout man.
De myo sets/reps zijn inderdaad wel goud waard. Even uitzoeken hoeveel gewicht/rust je nodig hebt & knallen maar :thumb:

Is dat bij BW niet anders dan bij gewichten??

Ik ga ook is myo reps doen op pull / chin ups. :o Good idea.

Thanks bro :)
Tot nu toe pas ik ze alleen toe op chin-ups, omdat andere methodes hebben gefaalt met het verhogen ervan :o
Ff kijken hoe ik het precies ga verhogen.

Balen van je assessment... :( Moet je die herkansen?
Wel sterke training! beetje agressie doet daar wel goed aan he! ;)

Ik eet ook zeker niet clean Johan, heb 400 kcal over terwijl ik voldoende eiwitten/vetten binnen heb, en die vul ik op met chocopasta op brood :o
Vind ik zelf geen probleem, groei er toch wel op en kijk niet zo nauwkeurig aangezien dit mijn eerste officiële bulk is (heb voorheen wel eens zonder opzet gebulkt, toen ik geen schema hanteerde).
Volgende bulk in september zal ik wel wat nauwkeuriger te werk gaan :)

Met dat probleem zit ik ook wel eens, en als ik geen zin in eten hebt pak ik nog meer vet uit bijv. olie :o
Je bracht me wel op een idee met je chocopasta, smaakte goed :roflol:
Dat is ook het belangrijkste toch, mij boeit het ook weinig. Als ik naar mijn vorige bulk kijk ben ik nu echt clean bezig.
Nauwkeurig is niet echt aan mij besteed, ik kan wel minder kcal nemen en clean, maar als ik minder gain kom ik ook minder spier aan..

Edit: je training helemaal over het hoofd gezien.. :rolleyes: Lekker man, superdude mooiboy swagg alluz n**ga.
Veel arm oefeningen, bevalt dat goed? En je kuiten ook goed aangepakt. Dat ga je de volgende dag vast wel voelen! :D

Laatst bewerkt:
Succes met de herkansing (als het nodig is). Verder is er niets mis met IIFYM. Zolang je tevreden bent met je resultaten, zie ik geen probleem. Pas wanneer je merkt dat je je slap voelt door (te veel) slechte voeding of dat je stiekem toch over je dagelijkse kcal zit, kun je kijken naar een vast voedingsschema. Bij mij staat ongeveer 80% van de voeding vast en de rest vul ik op. Lekker varieren.

• #1.597
Balen van je assessment... :( Moet je die herkansen?
Wel sterke training! beetje agressie doet daar wel goed aan he! ;)

Succes met de herkansing (als het nodig is). Verder is er niets mis met IIFYM. Zolang je tevreden bent met je resultaten, zie ik geen probleem. Pas wanneer je merkt dat je je slap voelt door (te veel) slechte voeding of dat je stiekem toch over je dagelijkse kcal zit, kun je kijken naar een vast voedingsschema. Bij mij staat ongeveer 80% van de voeding vast en de rest vul ik op. Lekker varieren.

Thanks, moet hem inderdaad herkansen.
Presenteren kan ik goed (dan weet ik wat ik moet zeggen) en mijn portfolio waar het assessment over ging was ook prima. Heb gewoon slecht voorbereid voor het gesprek, aangezien mijn opa de hele week in het ziekenhuis lag en gister thuis is gekomen. Is ook al op leeftijd dus ik ging om het half uur ff checken bij hem (woont naast mij :o).
Sloeg tijdens het gesprek dus dicht omdat ik de vragen gewoon niet wist, had er 1 van de 3 goed. Hoopte dat die langer zou duren zodat ik me kon herstellen, maar de 15 minuten waren erg snel voorbij voor mijn gevoel.

Mijn voeding staat ook voor ongeveer 80% gepland, wanneer ik bijvoorbeeld pizza of broodjes shoarma pak, dan laat ik de liter melk vervallen en komt het precies goed uit ;)
Voor vanavond heb ik mijn blikje energy drink en een halve liter volle melk aan de kant gezet voor een halve zak chips :rolleyes: Had toch al genoeg eiwitten en chips/snoep is zolang geleden, kon het niet laten!

Mooie training man! Die myo's zijn zeker een aanrader en al helemaal als je een zwakke chin-upper bent..:o Voor de rest een flinke training trouwens! Keep it up!:thumbs:

Qua voeding kan ik me deels wel vinden in het IIFYM's en het soort van compensatie gedrag. Je moet natuurlijk niet overdrijven, maar op zijn tijd wat snoep een pizza of broodje shoarma houdt het leven ook wel leuk imo ;)

Drink geen energy drink man, dat is pure troep. ;p Drink liever koffie of groene thee (Marvin mode)

• #1.600
Mooie training man! Die myo's zijn zeker een aanrader en al helemaal als je een zwakke chin-upper bent..:o Voor de rest een flinke training trouwens! Keep it up!:thumbs:

Qua voeding kan ik me deels wel vinden in het IIFYM's en het soort van compensatie gedrag. Je moet natuurlijk niet overdrijven, maar op zijn tijd wat snoep een pizza of broodje shoarma houdt het leven ook wel leuk imo ;)

Thanks Marvin! :)
Chin-ups zijn altijd zwak geweest, denk dat ik eindelijk mijn methode heb gevonden voor die oefening! :D
Ik merk dat ik veel minder cheat sinds 2014 is begonnen, geen idee waarom maar het junkfood bevalt me ook gewoon niet meer. Positief dus, maar in de supermarkt kon ik de zak chips niet laten liggen :o
Wel met opzet de spicy variant gepakt, omdat ik daarop na een halve zak klaar ben door de pittigheid, welcome to the Shady-theorie :rolleyes:
Ik start begin maart een cut, die ik dit keer wel goed aan wil pakken, dus ik cheat nu met maten voordat het niet meer kan ;)

---------- Toegevoegd om 00:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:01 ----------

Drink geen energy drink man, dat is pure troep. ;p Drink liever koffie of groene thee (Marvin mode)

Oh, ben echt verslaafd aan dat spul :(
Koffie en thee vind ik niks aan, als ik thee pak gooi ik er ook 4 scheppen suiker in :o
Wat ik hier boven zei blijf ik bij, maar ik neem je advies aan en ga de energy drink flink mindere.
In de cut gaat die er helemaal uit :)

Dacht trouwens dat jij wel van de suikers was, rondom de training? Of heeft die anti-energy drink een andere reden?

Terug
Naar boven