DJR89
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 653
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

DB row is niet slecht, maar dat is ook de enige van de rug oefeningen
Hij had een beetje dezelfde bouw als ons, was zeker geen ecto en hij pressde mij eruit geloof ik![]()
Wij gainen wel snel, alleen helaas ook snel vet als je niet oppast. 

Bij mij gaat db row in verhouding ook beter dan BOR met barbell, maar bij jou ligt die lat stukken hoger.
Haha oke man, best een goede bouw dus.Wij gainen wel snel, alleen helaas ook snel vet als je niet oppast.
Damn, als hij jou eruit pressed dan zit er wel kracht in![]()

Lekker Shady!
Had helaas niet echt tijd je gesprek aan te gaan vandaag
Maar lekker getraind zie ik al wel weer man, goed bezig!
Je press kracht is zeer zeker een pluspunt van je man!
Ben benieuwd wanneer je vast komt te zitten, nu 2.5kg verhogen elke keer?
Plannen ook wel gauw keer sessie samen in, train toch 5-6x per week nu hehehe![]()

Ben bang dat ik over 1 á 2 trainingen toch wel vast zit, maar dan ga ik eens wat 'flinkere' werksets draaien op de BP, van bijvoorbeeld 8x80kg
En de 1RM test natuurlijk! 

Heb ff gekeken naar de lichaamtypes en ik val onder Endo/Meso, van beide heb ik aardig wat trekjes.
Gain inderdaad wel snel, inclusief wat vetjes
Die kerel pakte mijn gewicht op de bankdruk als CGBP dus kon het wel waarderen![]()

Heb ook jaren gedacht dat ik 100% endo was..totdat ik mijn dieet ging optimaliseren en erachter kwam dat het wel meeviel.Nice, mijn lichaamstype is dus volgens mij 100% endo, kom te snel vet aan. Spier gaat gepaard met veel vet.
Wtf man, haha dan zit er idd wel kracht in. Sterke triceps iig, bij jou zit die kracht meer in front delts lijkt mij?
Aangezien jou OHP ook sterk is.![]()

Klopt...want nu bench je meer dan ik momenteel..Welkom Marvin
Maar goed dat ik die 90kg BP heb gepakt, krijg je tenminste nog een beetje een 'fatsoenlijke' introductie in dit logje, voor jou doen![]()

Heb ook jaren gedacht dat ik 100% endo was..totdat ik mijn dieet ging optimaliseren en erachter kwam dat het wel meeviel...

[/COLOR]Klopt...want nu bench je meer dan ik momenteel..![]()
Haha, zou best kunnen dat ik te hoog in kcal zit, maar ik zit maar 300kcal boven onderhoud. Als ik nog lager ga ben ik bang dat het te langzaam gaat. Eten is ook niet altijd even clean, daar kan het ook aan liggen.![]()

Mooie workout man.
De myo sets/reps zijn inderdaad wel goud waard. Even uitzoeken hoeveel gewicht/rust je nodig hebt & knallen maar![]()
Good idea.Mooie workout man.
De myo sets/reps zijn inderdaad wel goud waard. Even uitzoeken hoeveel gewicht/rust je nodig hebt & knallen maar![]()
Is dat bij BW niet anders dan bij gewichten??
Ik ga ook is myo reps doen op pull / chin ups.Good idea.

Ik eet ook zeker niet clean Johan, heb 400 kcal over terwijl ik voldoende eiwitten/vetten binnen heb, en die vul ik op met chocopasta op brood![]()
Vind ik zelf geen probleem, groei er toch wel op en kijk niet zo nauwkeurig aangezien dit mijn eerste officiële bulk is (heb voorheen wel eens zonder opzet gebulkt, toen ik geen schema hanteerde).
Volgende bulk in september zal ik wel wat nauwkeuriger te werk gaan![]()

Lekker man, superdude mooiboy swagg alluz n**ga.
Balen van je assessment...Moet je die herkansen?
Wel sterke training! beetje agressie doet daar wel goed aan he!![]()
Succes met de herkansing (als het nodig is). Verder is er niets mis met IIFYM. Zolang je tevreden bent met je resultaten, zie ik geen probleem. Pas wanneer je merkt dat je je slap voelt door (te veel) slechte voeding of dat je stiekem toch over je dagelijkse kcal zit, kun je kijken naar een vast voedingsschema. Bij mij staat ongeveer 80% van de voeding vast en de rest vul ik op. Lekker varieren.
).
Had toch al genoeg eiwitten en chips/snoep is zolang geleden, kon het niet laten!
Voor de rest een flinke training trouwens! Keep it up!
Mooie training man! Die myo's zijn zeker een aanrader en al helemaal als je een zwakke chin-upper bent..Voor de rest een flinke training trouwens! Keep it up!
Qua voeding kan ik me deels wel vinden in het IIFYM's en het soort van compensatie gedrag. Je moet natuurlijk niet overdrijven, maar op zijn tijd wat snoep een pizza of broodje shoarma houdt het leven ook wel leuk imo![]()

Drink geen energy drink man, dat is pure troep. ;p Drink liever koffie of groene thee (Marvin mode)