- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah op die manier, dus 1 dag bp en 1 dag ohp. Goed, die ohp gaat waarschijnlijk nog wel helpen bij het verbeteren van je bp btw.

shakies moet je niet nemen is slecht voor je nieren, goed voedingsschema verder![]()
shakies moet je niet nemen is slecht voor je nieren, goed voedingsschema verder![]()

Plannen klinken goed. Die doelen ga je vast en zeker halen!
enne... mijn squat op 50 kg..... Ik hoop dat je gelijk gaat krijgen want 30 kg is nu net aan...![]()

In principe is mijn doel massa bouwen. Dus ja....Ligt er ook aan hoe veel je jezelf op kracht focust natuurlijk
Ik richt mezelf daar eigenlijk (te) veel op, maar ieder zijn ding. Zwaardere gewichten willen tillen moet ook afgewogen worden tegen de kans op blessures![]()

Dus ja.. wel voorzichtig blijven he!
Je theoretische 1rm zou nu al 99kg zijn
90*0,0333*3+90=98,991 KG
Je deed 3 setjes dus ik denk dat je 1x100 wel red

Ik weet vrijwel zeker dat ik die 1x100kg wel red (no e-brag)
Maar als ik die pak houd ik te weinig kracht over om PR's te zetten op mijn werksets en werksets > 1RM.
1RM kan namelijk altijd nog als ik vastloop met werksets en dan misschien zelfs 105kg als 1RM![]()
Jou press kracht blijft echt lomp sterk.. En die skullcrushers vind ik ook al erg sterk voor de eerste keer, lekker bezig man!![]()

Thanks bro, press kracht is wat beter dan pull kracht bij mij
Skullcrushers is ff wennen, ik voel hem op een totaal andere manier dan triceps pushdown (logisch natuurlijk).
Maar houd ze er zeker in
Kerel die me spotte deed me aan jou denken (no homo), beetje zelfde bouw en gezicht![]()

Ja dat klopt wel, hoewel jou DB row ook erg sterk is!
Het is een heel andere oefening he, ik voel hem te snel bij mn ellebogen als ik te zwaar ga.
Maar het is wel een lekkere oefening om je triceps te isoleren.
Stiekem was ik het ook. Hehe, had hij ook net zo goddelijk lijf als mij dan?![]()
![]()

Super BP!!! Ook al was het een korte training hij was krachtig!