Fitness Seller

Shady's Recomp Log

Ah op die manier, dus 1 dag bp en 1 dag ohp. Goed, die ohp gaat waarschijnlijk nog wel helpen bij het verbeteren van je bp btw.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.562
Ah op die manier, dus 1 dag bp en 1 dag ohp. Goed, die ohp gaat waarschijnlijk nog wel helpen bij het verbeteren van je bp btw.

Ik hoop dat 1 dag ohp genoeg zal zijn voor krachtgains, maar heb ook dumbell shoulder press als assistance erbij (3 dagen na ohp), dus heb er vertrouwen in :)
Thanks voor je input!

---------- Toegevoegd om 16:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:49 ----------

Voeding vandaag (rustdag):

15:00. - 4 eieren (gebakken in roomboter) + 2 sneden brood & glas halvolle melk
18:00. - Wat de pot schaft, denk spinazie of boerenkool + halve liter volle melk
21:00. - 3 eieren (gebakken in roomboter) +2 sneden brood & halve liter volle melk + 2 hamburgers frietpan + 5 gram creatine
24:00. - Kwarkshake voor het slapen

Totaal ~3100 kcal / 160p / 100f / rest carbs.

Edit: home alone krijg ik nu te horen, dus avondeten zal ik zelf moeten verzinnen :o
Ff wat kant en klare spareribs halen denk ik :D

Laatst bewerkt:
shakies moet je niet nemen is slecht voor je nieren, goed voedingsschema verder :thumbs:

Plannen klinken goed. Die doelen ga je vast en zeker halen!

enne... mijn squat op 50 kg..... Ik hoop dat je gelijk gaat krijgen want 30 kg is nu net aan... :(

• #1.567
shakies moet je niet nemen is slecht voor je nieren, goed voedingsschema verder :thumbs:

Ik hoop dat je trollt. Serieus.

Krimlo is stiekem één grote (sterke) troll :o
Shakes zijn vooral nice na het uitgaan oid als je snel wat binnen moet krijgen, bevat 650 kcal met 60gr eiwit, 10gr fat & low carb. Ook gemakkelijk te atten :D

Spareribs blijken 15gr vet te bevatten per 100gr, komt dus uit op 60gr vet totaal :eek:

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------

Plannen klinken goed. Die doelen ga je vast en zeker halen!

enne... mijn squat op 50 kg..... Ik hoop dat je gelijk gaat krijgen want 30 kg is nu net aan... :(

Ligt er ook aan hoe veel je jezelf op kracht focust natuurlijk ;)
Ik richt mezelf daar eigenlijk (te) veel op, maar ieder zijn ding. Zwaardere gewichten willen tillen moet ook afgewogen worden tegen de kans op blessures :)

gaat goed shady! Spareribs zijn aardig vettig ja! Maar oh zo lekker :)

Ligt er ook aan hoe veel je jezelf op kracht focust natuurlijk ;)
Ik richt mezelf daar eigenlijk (te) veel op, maar ieder zijn ding. Zwaardere gewichten willen tillen moet ook afgewogen worden tegen de kans op blessures :)
In principe is mijn doel massa bouwen. Dus ja.... :rolleyes:
Dat klopt... en blessures is nu net wat je niet wilt he! ;) Dus ja.. wel voorzichtig blijven he!

• #1.570
Vandaag in het tussenuur even getraind.
Was een hele korte workout dus, dbsp en calf press geskipt (calf press pak ik morgen erbij).
Ook 1 tricep oefening moeten skippen en erg weinig rust tussen me setjes (behalve BP).

Push day. Trainingsduur 40 minuten.
Warmup Rotator cuffs.

Bench Press
15x20kg
8x50kg
5x70kg
3x90kg -> PR, easy
3x90kg
3x90kg
Nice

Incline dumbell press
8x22kg
5x28kg
7x34kg
7x32kg
6x30kg

Dumbell flyes
10x14kg
10x16kg
10x16kg

Skullcrushers (1e keer, wel lekkere oefening)
10x29kg
8x29kg

~1 setje tricep dips tot fail meteen erachteraan.

Feedback & voeding
Kort maar krachtig, morgen pull dagje.
Blijf BP verhogen met 2,5kg per training totdat ik vastloop, zodra ik vastloop ga ik wat hoger in reps zitten + 1RM testen.

Voeding op 3400 kcal, post workout was een litertje chocomelk @ school :)

Edit: had een chille spotter, heb hem ook wat gespot bij zijn BP en wat mee staan kletsen. Door hem ook skullcrushers geprobeerd, moet alleen uitkijken dat ik hem niet te smal pak want dat vinden me polsen niet leuk heb ik al gemerkt.

Laatst bewerkt:
Je theoretische 1rm zou nu al 99kg zijn :p

90*0,0333*3+90=98,991 KG

Je deed 3 setjes dus ik denk dat je 1x100 wel red

• #1.572
Je theoretische 1rm zou nu al 99kg zijn :p

90*0,0333*3+90=98,991 KG

Je deed 3 setjes dus ik denk dat je 1x100 wel red

Ik weet vrijwel zeker dat ik die 1x100kg wel red (no e-brag) :o
Maar als ik die pak houd ik te weinig kracht over om PR's te zetten op mijn werksets en werksets > 1RM.
1RM kan namelijk altijd nog als ik vastloop met werksets en dan misschien zelfs 105kg als 1RM :)

Ik weet vrijwel zeker dat ik die 1x100kg wel red (no e-brag) :o
Maar als ik die pak houd ik te weinig kracht over om PR's te zetten op mijn werksets en werksets > 1RM.
1RM kan namelijk altijd nog als ik vastloop met werksets en dan misschien zelfs 105kg als 1RM :)

Klopt, gewoon lineair door blijven gaan zo :thumbs:

Jou press kracht blijft echt lomp sterk.. En die skullcrushers vind ik ook al erg sterk voor de eerste keer, lekker bezig man! ;)

• #1.575
Jou press kracht blijft echt lomp sterk.. En die skullcrushers vind ik ook al erg sterk voor de eerste keer, lekker bezig man! ;)

Thanks bro, press kracht is wat beter dan pull kracht bij mij ;)
Skullcrushers is ff wennen, ik voel hem op een totaal andere manier dan triceps pushdown (logisch natuurlijk).
Maar houd ze er zeker in :)
Kerel die me spotte deed me aan jou denken (no homo), beetje zelfde bouw en gezicht :p

Thanks bro, press kracht is wat beter dan pull kracht bij mij ;)
Skullcrushers is ff wennen, ik voel hem op een totaal andere manier dan triceps pushdown (logisch natuurlijk).
Maar houd ze er zeker in :)
Kerel die me spotte deed me aan jou denken (no homo), beetje zelfde bouw en gezicht :p

Ja dat klopt wel, hoewel jou DB row ook erg sterk is!
Het is een heel andere oefening he, ik voel hem te snel bij mn ellebogen als ik te zwaar ga.
Maar het is wel een lekkere oefening om je triceps te isoleren. :)
Stiekem was ik het ook. Hehe, had hij ook net zo goddelijk lijf als mij dan? :o :roflol:

Super BP!!! Ook al was het een korte training hij was krachtig!

Woe volgende week 100kg!

Kun je nog vrijdag?

In..

• #1.580
Ja dat klopt wel, hoewel jou DB row ook erg sterk is!
Het is een heel andere oefening he, ik voel hem te snel bij mn ellebogen als ik te zwaar ga.
Maar het is wel een lekkere oefening om je triceps te isoleren. :)
Stiekem was ik het ook. Hehe, had hij ook net zo goddelijk lijf als mij dan? :o :roflol:

DB row is niet slecht, maar dat is ook de enige van de rug oefeningen :o
Hij had een beetje dezelfde bouw als ons, was zeker geen ecto en hij pressde mij eruit geloof ik :P

Super BP!!! Ook al was het een korte training hij was krachtig!

Thanks, we gaan lekker door :D

Woe volgende week 100kg!

Kun je nog vrijdag?

Jazeker, heb de tijd in je log gezet ;)

Welkom Marvin :thumbs:
Maar goed dat ik die 90kg BP heb gepakt, krijg je tenminste nog een beetje een 'fatsoenlijke' introductie in dit logje, voor jou doen :o

Terug
Naar boven