MuscleMeat

Shady's Recomp Log

suiker is np, maar ik vind dat echt chemische troep. ieder zijn eigen though, je moet doen wat je wil bro! ik heb daar vroeger ook LITERS van gedronken.

Drink geen energy drink man, dat is pure troep. ;p Drink liever koffie of groene thee (Marvin mode)
Het is maar goed dat ik niet alles log...:rolleyes: Ik drink zowat iedere dag budget energy drink light of monster energy low carb...

dat dere caffein:o

Thanks Marvin! :)
Positief dus, maar in de supermarkt kon ik de zak chips niet laten liggen :o
Wel met opzet de spicy variant gepakt, omdat ik daarop na een halve zak klaar ben door de pittigheid, welcome to the Shady-theorie :rolleyes:
Ik start begin maart een cut, die ik dit keer wel goed aan wil pakken, dus ik cheat nu met maten voordat het niet meer kan ;)

Oh, ben echt verslaafd aan dat spul :(
Koffie en thee vind ik niks aan, als ik thee pak gooi ik er ook 4 scheppen suiker in :o
Wat ik hier boven zei blijf ik bij, maar ik neem je advies aan en ga de energy drink flink mindere.
In de cut gaat die er helemaal uit :)
Geweldig die shady theorie! Ik ben daarentegen zo een vreetzak dat zelfs als het me tegenstaat dat ik dooreet..:eating:

Pfoe, ben dus niet de enige energy drink junk:zuip:! Ik weet dondersgoed dat het troep is..de shitloads caffeine en taurine kunnen IMO niet goed voor je zijn on daily basis! Zelf neem ik dan nog light..maar of zoetstoffen nu zo goed voor je zijn..:rolleyes:

En toch drink ik het..:p

(Groene) thee kun je overigens leren drinken..gewoon steeds minder suiker toevoegen. Ik vond het aan het begin ook niet te zuipen, maar omdat ik IF doe wilde ik toch iets om in de morgen en soms in de avond mijn vast periode door te komen..(groene) thee was daarvoor de oplossing...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.604
Geweldig die shady theorie! Ik ben daarentegen zo een vreetzak dat zelfs als het me tegenstaat dat ik dooreet..:eating:

Pfoe, ben dus niet de enige energy drink junk:zuip:! Ik weet dondersgoed dat het troep is..de shitloads caffeine en taurine kunnen IMO niet goed voor je zijn on daily basis! Zelf neem ik dan nog light..maar of zoetstoffen nu zo goed voor je zijn..:rolleyes:

En toch drink ik het..:p

(Groene) thee kun je overigens leren drinken..gewoon steeds minder suiker toevoegen. Ik vond het aan het begin ook niet te zuipen, maar omdat ik IF doe wilde ik toch iets om in de morgen en soms in de avond mijn vast periode door te komen..(groene) thee was daarvoor de oplossing...

Had toch best veel moeite om de zak op de helft weg te leggen, maar het is me gelukt :o
De groene thee tip ga ik onthouden voor me cut, al zal het geen hele liter zijn :rolleyes:

Ik ga vandaag (rustdag) +400 zitten met voeding.
Me gewicht is al langer dan een maand stabiel gebleven, als ik in de ochtend weeg is het zelfs steeds minder aan het worden.
Heb 3 dagen lang op precies 85,4kg gezeten, vanochtend was het weer 84,2kg terwijl ik wel 300/400 boven onderhoud heb gegeten gisteren en eergisteren :eek:
Ga dus op trainingsdagen weer meer eten, heb namelijk nog wat pr's te verbreken en wil toch boven die 86kg uitkomen. Blijkbaar is me verbranding flink omhoog geschoten sinds ik massa gegained ben, zorgen voor genoeg eten dus :)

Dat is altijd goed nieuws!:thumbs:

More fooood!:eating:

Heb ik ook... Ben in gewicht toegenomen en zo dus ook mijn eetlust. Heb je trouwens ergens pics van je fysiek in je log? (No homo)

Nice! Lekker nog even extra genieten van je laatste weekjes bulken dus!

• #1.608
Zojuist thuis wat assistance gedaan.
Aankomende week heb ik tentamens dus mijn indeling van trainen is wat rommelig, ga morgen voor een LB training en maandag + vrijdag UB.
Net thuis:

Barbell behind the back wrist curl
15x23kg
15x23kg
15x23kg
12x23kg
12x23kg
10x23kg
most epic burn ever

Planks 3x1minuut + stabiliteitsoefening.

Dat is altijd goed nieuws!:thumbs:

More fooood!:eating:

Zelfs in de bulk 'laad' ik één dag voordat ik van plan ben om een PR te zetten :o

Heb ik ook... Ben in gewicht toegenomen en zo dus ook mijn eetlust. Heb je trouwens ergens pics van je fysiek in je log? (No homo)

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/shadys-log-343421/index72.html#post8232387
Zijn van 3 weken geleden dus niet veel veranderd, pic wel een beetje onduidelijk. Let trouwens niet op de training die erbij staat :P

---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

Nice! Lekker nog even extra genieten van je laatste weekjes bulken dus!

Inderdaad :)
Broodje shoarma en pizza passen wel in mijn macro's eigenlijk :o Alleen als ik pizza eet mag ik voor de rest geen vetten meer, die big americans zijn 1240 kcal met 50 gram vet.

---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:00 ----------

Edit: je training helemaal over het hoofd gezien.. :rolleyes: Lekker man, superdude mooiboy swagg alluz n**ga.
Veel arm oefeningen, bevalt dat goed? En je kuiten ook goed aangepakt. Dat ga je de volgende dag vast wel voelen! :D

Had je edit over het hoofd gezien :p
Ik tel maar 1 arm oefening, exclusief de chin-ups? :o
Kuiten sloop ik gewoon helemaal, zit normaal op de 6 werksets met high reps maar wil ook low reps gaan proberen.

Had je edit over het hoofd gezien :p
Ik tel maar 1 arm oefening, exclusief de chin-ups? :o
Kuiten sloop ik gewoon helemaal, zit normaal op de 6 werksets met high reps maar wil ook low reps gaan proberen.

Haha ninja edit :D
Db curl en side raises. Excuus zie er ook niet zo veel, zag het verkeerd :o
Ik vind high reps ook lekker om kuiten te slopen, low reps doe ik nu voor de afwisseling. Maar doe toch liever high reps.

Lekker he die big americans? Had er vanavond ook een, die texas met salami :meal:

• #1.610
Haha ninja edit :D
Db curl en side raises. Excuus zie er ook niet zo veel, zag het verkeerd :o
Ik vind high reps ook lekker om kuiten te slopen, low reps doe ik nu voor de afwisseling. Maar doe toch liever high reps.

Lekker he die big americans? Had er vanavond ook een, die texas met salami :meal:

Zelfs de side raises waren voor mijn schouder bedoeld, dus alleen db curls ;)
Ga aankomende week bij 1 UB training me triceps aanpakken met 2 oefeningen en de andere biceps met 2 oefeningen.
Benieuwd hoe dat voelt, want houd het normaal altijd bij 1 bicep en 1 tricep.

Ik pak ook altijd de texas, maar dat is omdat ik mais/champignon/ananas en die shit niet erop wil :o

Inderdaad :)
Broodje shoarma en pizza passen wel in mijn macro's eigenlijk :o Alleen als ik pizza eet mag ik voor de rest geen vetten meer, die big americans zijn 1240 kcal met 50 gram vet.
Eet je dan maar 50 gram vet er dag in je bulk??
Zelf pizza maken. Kan je ook zelf al het lekkerste erop doen wat jij wil en het vet wat in de gaten houden. ;)

• #1.612
Eet je dan maar 50 gram vet er dag in je bulk??
Zelf pizza maken. Kan je ook zelf al het lekkerste erop doen wat jij wil en het vet wat in de gaten houden. ;)

Nou dat niet, er komt sowieso ~20 gram bij door kleinigheden, zoals me kwarkshake waar volle melk in zit.
Probeer vetten op trainingsdagen rond de 0,75gram per kg lichaamsgewicht te houden en op rustdagen het dubbele.
Zelf pizza maken moet ik inderdaad nog doen, net zoals zelf kapsalon maken en proteinbread.
Nog veel op het lijstje staan ;)

Hmmm... dan zit ik vast wel erg hoog in vetten... ik zit nu op ongeveer 1,6 gram per kg BW... elke dag. :o
Zelf pizza maken kan zo simpel zijn. Bodem kan je heel makkelijk maken met bloem en water of gewoon kopen. dingen eropgooien is alleen maar makkelijk. ;)
Dus kom op... wanneer begin je?

nice training! face pulls doe ik meestal met 1 voet voor en 1 achter.

Vandaar die pre-workout je houd van zoetigheid :P

Zelfs de side raises waren voor mijn schouder bedoeld, dus alleen db curls ;)
Ga aankomende week bij 1 UB training me triceps aanpakken met 2 oefeningen en de andere biceps met 2 oefeningen.
Benieuwd hoe dat voelt, want houd het normaal altijd bij 1 bicep en 1 tricep.

Ik pak ook altijd de texas, maar dat is omdat ik mais/champignon/ananas en die shit niet erop wil :o

Ik tel schouders altijd bij armen, ze zitten aan je armen vast. :p
Ja dat is wel goed, biceps en triceps reageren vaak beter op meerdere oefeningen (bij mij iig wel)
Ik deed ook altijd 1 voor beide, maar mijn armen vond ik echt achterlopen. Gaat je vast wel bevallen :D

Ja hier dus ook, ik wil geen groente en shit in een cheat meal :p In de cut is het altijd een dunne tonijn pizza. :o

• #1.617
Net weer een tren gehad.
Samen met een kerel uit me klas, nu bij hem leren voor de tentamens.
Wel wat oefeningen geskipt (lees:verschoven) omdat hij wat eerder klaar was.

Push. Trainingsduur 1 uur.
Warmup rotator cuffs.

Bench press
15x20kg
8x50kg
3x70kg
3x80kg
3x92,5kg -> PR
3x92,5kg
3x92,5kg
8x80kg -> Repout, inclusief 1 lichte spot

Incline bench press
10x40kg
10x60kg
10x60kg
10x60kg

Dumbell flyes
12x14kg
12x14kg
12x14kg

Dumbell shoulder press
8x20kg
8x20kg
8x20kg
8x20kg
8x20kg

Skullcrusher (gewicht excl stang, geen idee hoe zwaar de swiss bar is)
10x10kg
8x15kg
8x10kg

Triceps dips 1 set tot fail, kostte maar 6 reps tot ik de fail bereikt had :o

Feedback: prima training, verrast dat ik bij de BP de 3e set ook gepakt heb op 3 reps.
Volgende training word een pull inclusief squat & calf press + wat abs misschien.

Voeding weet ik niet precies, post workout was een pizza.
Heb 2 liter melk mee, kwark en whey, dus dat zit wel goed :)

Mooie tren en nice PR op BP!
Gaat lekker zo!

Netjes! Succes met het studeren!

Zegt ie tegen mij "trainen op zaterdag.." Maar srs, trainen op zondag? :eek:

Lekkere train man, nette PR op bench! Flink volume ook op DB shoulder press :thumb:

Terug
Naar boven