DJR89
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 653
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Drink geen energy drink man, dat is pure troep. ;p Drink liever koffie of groene thee (Marvin mode)
Het is maar goed dat ik niet alles log...Drink geen energy drink man, dat is pure troep. ;p Drink liever koffie of groene thee (Marvin mode)
Ik drink zowat iedere dag budget energy drink light of monster energy low carb...
Geweldig die shady theorie! Ik ben daarentegen zo een vreetzak dat zelfs als het me tegenstaat dat ik dooreet..Thanks Marvin!
Positief dus, maar in de supermarkt kon ik de zak chips niet laten liggen
Wel met opzet de spicy variant gepakt, omdat ik daarop na een halve zak klaar ben door de pittigheid, welcome to the Shady-theorie
Ik start begin maart een cut, die ik dit keer wel goed aan wil pakken, dus ik cheat nu met maten voordat het niet meer kan
Oh, ben echt verslaafd aan dat spul
Koffie en thee vind ik niks aan, als ik thee pak gooi ik er ook 4 scheppen suiker in
Wat ik hier boven zei blijf ik bij, maar ik neem je advies aan en ga de energy drink flink mindere.
In de cut gaat die er helemaal uit![]()

! Ik weet dondersgoed dat het troep is..de shitloads caffeine en taurine kunnen IMO niet goed voor je zijn on daily basis! Zelf neem ik dan nog light..maar of zoetstoffen nu zo goed voor je zijn..

Geweldig die shady theorie! Ik ben daarentegen zo een vreetzak dat zelfs als het me tegenstaat dat ik dooreet..
Pfoe, ben dus niet de enige energy drink junk! Ik weet dondersgoed dat het troep is..de shitloads caffeine en taurine kunnen IMO niet goed voor je zijn on daily basis! Zelf neem ik dan nog light..maar of zoetstoffen nu zo goed voor je zijn..
En toch drink ik het..
(Groene) thee kun je overigens leren drinken..gewoon steeds minder suiker toevoegen. Ik vond het aan het begin ook niet te zuipen, maar omdat ik IF doe wilde ik toch iets om in de morgen en soms in de avond mijn vast periode door te komen..(groene) thee was daarvoor de oplossing...

Heb ik ook... Ben in gewicht toegenomen en zo dus ook mijn eetlust. Heb je trouwens ergens pics van je fysiek in je log? (No homo)

Nice! Lekker nog even extra genieten van je laatste weekjes bulken dus!
Alleen als ik pizza eet mag ik voor de rest geen vetten meer, die big americans zijn 1240 kcal met 50 gram vet.Edit: je training helemaal over het hoofd gezien..Lekker man, superdude mooiboy swagg alluz n**ga.
Veel arm oefeningen, bevalt dat goed? En je kuiten ook goed aangepakt. Dat ga je de volgende dag vast wel voelen!![]()

Had je edit over het hoofd gezien
Ik tel maar 1 arm oefening, exclusief de chin-ups?
Kuiten sloop ik gewoon helemaal, zit normaal op de 6 werksets met high reps maar wil ook low reps gaan proberen.

Haha ninja edit
Db curl en side raises. Excuus zie er ook niet zo veel, zag het verkeerd
Ik vind high reps ook lekker om kuiten te slopen, low reps doe ik nu voor de afwisseling. Maar doe toch liever high reps.
Lekker he die big americans? Had er vanavond ook een, die texas met salami![]()

Eet je dan maar 50 gram vet er dag in je bulk??Inderdaad![]()
Broodje shoarma en pizza passen wel in mijn macro's eigenlijkAlleen als ik pizza eet mag ik voor de rest geen vetten meer, die big americans zijn 1240 kcal met 50 gram vet.

Eet je dan maar 50 gram vet er dag in je bulk??
Zelf pizza maken. Kan je ook zelf al het lekkerste erop doen wat jij wil en het vet wat in de gaten houden.![]()

Zelfs de side raises waren voor mijn schouder bedoeld, dus alleen db curls
Ga aankomende week bij 1 UB training me triceps aanpakken met 2 oefeningen en de andere biceps met 2 oefeningen.
Benieuwd hoe dat voelt, want houd het normaal altijd bij 1 bicep en 1 tricep.
Ik pak ook altijd de texas, maar dat is omdat ik mais/champignon/ananas en die shit niet erop wil![]()

In de cut is het altijd een dunne tonijn pizza. 
nice training! face pulls doe ik meestal met 1 voet voor en 1 achter.
Vandaar die pre-workout je houd van zoetigheid![]()