JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier wordt lekker dirty gebulkt haha
Nette bench weer bro, je bent erg sterk

Zegt ie tegen mij "trainen op zaterdag.." Maar srs, trainen op zondag?
Lekkere train man, nette PR op bench! Flink volume ook op DB shoulder press![]()

True, zondag trainen is erger dan zaterdag
Ach ja, hoef toch niet naar de kerk
Thanks Johan, benieuwd wanneer ik vastloop op de bench.
True, zondag trainen is erger dan zaterdag
Ach ja, hoef toch niet naar de kerk
Thanks Johan, benieuwd wanneer ik vastloop op de bench.

vastlopen daar doen we niet aan he forever blasting jwt
Als het in je schema past. Waarom ook niet?
Hehe, in de kerk maak je wel de gains van je leven bro
Daar ben ik ook benieuwd naar, die 100 moet er sws wel in zitten.

Lekker man, begint er op te lijken!
Ik was gisteren ook dik 95 minuten bezig..Duurt altijd langer dan je denkt..
Klote van je tentamen man, wel mooi dat je een gratis herkansing kan doen.![]()
Anders was het eckte eckte superdude style!
Morgen bedrijfskunde, maar no way dat ik in één avond een samenvatting van 50 pagina's erin geramd krijg 

Netjes
Krijg jij trouwens geen pijn in je ellebogen tijdens skullcrushers? Wanneer ik deze doe krijg ik altijd last..
Weet jij misschien of dit aan de uitvoering ligt of is het gewoon bekend dat sommige last van de ellebogen krijgen?

Thanks en welkom
Geen last van, alleen van me polsen, zowel bij skullcrushers als ik hem verkeerd pak en bij de CGBP.
Ellebogen heb ik dan weer last van met curls, als ik me arm strek bij het naar beneden laten gaan van de bar.

Ik heb de curls geskipt omdat ik moest etenAnders was het eckte eckte superdude style!
Planks ook moeten skippen maar die zijn wel belangrijk voor mijn stabiliteit, dus planks + curls vanavond misschien nog als study-break
Tentamen is gewoon klote, ging over rechten, waarbij je een onderscheid moet maken tussen VOF/Cv/bv/nv/eenmanszaak en nog zo'n 4 andere, waarbij ik alles door elkaar heen haal omdat sommige echt veel op elkaar lijkenMorgen bedrijfskunde, maar no way dat ik in één avond een samenvatting van 50 pagina's erin geramd krijg
Ziek melden dan maar![]()

Beter passen ze de normering aan of geven ze gewoon iedereen een 7 
Sporten vind ik zelf altijd een welkome afwisseling tussen het studeren door! Gewoon niet jezelf helemaal verrot trainen, dan kun je na een uurtje weer fris aan de studie!
Ergens ook wel jammer dat die toets over moet..zonde van de tijdBeter passen ze de normering aan of geven ze gewoon iedereen een 7
![]()

Lekker man, toch nog een lekker volume op squat.
Vervelend van je misselijkheid. Had hetzelfde vandaag..
Schema ziet er goed uit, lekker volume ookOok interessante keuze om UB/LB/Pull/Push te combineren
Heb ik nog niet eerder voorbij zien komen.
Lekker even zo een training tussen de tentamens door.
Wel balen van je misselijkheid.
succes met je laatste tentamen morgen.