AndroidHealthClinic

Shady's Recomp Log

Hier wordt lekker dirty gebulkt haha:D

Nette bench weer bro, je bent erg sterk

Lekker man die Bench! Gelijk een VPR na je PR!:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.623
Mooie tren en nice PR op BP!
Gaat lekker zo!

Netjes! Succes met het studeren!

Hier wordt lekker dirty gebulkt haha:D

Nette bench weer bro, je bent erg sterk

Lekker man die Bench! Gelijk een VPR na je PR!:thumbs:

Thanks all :)
Volgende training zal vrijdag pas zijn denk ik, heb het enorm druk met leren voor tentamens.
Tentamen van vandaag was wat twijfelachtig.
Veel te laat begonnen met leren (again), dus elk tentamen bestudeer ik 1 dag/avond van te voor :o

---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:15 ----------

Zegt ie tegen mij "trainen op zaterdag.." Maar srs, trainen op zondag? :eek:

Lekkere train man, nette PR op bench! Flink volume ook op DB shoulder press :thumb:

True, zondag trainen is erger dan zaterdag :roflol:
Ach ja, hoef toch niet naar de kerk :trollface:
Thanks Johan, benieuwd wanneer ik vastloop op de bench.

True, zondag trainen is erger dan zaterdag :roflol:
Ach ja, hoef toch niet naar de kerk :trollface:
Thanks Johan, benieuwd wanneer ik vastloop op de bench.

Als het in je schema past. Waarom ook niet? :p
Hehe, in de kerk maak je wel de gains van je leven bro :trollface:
Daar ben ik ook benieuwd naar, die 100 moet er sws wel in zitten.

Succes met leren dan maar he! ;)

• #1.627
Thuis een kleine assistance training gedaan.
Dumbells gaan tot 9kg per dumbell en barbell tot 23kg.
Duurde alsnog een flink half uur :o

Dumbell side raises
10x6kg
10x8kg
3x10x9kg

Bent over raises
10x6kg
4x10x7kg

Skullcrushers
4x12x23kg
10x23kg

Wrist curls
20x23kg
20x23kg
15x23kg
15x23kg
12x23kg

Kreeg van de skullcrushers ook een flinke pomp in me onderarmen, dus hoop dat ik hem goed uitvoer, ook flinke burn in triceps in ieder geval.
Wel lekker om side raises en bent over raises thuis te doen, zijn toch spiergroepen die ik wil laten bijtrekken.
Net zoals onderarmen eigenlijk.

Tentamen van gister is een 4,5 geworden :(
Mail gehad dat er ontiegelijk veel klachten waren over de tijd, zou 90 minuten zijn maar heel veel kregen maar 60 minuten door een fout van de school.... dus we krijgen een gratis herkansing volgende week :D
Kwam bij mij meer door de moeilijkheidsgraad in plaats van de tijd, maar alsnog, feelsgoodman.
Tentamen van vandaag ging lekker, voor morgen meld ik me ziek zodat ik me kans behoud & kan focussen op de tentamens van donderdag/vrijdag. 1 dag van te voor leren is me te riskant, ik speel liever wat safer op 2 tentamens dan alle 3 kantje boord te gaan.

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

vastlopen daar doen we niet aan he forever blasting jwt

Jij snapt um bruh

---------- Toegevoegd om 19:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

Als het in je schema past. Waarom ook niet? :p
Hehe, in de kerk maak je wel de gains van je leven bro :trollface:
Daar ben ik ook benieuwd naar, die 100 moet er sws wel in zitten.

Zorg wel voor het lichaam van een Griekse god in de gym, f*ck de kerk :P
Zit er sowieso in denk ik man, misschien pak ik hem vrijdag omdat ik dan train met Ashbringer, dan pak ik de andere sets op reps van 5-8 denk ik. Om vervolgens weer terug te verhogen op me werksets.
Zoals aangegeven wil ik de laatste ~3 weken van februari werken aan me MP.

Succes met leren dan maar he! ;)

Thanks, flink aan de bak vanavond :)

Lekker man, begint er op te lijken! :sd:

Ik was gisteren ook dik 95 minuten bezig.. :o Duurt altijd langer dan je denkt..

Klote van je tentamen man, wel mooi dat je een gratis herkansing kan doen. :thumbs:

Lekker traintje! :)

Balen van je tentamen maar op zich wel fijn dat hij overmag. Heb je ook een idee van de vragen! ;)
Succes met leren voor vrijdag!

• #1.630
Lekker man, begint er op te lijken! :sd:

Ik was gisteren ook dik 95 minuten bezig.. :o Duurt altijd langer dan je denkt..

Klote van je tentamen man, wel mooi dat je een gratis herkansing kan doen. :thumbs:

Ik heb de curls geskipt omdat ik moest eten :mad: Anders was het eckte eckte superdude style!
Planks ook moeten skippen maar die zijn wel belangrijk voor mijn stabiliteit, dus planks + curls vanavond misschien nog als study-break :)
Tentamen is gewoon klote, ging over rechten, waarbij je een onderscheid moet maken tussen VOF/Cv/bv/nv/eenmanszaak en nog zo'n 4 andere, waarbij ik alles door elkaar heen haal omdat sommige echt veel op elkaar lijken :roflol: Morgen bedrijfskunde, maar no way dat ik in één avond een samenvatting van 50 pagina's erin geramd krijg :o
Ziek melden dan maar :)

Netjes;)

Krijg jij trouwens geen pijn in je ellebogen tijdens skullcrushers? Wanneer ik deze doe krijg ik altijd last..
Weet jij misschien of dit aan de uitvoering ligt of is het gewoon bekend dat sommige last van de ellebogen krijgen?

• #1.632
Netjes;)

Krijg jij trouwens geen pijn in je ellebogen tijdens skullcrushers? Wanneer ik deze doe krijg ik altijd last..
Weet jij misschien of dit aan de uitvoering ligt of is het gewoon bekend dat sommige last van de ellebogen krijgen?

Thanks en welkom :)
Geen last van, alleen van me polsen, zowel bij skullcrushers als ik hem verkeerd pak en bij de CGBP.
Ellebogen heb ik dan weer last van met curls, als ik me arm strek bij het naar beneden laten gaan van de bar.

Thanks en welkom :)
Geen last van, alleen van me polsen, zowel bij skullcrushers als ik hem verkeerd pak en bij de CGBP.
Ellebogen heb ik dan weer last van met curls, als ik me arm strek bij het naar beneden laten gaan van de bar.

Gelukkig heb ik geen last bij de close grip bench, dit is samen met dips een van de weinige oefeningen welke ik thuis kan uitvoeren voor de triceps (zonder teveel stress op mijn ellebogen).

Succes verder man:)

Ik heb de curls geskipt omdat ik moest eten :mad: Anders was het eckte eckte superdude style!
Planks ook moeten skippen maar die zijn wel belangrijk voor mijn stabiliteit, dus planks + curls vanavond misschien nog als study-break :)
Tentamen is gewoon klote, ging over rechten, waarbij je een onderscheid moet maken tussen VOF/Cv/bv/nv/eenmanszaak en nog zo'n 4 andere, waarbij ik alles door elkaar heen haal omdat sommige echt veel op elkaar lijken :roflol: Morgen bedrijfskunde, maar no way dat ik in één avond een samenvatting van 50 pagina's erin geramd krijg :o
Ziek melden dan maar :)

Hahaha know that feeling, heb dat ook wel eens dat ik een training moet afkappen omdat ik te laat begon / en moest eten.. :P
Volgende keer ga je die eckte superdude training doen, dit was meer een supergirl training!!

Wow bro, chill... Al die moeilijke woorden is een aanslag op mijn brein. Maar ik snap je punt, het is knap lastig :roflol:
Nee dat red je nooit, ziek melden is dan de enige optie wil je toch nog enige kans maken :p

Sporten vind ik zelf altijd een welkome afwisseling tussen het studeren door! Gewoon niet jezelf helemaal verrot trainen, dan kun je na een uurtje weer fris aan de studie!

Ergens ook wel jammer dat die toets over moet..zonde van de tijd:o Beter passen ze de normering aan of geven ze gewoon iedereen een 7 ;)

• #1.636
Sporten vind ik zelf altijd een welkome afwisseling tussen het studeren door! Gewoon niet jezelf helemaal verrot trainen, dan kun je na een uurtje weer fris aan de studie!

Ergens ook wel jammer dat die toets over moet..zonde van de tijd:o Beter passen ze de normering aan of geven ze gewoon iedereen een 7 ;)

Heb je zeker gelijk in Marvin, ik sport bij school in de buurt dus als ik geen school heb zit er een reistijd van totaal 1,5 uur aan vast. Vandaar dat ik niet ging sporten, had me in totaal 3 uur gekost dan :o
Zeker zonde van de tijd, maar wel handig, aangezien ik volgende week vrij zou zijn en nu de toets moet maken = instant sporten :D
Zal wel hooguit 3x worden met dat reizen, maar goed :)

Vandaag weer tren en tentamen gehad.
Was f*cking misselijk, heb ik vaker als ik echt weinig geslapen heb, door de tentamens dit keer :o
Tentamen ging lekker, morgen de laatste en dan een training met Ashbringer.
Ook Tim eens aanspreken voor een training volgende week of de week erop!

Lowerbody (rehabtraining). Trainingsduur 45 minuten. Alles rustig aan gedaan, durf niet met zekerheid te zeggen dat de blessure weg is (voel hem soms opkomen).

Planks
3x1minuut [1minuut rust tussen de sets]

Leg press
8x65kg
8x95kg
8x95kg
8x95kg

Squat
10x20kg
8x40kg
5x60kg
5x70kg
5x75kg

Seated leg curl
12x35kg
8x55kg
dropset; 8x55kg - 5x45kg - 5x35kg

~paar setjes hanging leg raises + cable side bends.

Feedback & voeding
Leuke rehab training, leg extensions geskipt omdat ze niet lekker voelde.
Kuiten verzet naar morgen omdat ik de bus wou halen, moet nog best veel leren namelijk.

Voeding op ~3100 kcal / 155p / 360c / 75f.
Carb loading voor morgen, dat moet gewoon een killer training worden van mezelf, door de rust deze week :D

---------- Toegevoegd om 15:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:53 ----------

En mijn schema, tot het eind van mijn bulk, begin maart.

Maandag (UB)
Bench press
Chest dips
Chin up
One arm dumbell row
Dumbell shoulder press
Dumbell side raises
Preacher curl
Cable rope overhead tricep extension
Dumbell shrugs (optioneel)

Dinsdag (LB)
Squat (revalidatie)
Seated leg curl
Leg extensions
Leg press
Calf press @ leg press machine
Seated calf raises (nog iets verzinnen hierop)
Barbell behind the back wrist curl
Side bends + toe touchers/hanging leg raises + planks

Donderdag (Pull)
Chin up
Seated cable rows (extra sets / eindigen met dropset)
Incline bench pull / one arm dumbell row
Lying reverse flyes
Face pulls
Incline dumbell curl
EZ-bar curl
Dumbell shrugs

Vrijdag (Push)
Bench press
Incline dumbell press
Dumbell flyes
Dumbell shoulder press
Skullcrushers
Triceps pushdown
Squat (revalidatie)
Calf press @ leg press machine
Seated leg curl

Zaterdag (Thuis)
Side raises
Bent over raise
Planks (3-5 sets)
Toe toucher
Wrist curls

* vanaf 10 februari (maandag/UB) BP vervangen door MP @ UB-dagen. (doel 1x80kg)
* vanaf 14 februari (vrijdag/push) BP vervangen door Incline db press @ push-dagen. (doel 8x40kg)
* BP voor vervanging op 3x100kg

Lekker man, toch nog een lekker volume op squat.
Vervelend van je misselijkheid. Had hetzelfde vandaag.. :rolleyes:

Schema ziet er goed uit, lekker volume ook :thumbs: Ook interessante keuze om UB/LB/Pull/Push te combineren
Heb ik nog niet eerder voorbij zien komen.

Lekker even zo een training tussen de tentamens door.
Wel balen van je misselijkheid.
succes met je laatste tentamen morgen.

• #1.639
Lekker man, toch nog een lekker volume op squat.
Vervelend van je misselijkheid. Had hetzelfde vandaag.. :rolleyes:

Schema ziet er goed uit, lekker volume ook :thumbs: Ook interessante keuze om UB/LB/Pull/Push te combineren
Heb ik nog niet eerder voorbij zien komen.

Lekker even zo een training tussen de tentamens door.
Wel balen van je misselijkheid.
succes met je laatste tentamen morgen.

Thanks y' all.
Ga de laatste set op de squats verhogen met 5kg per training, denk ik.
Voelde wel lekker aan :)

Tentamen van morgen is een pure overkill :roflol:
Groepschat van de klas is een beestenboel met mensen die de hoop al hebben opgegeven :o
Maar goed het is meerkeuze, dus wie weet :rolleyes:

Met het nieuwe rooster ben ik de woensdag vrij, is echt belachelijk nice aangezien ik ma/di en do/vr train :D

squats ben ik van jou wel beter gewend joh, beetje rusten en dan idd weer goed op gaan bouwen! maak je nog steeds die shakes van je met kwark en olijfolie enzo?

Terug
Naar boven