AndroidHealthClinic

Shady's Recomp Log

Je bent ook gezegend met de gym van de uni in Nijmegen??

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.642
squats ben ik van jou wel beter gewend joh, beetje rusten en dan idd weer goed op gaan bouwen! maak je nog steeds die shakes van je met kwark en olijfolie enzo?

Liggen onder revalidatie bro, 2e keer dat ik weer squat sinds ~7 weken ;)
Vandaag nergens last van dus heb flinke zin om te knallen op de squats! :)
En idd maak die shakes nog steeds voor het slapen, 3 verschillende eiwitbronnen in 1 shake moet voldoende zijn om de nacht mee door te komen :o

Je bent ook gezegend met de gym van de uni in Nijmegen??

Jazeker, spot Tim zowat iedere keer met trainen nu hij 5/6x per week traint en Krimlo sport er ook :p
Sowieso mooie sfeer omdat er weinig verschil in leeftijd zit en het bijna allemaal uni of HAN studenten zijn :)

En idd maak die shakes nog steeds voor het slapen, 3 verschillende eiwitbronnen in 1 shake moet voldoende zijn om de nacht mee door te komen :o

Jazeker, spot Tim zowat iedere keer met trainen nu hij 5/6x per week traint en Krimlo sport er ook :p
Sowieso mooie sfeer omdat er weinig verschil in leeftijd zit en het bijna allemaal uni of HAN studenten zijn :)

Vanmiddag wat verandering in brengen :mad:

ja oke maar ik weet dat je stuk sterker bent als je gewoon fit bent ;) dat komt sws weer terug ga ik van uit he!

en idd 3 bronnen moet wel genoeg zijn, zou je mij nog eens ingredienten en verhoudingen willen geven? heb voortaan ook n blender dus kan ook wat makkelijker dingen mixen nu :p

• #1.646
Vandaag tren gehad met Ashbringer :thumbs:
Beetje waardeloos ontbijt op met weinig carbs (whey shake), dus energie zat er niet 100% in.

Upperbody training. Trainingsduur 2 uur (mega druk).
Warmup rotator cuff.

Bench Press (ander bankje dan normaal, deze kun je decline zitten + voetrollen aan het einde, is naar mijn mening ook wat breder dan de andere bankjes).
20x20kg
8x50kg
5x70kg
3x80kg
3x95kg -> PR (incl 1 lichte spot)
1x100kg -> PR
1x102,5kg -> telt niet... lichte spot nodig :(
6x80kg -> repout
Lag bij elk setje niet echt lekker, reden staat hierboven. Of ik lag er gewoon scheef op :o
Volgende keer verder op 95kg.

Cable flyes - 4/5 setjes.

Chin-up
5xBW
5xBW+5kg
Myo sets: 5x4xBW

Face pulls 4/5 setjes.

Chest dips (Ash had dipbelt dus wou hem ff proberen bij dips, ****ing nice!)
5xBW
8xBW+25kg -> zieke (v)pr :D
Had na 2 reps wel zo'n 10 seconde rust omdat ik twijfelde om er wat gewicht bij te pakken, toch niet gedaan vanwege omstandigheden.

One arm dumbell row
8x22kg
6x30kg
10x40kg
10x40kg
8x40kg

Dumbell shoulder press
8x22kg
6x30kg
8x26kg
6x26kg

Preacher curl
10x29kg
8x34kg
7x34kg

-afgemaakt met 2/3 setjes triceps pushdown machine

Feedback & voeding
Not bad, BP volgende keer op het vertrouwde bankje.
Ben niet van de excuses maar merkte gewoon dat ik niet goed op dit ding lag, links kwam ook veel sneller omhoog dan rechts.
Volgende keer wil ik minstens 2x3x95kg pakken.
Het doel van 3x100kg is geen must IMO, of ik het nou wel of niet red, de BP ga ik sowieso vervangen door incline db press ergens in februari, voor de afwisseling.

Voeding op ~3400 kcal, zo 3 broodjes shoarma.

Sterke training en nice PR's!
het liggen op benches kan inderdaad veel verschillen. Maar dat heeft je niet weerhouden van een mooie PR! :D

Dude was echt bijna geen spot dus reken die 102,5 maar als PR bro.

Verder snel weer trainennn. Misschien met Krimlo ofzeu

• #1.649
Sterke training en nice PR's!
het liggen op benches kan inderdaad veel verschillen. Maar dat heeft je niet weerhouden van een mooie PR! :D

Thanks Marina, je motiveerd me goed! ;)

Dude was echt bijna geen spot dus reken die 102,5 maar als PR bro.

Verder snel weer trainennn. Misschien met Krimlo ofzeu

Ait brah, ik pak over 2 weken wanneer de BP eruit gaat, gewoon de 105kg/107,5kg om mee af te sluiten :p
Doen we! :thumbs:

De 1ste x 100kg bench is altijd nice

:roflol: wut, zoveel hoger is mijn bench niet hoor

• #1.655
:roflol: wut, zoveel hoger is mijn bench niet hoor

Valt mee inderdaad, maar die 4x97,5kg duurt bij mij nog wel ff ;) Zoals ik zei weet ik niet of ik mijn doel van 3x100kg ga redden, mocht dat niet zo zijn red ik de 4x97,5kg ook niet.
MP liggen we gelijk.
SQ en DL ga ik niet over beginnen :o

---------- Toegevoegd om 21:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

Gelijk even een schema in elkaar gezet, mocht ik volgende week 3x gaan.
Lange trainingen, maar mag ook wel als ik dag minder ga.

Fullbody
BP
Incline dumbell press
Chins
Seated cable row
Side raises
Shrugs
Squat
Calf press

Fullbody 2
MP
Dumbell shoulder press
Chins
Chest dips
Cable rope overhead tricep extension
Cable side bends
Skullcrushers
Seated leg curl
Planks + toe touchers

Fullbody 3
BP
flyes
Chins
Face pulls
One arm dumbell row
Reverse flyes
Incline dumbell curl
EZ bar curls
Squat
Calf press

Mooie training Shady. Jammer dat die r*tard perse wou spotten. :rolleyes:

• #1.658
Mooie training Shady. Jammer dat die r*tard perse wou spotten. :rolleyes:

als jij te vroeg spot ga ik echt niet met jou trainen ;s

oja gefeliciteerd met je pr shady

Thanks bois :D
Er staat niet voor niks 'lichte spot nodig' ;)

Weet jij dat krimlo, of er verschil zit in de breedte/oploop van dat bankje die decline kan?
Voor mij gevoel raken mijn lats de rand hier, terwijl ze bij een andere bank erlangs op gaan.

Thanks bois :D
Er staat niet voor niks 'lichte spot nodig' ;)

Weet jij dat krimlo, of er verschil zit in de breedte/oploop van dat bankje die decline kan?
Voor mij gevoel raken mijn lats de rand hier, terwijl ze bij een andere bank erlangs op gaan.

geen idee ben niet zo breed ik pas er makkelijk op

oke dan ik doe maandag woensdag en vrijdag trainen en soms tussendoor extra training voor de biceps

Terug
Naar boven