MuscleMeat

Shady's Recomp Log

Doe ik ook zeker, zitten een aantal DBB'ers in een gebouw naast mij op school die buffer zijn dan ik, met dat in mijn achterhoofd mag ik me niet buff gedragen :(
Verhaaltjes over vet omzetten in spier en kuren na 1 jaar trainen...hoor ze dagelijks, lach een keer en ga verder waarmee ik bezig was :)
Succes met je bulk! Mijne duurt nog tot eind februari.

Dankje ;) Wilde eigenlijk ook tot eind februari, alleen ik kom nogal snel aan en dat is ook niet echt de bedoeling :( deze week dus bulk, daarna op onderhoud of misschien iets erboven en dan cutten.

Jij ook succes nog :D Als je uberhaupt nog honger hebt nadat die vreetschuur naast je meer at dan jij :o

Thanks bro! ;)
Ben erg benieuwd hoe mijn MP / db shoulder press eraan toe is wanneer ik ze fresh pak.
Deze week waarschijnlijk eens testen :)

Ik ben ook benieuwd man, denk dat je dan helemaal zieke gains maakt :p
En dan moet je ook echt front delts als cannonballs hebben man!

Buff gasten op de HAN, mehh kan niet allemaal ecto's johh... Inclusief mezelf :o

Altijd nice als er DBBers dicht in de buurt zijn. Hier in het zuideb valt dat helaas tegen :(
Heel misschien ga ik naar HAN Nijmegen, dus dar geeft weer een nieuwe kans. Epische eetbui gehad zo te lezen :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.685
Vandaag een 'training' gehad.
Enorm slecht geslapen weer, zo'n ~3 uurtjes, vanwege tentamen vanochtend.
Ga de training niet noteren, BP max werkset was 6x85kg, heb er 3 gedaan en toen besloten ermee te stoppen.
Wat ik heb gedaan na de BP:
- 5 setjes calf press
- 2 setjes woodcutters
- 2 setjes cable side bends
- 2 setjes hanging leg raises
- 2 setjes planks
- 2 setjes toe touchers

Zat flink te twijfelen hoe ik het zou doen, met de trainingen deze week.
Morgen schouders + triceps en woensdag rug+biceps. Vrijdag dan een UB dag.
Weer last van me blessure dus ik skip benen deze week, pak woensdag een leg curl erbij en vrijdag calf press. Wel van plan om morgen te knallen op de MP, vanavond vroeg slapen.

Ik ben ook benieuwd man, denk dat je dan helemaal zieke gains maakt :p
En dan moet je ook echt front delts als cannonballs hebben man!

Ik zie er vrij weinig van man, alleen bij een front double bicep pose schieten ze er imo wel uit.
Zal ook wel door het vet komen, binnenkort eens kijken wat er onder zit :p

Buff gasten op de HAN, mehh kan niet allemaal ecto's johh... Inclusief mezelf :o

Doelde eigenlijk op Faasjuh en Cardiogenetics :trollface:
Bij mij in het gebouw zie ik er geen lopen tbh.

Altijd nice als er DBBers dicht in de buurt zijn. Hier in het zuideb valt dat helaas tegen :(
Heel misschien ga ik naar HAN Nijmegen, dus dar geeft weer een nieuwe kans. Epische eetbui gehad zo te lezen :D

HAN Nijmegen ben ik zelf in september begonnen, prima school imo.
Ben door Mitrenz geïntroduceerd bij de gym voor de studenten en die bevalt me ook goed, gains were made :D

Edit: Iemand hier die weet of er transvetten zitten in frituurvet? Klinkt als een makkelijke klus om uit te vinden, maar ik kan het nergens vinden (ook geen pak met frituurvet in huis).

Laatst bewerkt:
Balen van je slechte slapen en dat je training niet zo lekker ging.
Zal morgen vast beter gaan. Tentamen is voorbij dus ook wat meer rust denk ik zo?
Tentamen wel gelukt?

Hoe ging je tentamen bro?

• #1.688
Balen van je slechte slapen en dat je training niet zo lekker ging.
Zal morgen vast beter gaan. Tentamen is voorbij dus ook wat meer rust denk ik zo?
Tentamen wel gelukt?

Thanks beide :) Het tentamen vind ik lastig in te schatten, zal een close call worden.
Vragen waren beter te doen dan vorige week (dit is de herkansing), maar de norm is ook omhoog geschoten met 5%. Wist niet eens dat ze dat konden flikken, maar zal wel zijn omdat de vragen dit maal niet al te lastig waren. Hoop deze week toch wel wat cijfers terug te krijgen ;)

Ik duim voor je dat hij binnen is! :)

Of er transvet in frituurvet zit? Easy, ja daar zit transvet in.

Shady's log

Ligt eraan, transvet is toch gehard vet? Je hebt ook frituurvet zonder gehard vet. Of noemen ze dat frituurolie?

• #1.692
Of er transvet in frituurvet zit? Easy, ja daar zit transvet in.

Daar was ik dus al bang voor.
Vorige week 3 maal gefrituurd om aan mijn kcal te komen, toch maar weer over op brood dus :o
100kg bench is trouwens binnen Jochem :p

---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:28 ----------

Ligt eraan, transvet is toch gehard vet? Je hebt ook frituurvet zonder gehard vet. Of noemen ze dat frituurolie?

Heb geen idee, wel eens campagnes gehoord over gezond frituren enzo, maar wat noemen de leken 'gezond', weinig carbs zeker :roflol:

Vorige week 3 maal gefrituurd om aan mijn kcal te komen, toch maar weer over op brood dus :o

---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:28 ----------

Heb geen idee, wel eens campagnes gehoord over gezond frituren enzo, maar wat noemen de leken 'gezond', weinig carbs zeker :roflol:

Godver die 1x100 gemist:mad: Netjes bro!

Ach, die paar keer boeit echt niet hoor. Denk alleen dat je je beter voelt als je cleaner eet:D

Shady's log

Kan verschillend zijn. Je hebt apparaten (actifry) om in de frituren met maar 1 lepel olie of niks, of in de oven. Ik heb in ieder geval vloeibare olie waarop ongehard vet staat. Nu weet ik dus niet zeker of dat dan wel of geen transvet is.
Als het frituurvet hard wordt is het ook gehard.
Volgende keer in de oven :D

Transvet is gehard vet geloof ik.

• #1.696
Zojuist getraind.
Had van te voor een 'afvalshake' op van me moeder.
Had der al verteld die dingen terug te brengen naar de winkel maar ze waren al opengemaakt.
Krengen bevatten 200 kcal, met 14 gram eiwit en 30 gram suiker. Lijkt me niet zo goed om 2 van die dingen per dag te drinken met zo'n hoog suikergehalte.

Schouders + triceps. Trainingsduur 1 uur 15 minuten.
Rotator cuff warmup.

Standing MP (5/3/1)
10x20kg
5x40kg
3x50kg
5x60kg
3x65kg
1x70kg

Seated dumbell shoulder press
8x26kg
7x30kg -> VPR
2x34kg -> PR :( fail op de 3e rep
5x30kg
8x26kg

Seated bent over raise
15x4kg
10x6kg
10x6kg
8x6kg

Seated shrugs
3x10x28kg

Chest dips
3x10xBW
wou chest toch lichtjes prikkelen door slechte training van gisteren

Skullcrushers
10x29kg
8x34kg
6x34kg
7x29kg

Triceps pushdown machine, hammer grip
12x75kg
10x85kg
10x85kg

Dumbell side raises
10x6kg
10x8kg
6x12kg
8x9kg

Feedback & voeding
Prima tren, MP was alweer zo'n 4 weken geleden.
1RM max zal rond de 75kg liggen, dat wil zeggen nog 5kg erbovenop voor ik tevreden ben :)

Voeding op 3400 kcal.
Meal 1. Broodje kipfilet , 300 ml melk en zo'n shake van 200 kcal.
Meal 2. (post workout) banaan + 2 broodjes shoarma + 0,5 liter volle melk.
Meal 3. 4 eieren met 2 sneden brood + 0,5 liter volle melk.
Meal 4: (pre-sleep) Kwarkshake -> 250gr kwark, 300 ml melk, 1 scoop whey.

Snel whey bestellen, nog maar genoeg over voor 1 shake :rolleyes:

Edit: Reden van de wat rare volgorde is omdat I don't give a ****. Als ik op een bankje zit pak ik gelijk alle oefeningen waar een bankje voor nodig is (compounds wel voor assistance)

Laatst bewerkt:
Sterke MP! :eek:

Blijft hard gaan hiero :thumbs:

goeed die mp

tijd om te beesten donderdag

Nice train! Gaat lekker zo met die MP!

Terug
Naar boven