XXL Nutrition

Shady's Recomp Log

Ik heb der ook al mijn whey geprobeerd aan te smeren, denk jij dat ik dit aan haar kan geven als maaltijdvervanger? Bij mij zelf vult whey met melk namelijk wel aardig en kan ik er goed op door als ik hem pak als ontbijt of lunch.
Ze lust ook net zo weinig als ik, dus denk dat ik die complex carbgainer niet aangesmeerd krijg bij der :o
Herbalife zat ze ook een tijd aan en dat ging goed, maar toen ze stopte was het weer raak. Niet te vergeten dat de prijs van dat spul niet normaal meer is :eek:
Als ze herbalife lust lust ze ook complex carbgainer (hoewel herbalife wel iets lekkerder is.

Wat ze ook kan doen is whey mixen met ultra fine oats om een beetje zelfde voedingswaarde als herbalife te krijgen of zelfs op een gegeven moment de koolhydraat bron weg te laten (steeds minder oats).

Gelijk als maaltijdvervanger naar whey trekken veel (normale) mensen niet..:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.722
Voeding vandaag, rustdag:
Meal 1. 4 gebakken eieren, 2 sneden brood + 0,5 liter volle melk
Meal 2. Kippenpoot
Meal 3. Spinazie met kip + 5g creatine
Meal 4. 4 gebakken eieren, 2 sneden brood + 0,5 liter volle melk
Meal 5 (pre-sleep) kwarkshake
~2800 kcal totaal, high fat, high protein, medium carbs.
~300 kcal over, zal wel opgevuld worden met cheat / 2 sneden brood met chocopasta :)

Thanks Krimlie :)

Welkom :(

Als ze herbalife lust lust ze ook complex carbgainer (hoewel herbalife wel iets lekkerder is.

Wat ze ook kan doen is whey mixen met ultra fine oats om een beetje zelfde voedingswaarde als herbalife te krijgen of zelfs op een gegeven moment de koolhydraat bron weg te laten (steeds minder oats).

Gelijk als maaltijdvervanger naar whey trekken veel (normale) mensen niet..:o

Thanks voor het advies, ik ga er wat mee doen :)

• #1.723
Vandaag een mini training gedaan met Krimlo.
Spotte Tim ook nog, even mee gepraat.
Vannacht erg laat geworden en flink wat gedronken, vervolgens mezelf over laten halen om vandaag naar de stad te gaan.
Had alsnog 40 min trainingstijd maar het was druk en wat gepraat, dus veel was het niet.

Incline dumbell press
8x20kg
8x28kg
4x34kg
7x40kg -> VPR
5x40kg
14x30kg -> repout

Squat
10x40kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg

Voeding is een beetje twijfelachtig, veel te stuk om nauwkeurig te gaan kijken vanavond.
Post workout was broodje döner in de stad en zo dadelijk macaroni. Litertje melk erbij en een halve zak chips en ik vind het best. Morgen feestje dus wel redelijk slecht bezig 3 dagen op rij (IIFYM) :o

+ vanavond of morgen wat assistance voor armen + schouders + planks.

Laatst bewerkt:
Drinken, laat naar bed en de stad in.. dan blijft er inderdaad niet zoveel tijd over voor trainen. ;)

Maar toch wel weer een mooie PR! Dus er zat nog genoeg energie en kracht in je!
Eten klinkt wel lekker! vooral dat broodje döner! :D
Veel plezier op het feestje morgen.

• #1.725
Drinken, laat naar bed en de stad in.. dan blijft er inderdaad niet zoveel tijd over voor trainen. ;)

Maar toch wel weer een mooie PR! Dus er zat nog genoeg energie en kracht in je!
Eten klinkt wel lekker! vooral dat broodje döner! :D
Veel plezier op het feestje morgen.

Was allemaal krap inderdaad, maar nu in de avond heb ik alle tijd en ben ik te moe :o
Denk dat BP/MP goed hebben geholpen voor die VPR, energie was wel redelijk aanwezig alsnog :D

Voeding van gisteren ziet er goed uit man, kippenpoot en spinazie met kip.. Lekker man!! :P

Korte training, maar verdomd sterk! Laatste keer dat ik incline BP deed met barbell was het met 40kg
En jij pakt het met DB's! Nice :thumbs:

• #1.727
Voeding van gisteren ziet er goed uit man, kippenpoot en spinazie met kip.. Lekker man!! :P

Korte training, maar verdomd sterk! Laatste keer dat ik incline BP deed met barbell was het met 40kg
En jij pakt het met DB's! Nice :thumbs:

Thanks bro, spinazie (met aardappelen) en kip is goed te doen! ;)
Krimlo (van dit forum) trainde mee en hij pakte mijn incline db press gewichten als dumbell shoulder press, met hetzelfde aantal reps :o Zelfs 1 rep meer op de rep-out had die gek.

Moet toch mijn planning weer omgooien want vermoed dat ik zoveel last van de blessure kreeg door de MP (druk op onderrug). Dus die zal alsnog wegblijven, helaas. Misschien geef ik het over een tijdje nog één poging om te kijken of het echt daardoor kwam. Of even overleggen met de fysio, die ik nog steeds moet bellen voor een afspraak.
Nog even kijken hoe ik het ga doen, of 2x p/w BP of 1x BP en 1x incline db press. Of DBSP als main oefening zetten op de UB dagen.

Wel van plan om volgende week strikt te gaan knallen, zal ook wat beter gaan als ik school heb zodat ik toch al bij de gym in de buurt ben. 4x per week, zonder uitzonderingen!
Wel heerlijk, want omdat ik geen DL doe heb ik meerdere manieren hoe ik de trainingen in kan plannen:
Ma/Di/Do/Vr is standaard, maar Ma/Di/Wo/Vr zou ook geen probleem zijn aangezien de eerste dagen Push/Pull/Legs zijn. Volgende week school op de dinsdag + woensdag, dus dan zal ik optie 2 aanhouden met trainen.

Laatst bewerkt:
Probeer anders seated MP bro.

• #1.729
Probeer anders seated MP bro.

Thanks voor de input brah.
Zal eens gaan kijken, vorige keer had ik aardig wat moeite om de bar van het rek te krijgen bij seated MP (zonder spotter). Maar met dbsp ook zat moeite om de dumbells in positie te krijgen tho.
Hoe is je stage?

Daarom heb je spotter nodig g voor die eerste rep en omhoog krijgen. Neem bank gewoon mee naar squat rek YOLO.

Stage goed, verslag minder. Zoek het echt niet om te maken :roflol:

Wel blijven focussen he gap

En voor Mp, staand, eventueel belt kopen, scheelt een boel.

• #1.732
Zojuist thuis even wat assistance gedaan voor schouders en planks.
Besloten om morgen te trainen aangezien het koopzondag is en ik toch nog even de stad in wil gaan.
Planning deze week: Zondag (UB) Dinsdag (LB) Woensdag (Pull of push) Vrijdag (Push of pull).

Zojuist thuis:

Dumbell side raises
12x6kg
3x10x9kg

Bent over raise
12x4kg
3x10x6kg

Planks 3x1minuut.

Morgen skip ik dus side raises en face pulls, pak shrugs en een press voor de schouder.

Daarom heb je spotter nodig g voor die eerste rep en omhoog krijgen. Neem bank gewoon mee naar squat rek YOLO.

Stage goed, verslag minder. Zoek het echt niet om te maken :roflol:

We hebben wel een rek met een standaard bank erin voor de seated MP :)
Succes man!

Wel blijven focussen he gap

En voor Mp, staand, eventueel belt kopen, scheelt een boel.

Belt zou inderdaad handig zijn, tot die tijd denk ik maar met dumbells of seated MP.
Sowieso focus broseph, wil teveel oefeningen doen maar moet keuzes maken!
Kan nu lekker thuis assistance doen voor zijkant/achterkant schouder omdat die wat achter lopen.

Je blijft wel wat wisselen he! :D maar goed dat houdt het ook leuk om te lezen! ;)
Balen dat je die blessure weer voelt. :(

Ik weet dat ik nu een hele bende aan opmerkingen ga krijgen. Ook al ben ik ook meer voorstander van oefeningen los doen... Maar ik heb in het begin Seated MP in de smith gedaan om wat meer kracht op te bouwen. Je mist dan wel het balans houden... . Maar imo ook juist de extra belasting door het balans zoeken op je rug.

• #1.734
Je blijft wel wat wisselen he! :D maar goed dat houdt het ook leuk om te lezen! ;)
Balen dat je die blessure weer voelt. :(

Ik weet dat ik nu een hele bende aan opmerkingen ga krijgen. Ook al ben ik ook meer voorstander van oefeningen los doen... Maar ik heb in het begin Seated MP in de smith gedaan om wat meer kracht op te bouwen. Je mist dan wel het balans houden... . Maar imo ook juist de extra belasting door het balans zoeken op je rug.

Gelukkig zijn het maar kleine wisselingen zoals 1 oefening of de training 1 dag opschuiven :rolleyes:
Maar twijfels altijd... gewoon omdat er simpelweg meerdere opties zijn die aantrekkelijk klinken :D
Kan bijvoorbeeld de front schouders aanpakken op de push dag zoals gepland op de vrijdag, maar kan ze ook bij LB doen met hersteltijd + meer kracht over dan wanneer ik hem pak na de borst.
Wij hebben helaas geen smith machine in onze gym :(
Maar bedankt voor het meedenken! :)

Je hebt inderdaad veel oefeningen en manieren van trainen.
Als je uiteindelijk gevonden hebt wat je goed bevalt dan doe je dat een tijdje en daarna heb je weer dat gevoel. :D
Denk niet dat dat verandert. ;)
Jammer dat er geen Smith is..
Graag gedaan. :)

• #1.736
Je hebt inderdaad veel oefeningen en manieren van trainen.
Als je uiteindelijk gevonden hebt wat je goed bevalt dan doe je dat een tijdje en daarna heb je weer dat gevoel. :D
Denk niet dat dat verandert. ;)
Jammer dat er geen Smith is..
Graag gedaan. :)

Het is aankomende week ook nog wat rommelig omdat ik maar 2 dagen school heb en nu morgen ga trainen in plaats van maandag. Heb toch uit eigenwijsheid een schema opgesteld voor aankomende week die een tikje anders is dan normaal :o
Nog niet helemaal af, moet ff kijken hoe ik de woensdag + vrijdag precies ga indelen maar heb een beetje haast, zo dadelijk party time :D

Zondag -> Borst+Rug+armen
BP
Chin up - Myo sets
Incline BP
Seated cable row
Flyes / dips
Triangle pulldown
Cable rope overhead tricep extension
Preacher curl

Dinsdag -> LB + voorkant schouder
Squat
Seated leg curl
Leg press
Calf press @ leg press machine
Dumbell shoulder press [5 sets]
Side bends
Hanging leg raises
Planks + toe touchers

Woensdag -> Rug + achterkant schouder+ biceps
4 rug
3 achterkant schouder
2 bicep

Vrijdag -> Borst + benen + triceps
3 borst
2 tricep
4 benen

Hier net terug... vroege party..
Denk dat jouwe nu nog volop bezig zal zijn he! :D enjoy!

Hoe laat ga je? Ik drop ook even langs vandaag

Terug
Naar boven