Fitness Seller

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.701

goeed die mp

tijd om te beesten donderdag

Nice train! Gaat lekker zo met die MP!

Thanks all! :)
Denk dat ik MP nu al consistent (1x p/w) erin ga doen, waardoor BP dus ook terugvalt naar 1x per week.
Morgen rug/biceps/abs/kuiten en vrijdag UB met BP als main lift.

Lekker bro.

Afvalshakes voor goede workouts :thumb:

Damn, sterke MP. Zit flink wat kracht in.

Ik zie er vrij weinig van man, alleen bij een front double bicep pose schieten ze er imo wel uit.
Zal ook wel door het vet komen, binnenkort eens kijken wat er onder zit :p

Haha zal je zo toch niet zeggen als je naar je stats kijkt. Ben ook benieuwd wat er onder dat vetlaagje zit :P

• #1.704
Lekker bro.

Afvalshakes voor goede workouts :thumb:

Thanks bruh :)
Afvalshakes in de bulk, only @ DBB :roflol:

Of only bij mij :dunno:

Damn, sterke MP. Zit flink wat kracht in.

Haha zal je zo toch niet zeggen als je naar je stats kijkt. Ben ook benieuwd wat er onder dat vetlaagje zit :P

Thanks bro, ging wel lekker met oog op een lange MP-break :)
Zit nu aan de afvalshakes dus dat vet is zo weg :rolleyes:

Thanks bro, ging wel lekker met oog op een lange MP-break :)
Zit nu aan de afvalshakes dus dat vet is zo weg :rolleyes:

Dan mag je zeker niet klagen. ;)
Hahaha ik las het al ja! Moet je ook pindakaas op je buik smeren, dan is het vet zo weg!
Damn man, dan is een whey concentraat van b&f of xxl nog beter in voedingswaarde.. Misleidend. :roflol:

lekkere tren shady, vrijdag nog trainen? Voor mij komt rond het middaguur het beste uit

• #1.708
lekkere tren shady, vrijdag nog trainen? Voor mij komt rond het middaguur het beste uit

Thanks man, vrijdag is prima.
Laat de dag van te voor maar even de precieze tijd weten :thumbs:
Ben je het eens met BP als main oefening? Voor de rest kan ik wel wat aanpassen/improviseren eromheen :)

Ja, wat ik zei ecto's :p ;)

kan het maken zijn klasgenoten / trainingsmaatjes :p

Ik ouwehoer constant met die kerel uit mijn klas, die al 2 jaar lift, over hoe ecto we zijn :p
BB-humor hehe :o

Gaat lekker hier!

Zojuist getraind.
Had van te voor een 'afvalshake' op van me moeder.
Had der al verteld die dingen terug te brengen naar de winkel maar ze waren al opengemaakt.
Krengen bevatten 200 kcal, met 14 gram eiwit en 30 gram suiker. Lijkt me niet zo goed om 2 van die dingen per dag te drinken met zo'n hoog suikergehalte.
Whaha, herkenbaar dit. Mijn ma liet zich ook naaien door de kruidvat en herbalife..

Maar ik heb d'r al omgeluld en ze zit al een jaar aan de whey en complex carbgainer (als maaltijdvervanger) van XXL nutrition..:thumbs:

Training zag er weer goed uit man! Zelfde gewicht MP weggedrukt als ik maandag én nog wat VPR's gepakt!:thumbs:

Thanks man, vrijdag is prima.
Laat de dag van te voor maar even de precieze tijd weten :thumbs:
Ben je het eens met BP als main oefening? Voor de rest kan ik wel wat aanpassen/improviseren eromheen :)

Ik zit vrijdag met OHP/Squat/Deadlift, kan je je daar ook op aanpassen? :o Anders doe ik wel een keer wat anders tussendoor ofzo.

• #1.712
Ik zit vrijdag met OHP/Squat/Deadlift, kan je je daar ook op aanpassen? :o Anders doe ik wel een keer wat anders tussendoor ofzo.

Ik kan wel mee squatten, maar dan doe ik BP wel als jij bezig bent met DL oid :o
Deadlifts doe ik sowieso nog niet, en OHP kan misschien lichtjes na BP, heb namelijk nog maar 2/3 BP sessies voor ik hem vervang ;)
Zou goed uit kunnen komen als er een BP vrij is :p

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:11 ----------

Zojuist weer getraind.
Was niet echt lekker, vanaf de eerste set bij de seated cable row's kreeg ik weer last van me blessure.
Flinke steken in me kuiten, begin deze bullshit ontiegelijk zat te worden, gaat nu al 2 maanden zo.
Misschien door de druk op me onderrug bij de MP gisteren, anders zou ik het ook niet weten.
Fysio is ook al 3 weken geleden door drukte van mijn kant (tentamens e.d), zal voor binnenkort nog eens een afspraak maken maar de fysio kan er ook vrij weinig aan doen denk ik.
Laatste poging die hij krijgt van me, anders ga ik naar de dokter in de hoop dat ik in aanmerking kom voor een of andere scan.

Rug/Biceps/Kuiten. Trainingsduur 1 uur 20 minuten.
Rare volgorde door enorme drukte.

Seated cable rows
10x40kg
10x47kg
10x57kg
10x57kg
10x57kg
rustig aan vanwege blessure

Calf press @ leg press machine
15x85kg
12x105kg
10x115kg
8x125kg
8x135kg

Chin-up , wide grip (normaal doe ik hammer grip op een ander toestel)
6xBW
5xBW
5xBW

- 4 setjes op de incline pull machine

One arm dumbell row
8x24kg
8x32kg
8x40kg
8x40kg
rustig aan ook hier

Incline dumbell curl
10x12kg
8x16kg
10x14kg
9x14kg

Bar curl
10x29kg
10x34kg
8x34kg
8x34kg

Behind the back wrist curls
12x29kg
15x29kg
12x29kg
12x29kg

Feedback & voeding
Niets bijzonders.
Voeding ~ 3300 kcal (+250)

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:34 ----------

Whaha, herkenbaar dit. Mijn ma liet zich ook naaien door de kruidvat en herbalife..

Maar ik heb d'r al omgeluld en ze zit al een jaar aan de whey en complex carbgainer (als maaltijdvervanger) van XXL nutrition..:thumbs:

Training zag er weer goed uit man! Zelfde gewicht MP weggedrukt als ik maandag én nog wat VPR's gepakt!:thumbs:

Thanks Marvin! ;)
Zag die 70kg bij jou staan inderdaad, twijfelde zelf tussen 3x3 of 5/3/1 in eerste instantie.

Ik heb der ook al mijn whey geprobeerd aan te smeren, denk jij dat ik dit aan haar kan geven als maaltijdvervanger? Bij mij zelf vult whey met melk namelijk wel aardig en kan ik er goed op door als ik hem pak als ontbijt of lunch.
Ze lust ook net zo weinig als ik, dus denk dat ik die complex carbgainer niet aangesmeerd krijg bij der :o
Herbalife zat ze ook een tijd aan en dat ging goed, maar toen ze stopte was het weer raak. Niet te vergeten dat de prijs van dat spul niet normaal meer is :eek:

Balen van de blessure dat die weer opspeelt. Hopen dat die fysio toch nog wat kan en anders inderdaad gewoon een verwijzing vragen om verder te kijken.

Nette training. Ook al vind je het niet bijzonder.;)

Sterke dumbel rows!, Steken in je kuit dat kreeg je bij seated cable rows? Wel gek maar als het een geblesseerd punt is kan misschien sneller pijn doen.

Voel je ook pijn in je kuiten tijdens het trainen van je kuiten zelf?

• #1.715
Sterke dumbel rows!, Steken in je kuit dat kreeg je bij seated cable rows? Wel gek maar als het een geblesseerd punt is kan misschien sneller pijn doen.

Voel je ook pijn in je kuiten tijdens het trainen van je kuiten zelf?

Thanks Bas :)
Volgens de fysio is het een onderrug blessure, die ik dus in mijn kuiten voel (tijd terug een pic van neergezet hier).
Met kuiten trainen heb ik dus nergens last van en een dag na squatten wel lichtjes door de druk op me onderrug bij het squatten.
Bij seated cable rows voel ik hem erg goed, waarschijnlijk door de druk op me onderrug, maar niet tijdens de oefening zelf, meer tijdens het rusten tussen de sets door. DL heb ik al 2 maanden niet meer gedaan.
Zo frustrerend dat ik gewoon wil gaan deadliften met het motto: ''erger dan dit kan toch niet''.

Dit is het trouwens: http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/shadys-log-343421/index71.html#post8221452

Voor een 'rustig aan doen' training is het zeker niet slecht, goed bezig!
Karma houd je tegoed, kan nog niet geven. :o Maar thanks bro!

• #1.717
Voor een 'rustig aan doen' training is het zeker niet slecht, goed bezig!
Karma houd je tegoed, kan nog niet geven. :o Maar thanks bro!

Moest jij ook wel zijn op dit tijdstip hé :roflol:
Thanks man, zit een beetje te stroggelen met rug oefeningen aangezien BOR/Lat pulldowns/DL/T-bar row/Pull ups, afvallen :o
Heb nu als opties: one arm dumbell row/chins/seated cable rows/incline pull machine/underhand lat pulldown (ook al voelt die ook niet heerlijk). Vind 2 machine, 1 BW en 1 dumbell oefening wel prima opzich, maar had graag een BOR of t-bar erbij gehad, en dl uiteraard.

Moest jij ook wel zijn op dit tijdstip hé :roflol:
Thanks man, zit een beetje te stroggelen met rug oefeningen aangezien BOR/Lat pulldowns/DL/T-bar row/Pull ups, afvallen :o
Heb nu als opties: one arm dumbell row/chins/seated cable rows/incline pull machine/underhand lat pulldown (ook al voelt die ook niet heerlijk). Vind 2 machine, 1 BW en 1 dumbell oefening wel prima opzich, maar had graag een BOR of t-bar erbij gehad, en dl uiteraard.

Haha ja er is maar éen idioot die het zo laat kan maken en 's ochtends lekker uit kan slapen.. :roflol:
Damn, dan blijft er niet veel over.. :p DB row vind ik zelf wel een goede, en je moet sws doen wat goed voelt.
T-bar row zou misschien wel kunnen, maar dan gewoon echt strict. Puur vanuit je lats het gewicht in beweging brengen.
Wel klote man van die blessure, DL is niet echt te vervangen. Maar beter niks forceren, des te eerder je weer kan DL'en! ;)

Lekkere tren :thumbs:

Terug
Naar boven