Ik zit vrijdag met OHP/Squat/Deadlift, kan je je daar ook op aanpassen?

Anders doe ik wel een keer wat anders tussendoor ofzo.
Ik kan wel mee squatten, maar dan doe ik BP wel als jij bezig bent met DL oid

Deadlifts doe ik sowieso nog niet, en OHP kan misschien lichtjes na BP, heb namelijk nog maar 2/3 BP sessies voor ik hem vervang

Zou goed uit kunnen komen als er een BP vrij is

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:11 ----------
Zojuist weer getraind.
Was niet echt lekker, vanaf de eerste set bij de seated cable row's kreeg ik weer last van me blessure.
Flinke steken in me kuiten, begin deze bullshit ontiegelijk zat te worden, gaat nu al 2 maanden zo.
Misschien door de druk op me onderrug bij de MP gisteren, anders zou ik het ook niet weten.
Fysio is ook al 3 weken geleden door drukte van mijn kant (tentamens e.d), zal voor binnenkort nog eens een afspraak maken maar de fysio kan er ook vrij weinig aan doen denk ik.
Laatste poging die hij krijgt van me, anders ga ik naar de dokter in de hoop dat ik in aanmerking kom voor een of andere scan.
Rug/Biceps/Kuiten. Trainingsduur 1 uur 20 minuten.
Rare volgorde door enorme drukte.
Seated cable rows
10x40kg
10x47kg
10x57kg
10x57kg
10x57kg
rustig aan vanwege blessure
Calf press @ leg press machine
15x85kg
12x105kg
10x115kg
8x125kg
8x135kg
Chin-up , wide grip (normaal doe ik hammer grip op een ander toestel)
6xBW
5xBW
5xBW
- 4 setjes op de incline pull machine
One arm dumbell row
8x24kg
8x32kg
8x40kg
8x40kg
rustig aan ook hier
Incline dumbell curl
10x12kg
8x16kg
10x14kg
9x14kg
Bar curl
10x29kg
10x34kg
8x34kg
8x34kg
Behind the back wrist curls
12x29kg
15x29kg
12x29kg
12x29kg
Feedback & voeding
Niets bijzonders.
Voeding ~ 3300 kcal (+250)
---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:34 ----------
Whaha, herkenbaar dit. Mijn ma liet zich ook naaien door de kruidvat en herbalife..
Maar ik heb d'r al omgeluld en ze zit al een jaar aan de whey en complex carbgainer (als maaltijdvervanger) van XXL nutrition..
Training zag er weer goed uit man! Zelfde gewicht MP weggedrukt als ik maandag én nog wat VPR's gepakt!
Thanks Marvin!

Zag die 70kg bij jou staan inderdaad, twijfelde zelf tussen 3x3 of 5/3/1 in eerste instantie.
Ik heb der ook al mijn whey geprobeerd aan te smeren, denk jij dat ik dit aan haar kan geven als maaltijdvervanger? Bij mij zelf vult whey met melk namelijk wel aardig en kan ik er goed op door als ik hem pak als ontbijt of lunch.
Ze lust ook net zo weinig als ik, dus denk dat ik die complex carbgainer niet aangesmeerd krijg bij der

Herbalife zat ze ook een tijd aan en dat ging goed, maar toen ze stopte was het weer raak. Niet te vergeten dat de prijs van dat spul niet normaal meer is