XXL Nutrition

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.741
Vandaag ff een tren gedaan, Krimlo als spotter :thumbs:
Gisteren redelijk wasted gegaan op het feest, dus ontbijt was wat magertjes :o

Borst + Rug + Kuiten. Trainingsduur 2 uur.

Bench Press
15x20kg
8x40kg
5x60kg
3x80kg
2x95kg :fuu::fuu:
3x90kg
5x85kg
6x82,5kg
Onverwacht RPT gedaan omdat ik de 3 reps niet haalde op 95kg, shit happens

Chin up (Myo-sets)
8xBW + 3x3
5xBW + 3x3

Incline bench press
8x40kg
8x70kg
5x80kg -> PR
4x80kg
8x70kg

Seated cable rows
10x47kg
8x57kg
8x57kg
6x57kg

Chest dips
12xBW
10xBW
10xBW

Triangle pulldown
10x40kg
8x57kg
10x50kg
oefening voelt ook niet echt lekker

Cable flyes (gewicht per kant)
12x10kg
10x15kg
8x15kg
10x12,5kg

Incline pull machine
10x..
10x..
8x..
8x..

Standing calf press @ ... machine (plate loaded)
12x60kg
12x60kg
12x60kg
machine is hier niet voor gemaakt, durfde ook niet zwaarder te gaan omdat ik het gewicht als het ware moest deadliften om in positie te komen

Dumbell shrug
10x34kg
8x34kg
kapot door standing calf press, flinke verzuring in onderarmen

Calf press @ leg press machine
15x..
12x..
10x..
8x..
5x..
epic calve burn

Planks superset toe touchers
1 minuut - 8x
1 minuut - 5x
ook hier epic burn door superset

Feedback & voeding
Ondanks een mindere start op de BP toch een heerlijke training gehad! :)
Lang geleden dat ik zo hard gesloopt ben, feels good :cool:

Voeding op 3400 kcal, ff kijken hoe ik er precies aan ga komen nog.

Edit: ik twijfel om een recomp ertegenaan te gooien in deze laatste maand (volgens de weegschaal doe ik dit al, me gewicht blijft stabiel bij +400 op trainingsdagen, volgens calorieberekening). De vetstijging maakt me niet heel veel uit qua looks, maar ik lees steeds meerdere artikelen dat boven de 15%, de spiergroei niet optimaal meer zou zijn. Ik zit al wel over die 15% heen denk ik.
Ff uitkijken deze laatste maand dus!

Laatst bewerkt:
Monstervolume wanne gek

Ben ik toch blij met m'n 4 oefeningetjes :D

Das een zware training geweest. En lang ook! Nice die PR op incline BP!

teringveel volume zeg

• #1.746
Lekker aaight! **** man, volume staat wel haast gelijk aan 2 trainingen met je 2 uur durende training.. :roflol:

Ben benieuwd naar je recomp, 15% is niet hoog man. Ik sta rond de 18% en merk weinig negatiefs qua spiergroei.
Boven de 20% is het een ander verhaal, er zal ongetwijfeld spiergroei zijn, maar door vet zie je geen veranderingen. :p

In je cut ga je raar kijken wat er nog onder dat vet weg komt! :thumbs:

Lekker aaight! **** man, volume staat wel haast gelijk aan 2 trainingen met je 2 uur durende training.. :roflol:

Ben benieuwd naar je recomp, 15% is niet hoog man. Ik sta rond de 18% en merk weinig negatiefs qua spiergroei.
Boven de 20% is het een ander verhaal, er zal ongetwijfeld spiergroei zijn, maar door vet zie je geen veranderingen. :p

ja dat is soms echt bizar!

Wat een volume! dat na een party :P

• #1.749

ja dat is soms echt bizar!

Wat een volume! dat na een party :P

Thanks :) Was ook wel ff zweten, werd een half uur later opgehaald dan verwacht, dus dat had er ook wat mee te maken.
Toevallig Bas, had net die discussie gelezen in jou log, vandaar mijn besluit om uit te kijken deze laatste maand. Denk dat ik zelf rond de 16% zal zitten. Beetje lastig te beoordelen aangezien ik het bijna allemaal opsla op mijn middel.
Binnenkort eens een rug pic maken en een front double bicep ofzo :p
Viel me mee met de brakheid na de party, normaal gesproken ben ik zo lam als een tak zodra ik wakker word na een feest :o

Nice volume na een goeie party haha. En sterke incline BP man, netjes :thumb:

Man, man wat een monstertraining! Ik moet er niet aan denken zo los te gaan met een training nadat ik een avondje flink ben door gegaan..:eek:

Congrats ook met de PR!:thumbs:

• #1.752
Nice volume na een goeie party haha. En sterke incline BP man, netjes :thumb:

Man, man wat een monstertraining! Ik moet er niet aan denken zo los te gaan met een training nadat ik een avondje flink ben door gegaan..:eek:

Congrats ook met de PR!:thumbs:

Thanks mannen! :D
Snap ook niet wat me bezielde eigenlijk, heb ff een knop omgezet dat ik wat harder moest trainen deze laatste maand, precies op het juiste moment ook :roflol:
Ach, brakheid viel reuze mee dus kon het hebben :)

Zit nu alleen te twijfelen of ik BP blijf pushen tot ik 3x3x95kg red of terug zakken naar 90kg en dan 5 reps proberen, om het zo op te gaan bouwen.

• #1.753
Net ff een foto geschoten, gewoon uit verveling en omdat het al een tijdje geleden is ondertussen :o
Krijg het nog steeds niet echt voor mekaar om een foto te schieten met een pose, moet eerst een plek voor de camera vinden.

BW 86kg. VP ~16%, i guess.

2014-02-03 13.47.13.jpg

Bolheid bij mijn dl valt in % minder dan jouw vetpercentage :$

Ja ongeveer 15/16% nog 1 procentje er bij, dan over 4 maanden shedderd

Ziet er goed uit man, als ik wat lager in vet stond zat er weinig verschil tussen ons fysiek. :P

• #1.759
Voeding vandaag op me rustdag erg simpel gehouden. Geen zin om spareribs te gaan kopen, veel te lui.

Meal 1. 4 gebakken eieren + 2 sneden brood
Meal 2. Spinazie, aardappelen en kip + 5g creatine
Meal 3. 3 gebakken eieren + 2 sneden brood + 0,5 liter halfvolle melk
Meal 4. 3 gebakken eieren + 2 sneden brood + 0,5 liter volle melk
Meal 5. (Pre-sleep) kwarkshake
~3100 kcal, onderhoud dus. Alle macro's zitten op medium.
Misschien vervang ik meal 4 door iets anders als ik iets kan vinden in huis, frituurpan sowieso niet vandaag.

Bolheid bij mijn dl valt in % minder dan jouw vetpercentage :$

Je deadlift niet eens meer man, zo erg is het :roflol:
Inb4 je deadlift zelf ook niet :$

Zal je wel leren deadliften volgende keer :kiss:

Ja ongeveer 15/16% nog 1 procentje er bij, dan over 4 maanden shedderd
Thanks, is wel de bedoeling inderdaad :) Vind 10% laag genoeg voor mijn doen, heb nog nooit onder de 12-13% gezeten.

Ziet er goed uit man, als ik wat lager in vet stond zat er weinig verschil tussen ons fysiek. :P

Thanks, bulldozer bouw :cool:
Verwacht dat ik redelijk breed blijf omdat ik zo gebouwd ben, ook al cut ik richting de 10%.
Maar never know, misschien ben ik over 4 maanden wel ecto :o
Dit was trouwens op lege maag, in de avond lijk ik serieus zwanger met me dikke pens die vooruit steekt :roflol:

Thanks, bulldozer bouw :cool:
Verwacht dat ik redelijk breed blijf omdat ik zo gebouwd ben, ook al cut ik richting de 10%.
Maar never know, misschien ben ik over 4 maanden wel ecto :o
Dit was trouwens op lege maag, in de avond lijk ik serieus zwanger met me dikke pens die vooruit steekt :roflol:

Haha wel een gunstige bouw. :cool:
Ja dat heb ik dus ook wel denk ik, denk dat ik zelfs die dikke heupen blijf houden..
Ik dacht ook dat ik als ecto eruit zou komen, heb ook niet erg diep gecut.. Maar je komt er wel buffer uit te zien.
Haha hier hetzelfde probleem man :roflol: s'avonds vooral met veel carbs dan ben ik ook zwanger :roflol:

Terug
Naar boven