AndroidHealthClinic

Shady's Recomp Log

Goeie foto en ziet er goed uit! Breed in ieder geval ja!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.762
Haha wel een gunstige bouw. :cool:
Ja dat heb ik dus ook wel denk ik, denk dat ik zelfs die dikke heupen blijf houden..
Ik dacht ook dat ik als ecto eruit zou komen, heb ook niet erg diep gecut.. Maar je komt er wel buffer uit te zien.
Haha hier hetzelfde probleem man :roflol: s'avonds vooral met veel carbs dan ben ik ook zwanger :roflol:

Wait whut? :o
Brede taille.. je moet er van houden :p
V-vorm lijkt me zo wel lastiger te creëren maar goed, vind het wel iets hebben.

Goeie foto en ziet er goed uit! Breed in ieder geval ja!

Thanks Marina, we doen ons best hé :)

Enorme spierpijn in me kuiten, morgen LB dag, maar kuiten zal ik verplaatsen naar woensdag.
Was ik eigenlijk al van plan, vind kuiten trainen wel lekker op andere dagen dan LB, dus ideaal als het in me schema past (deze week in ieder geval, door een iets-wat andere indeling van de dagen).
Hoop dat het niet in de weg zit met squatten, ben van plan weer langzaam het gewicht op te voeren.
Ga waarschijnlijk voor 3x5x75kg, als het lekker aanvoelt.

Wait whut? :o
Brede taille.. je moet er van houden :p
V-vorm lijkt me zo wel lastiger te creëren maar goed, vind het wel iets hebben.

Lijkt alsof ik zwanger ben :o :roflol:
Ja, ik heb het liever niet.. Sla ook erg veel vet op bij schouderbladen.. Verpest je hele fysiek. :P
V-vorm is zeker lastiger, je taille overheerst te snel.

• #1.764
Vandaag een intro gehad op school over het nieuwe cluster en daarna tren.

Lowerbody. Trainingsduur 1 uur 10 minuten.

Squat
10x20kg
5x50kg
5x60kg
5x75kg
5x75kg
5x75kg
not bad, volgende keer rustig verhogen

Leg press
8x85kg
8x115kg
8x115kg
8x115kg

Seated leg curl
12x35kg
8x55kg
8x55kg
8x55kg

Leg extensions
10x55kg
8x85kg
8x95kg
8x95kg

Dumbell shoulder press
8x22kg
8x26kg
8x26kg
8x26kg
voelde niet heel lekker aan zonder degelijke warm-up van andere press oefeningen

Planks
1,5 minuut
2x 1 minuut

Toe touchers 3x8

Hanging leg raises
15x
12x
10x

Dumbell side bends, per kant 2x8x26kg

- note to myself: extra hamstring oefening zoeken, SLDL vind me onderrug niet zo leuk en glute ham raise hebben we geen machine voor (ik weet dat die op de lat pulldown kan met het bankje, misschien dat proberen als er geen andere opties zijn).

Feedback & voeding
Meh, niet veel bijzonders.
Motivatie is wel terug gelukkig, misschien komt het door school erbij.
Het is ook tot me doorgedrongen dat me benen wel wat achter lopen, waar ik voorheen nog wel eens een oefening wou skippen op leg day, pak ik er nu liever 1 extra bij.
Voorheen ook flinke spierpijn in me benen omdat ik elke keer op de max trainde, mijn UB kan dit wel redelijk hebben met herstel, maar met LB red ik dat niet. Heb nu ook op ~80% gezeten, had overal wel minstens 2 reps over in de tank.
Met opzet gedaan natuurlijk, zodat ik vrijdag LB kan pakken.
Eerst wou ik push en LB samen pakken op vrijdag, maar heb besloten om woensdag-donderdag-vrijdag alle 3 de dagen te gaan knallen. Morgen pull, donderdag push en vrijdag LB.

Voeding op ~3300 kcal. Gratis muffins @ school weten te bemachtigen :o

Lekkere train, squat komt ook al weer op gang. Nu rustig doorgaan, dan zit je wel weer gauw op je oude niveau. :thumbs:
Onderrug voelt bij mij ook altijd k*t bij SLDL..

In

• #1.767
Lekkere train, squat komt ook al weer op gang. Nu rustig doorgaan, dan zit je wel weer gauw op je oude niveau. :thumbs:
Onderrug voelt bij mij ook altijd k*t bij SLDL..

Thanks J :)
Ik zak met squatten nu dieper dan voorheen, zat altijd op parallel en nu zit ik er wel een stuk onder.
Not sure of ik het ATG mag tellen, zal ik eens moeten filmen.

Dat net op een zwakke leg day :sad:
Welkom, mede-knapste boy van Nederland! nohomo

Nice legday!
Beentjes slopen is zalig! :D
Ach.. misschien is je squat niet helemaal ATG maar dat komt vanzelf met doorzetten hoor!

• #1.770

Ik denk niet dat de dames constant kijken omdat ik buf ben :dunno:
Dus ik geloof van wel :trollface:

Niet voor niks vandaag op introdag samen met een 2e jaar studente een (gratis) muffin gegeten, nadat ze onze klas (1e jaars) uitleg had gegeven over het nieuwe cluster :roflol:

---------- Toegevoegd om 19:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:18 ----------

Nice legday!
Beentjes slopen is zalig! :D
Ach.. misschien is je squat niet helemaal ATG maar dat komt vanzelf met doorzetten hoor!

Inderdaad, was vergeten hoe lekker het was! :)
Ik zak zo diep mogelijk, maar ik ben niet de lenigste die er rond loopt :o
Denk wel dat het ATG is, maar kan het moeilijk ATG gaan noemen en dat het achteraf parallel blijkt te zijn :roflol:

Benen dag :)

Nette leg exstensions ook! good work

atg is als je hamstrings tegen je kuiten komen maar centimeter er tussen maakt niet zo veel uit.

Waarom db shoulder press tijdens lb dag?

• #1.773
Benen dag :)

Nette leg exstensions ook! good work

atg is als je hamstrings tegen je kuiten komen maar centimeter er tussen maakt niet zo veel uit.

Thanks man :)
Zal eens ff iemand laten checken/filmen binnenkort!

Waarom db shoulder press tijdens lb dag?

Heb deze week een iets andere indeling van mijn dagen, dus heb hiervoor gekozen omdat ik het kan hebben qua herstel. Heb het ook rustig aan gedaan erop, maar toch voldoende om de front delts te prikkelen.
Twijfel nu alleen om morgen push te doen omdat een maat van me ook BP gaat doen, zodat ik een (vertrouwde) spotter heb.
Ff kijken of ik 100% fit ben na de db shoulder press van vandaag, maar denk het wel :)

Zou zeker je squat filmen! kun je alleen maar van leren als er iets op te merken is ;)

chille db presses voor een lb workout :p

Ben benieuwd hoe je cut gaat uitpakken man! En ach een mindere training is het niet, zolang je je benen goed sloopt :D

Gewoon walking lunges toevoegen aan je benendag...dat is dood gaan in het kwadraat:eek:

Die SLDL's zou ik IMO gewoon lichter doen als je onderrug klachten hebt..

In usc not even possible. Fking druk altijd:d

• #1.778
Vandaag weer een training gehad.
Vroeg op de ochtend, niet mijn beste moment van de dag :o

Chest/Triceps. Trainingsduur 1 uur 20 minuten.

Bench Press
10x20kg
8x40kg
5x60kg
4x90kg
4x90kg
3x90kg
14x70kg repout

Decline bench press
8x75kg
afgekapt door k*t bankje, lig er nog steeds niet lekker op

Chest dips
8xBW
afgekapt door last van me schouder, lange tijd geen last van gehad

Incline dumbell press
10x22kg
6x32kg
6x32kg
6x32kg

Incline cable flyes
3x12x10kg per kant
10x10kg per kant

Triceps pushdown
12x21kg
10x28kg
8x28kg
10x24,5kg

Weighted bench dips
10xBW+15kg
8xBW+25kg
8xBW+35kg
6xBW+40kg

Skullcrushers
10x24kg
10x29kg
8x29kg
10x24kg

Feedback & voeding
Ik vermoed dat me triceps het begeven op de BP, vandaar extra aandacht aan triceps geschonken.
Volgende keer CGBP nog eens proberen, vandaag niet aan toe gekomen.
Ging trainen met iemand uit de klas, vandaar voor Push gekozen zonder schouderwerk.
Morgen pull dagje.

Voeding ~3400 kcal.

Zal later vandaag even reageren op wat hier boven staat.

---------- Toegevoegd om 17:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

Zou zeker je squat filmen! kun je alleen maar van leren als er iets op te merken is ;)

chille db presses voor een lb workout :p

Zal ik eens gaan doen dan :)
Kon die db presses beter weg laten haha :o

Ben benieuwd hoe je cut gaat uitpakken man! En ach een mindere training is het niet, zolang je je benen goed sloopt :D

Ben ik zelf ook erg benieuwd naar, we shall see :D

Gewoon walking lunges toevoegen aan je benendag...dat is dood gaan in het kwadraat:eek:

Die SLDL's zou ik IMO gewoon lichter doen als je onderrug klachten hebt..

Lunges ga ik eens proberen, heb zo'n vreemd voorgevoel dat ik ga omvallen.. :rolleyes:
De SLDL zijn al 60kg toen ik ze laatst deed en dat was voordat ik klachten aan me onderrug had, momenteel probeer ik druk op mijn onderrug nog te vermijden. Bij squats vind ik het te overzien, maar DL/SLDL is echt een no go op dit moment nog, net zoals de BOR/T-bar en eigenlijk ook MP (staand).

In usc not even possible. Fking druk altijd:d

Zelfs vanochtend om half 11 al man

wanneer fail je dan tijdens je bench? vlak voor lockout, of krijg je 'em niet van je chest?

waar in de rom?

• #1.780
wanneer fail je dan tijdens je bench? vlak voor lockout, of krijg je 'em niet van je chest?

waar in de rom?

Laat de stang tot me borst komen en krijg hem wel van me chest af.
Ongeveer op 40% van me ROM denk ik, misschien op de helft.
Tricep gevalletje lijkt mij, of is dat pas wanneer het lock-out gedeelte lastiger wordt, aangezien ik nu nog steeds redelijk wat van lock-out af zit bij het faalpunt?

Terug
Naar boven