Fitness Seller

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.821
Het begint er op te lijken :roflol: :roflol:
Ik ook niet echt hoor, als ik mijn macro's haal vind ik belangrijker. Dat beetje kcal teveel is niet zo'n probleem.
Op rustdagen eet je op onderhoud? Tenminste dat is de bedoeling, maar je zit er altijd overheen.. :p
Dus met andere woorden, je wilt compenseren maar het komt er nooit van... :roflol:

Yeah ik wist het! :p
Dat is mijn houding man, strong anterior pelvic tilt. :o

Rustdagen op onderhoud altijd, ik kan wel compenseren, maar ik wil niet compenseren, vanwege bulk :p
Zou me in principe wel lukken met IF methode aangezien ik het best red zonder eten tot 18:00, alleen als ik eenmaal begin is er geen stoppen aan :roflol:
Ik ben een persoon die bang is om gains mis te lopen door ook maar één dag te weinig te eten :o
Ik maak mijn kwarkshake zo gewoon met 0% vet melk ipv volle melk en zonder olijfolie, dan schroef ik mijn totaal aantal kcal's nog terug naar 3700, zodat het maar 650 kcal boven onderhoud is :rolleyes:

Shit ninja edit gefaald :(
Heb van een maat een cadeautje uit de coffeeshop gekregen, dus die zal ik nu eens gaan proberen :D
Goodnight bro!

Haha oke man, ja ik dus ook. Zit er vaak overheen maar idd bulk. Heb al genoeg moeten laten tijdens mn cut. :p
IF zou mij niet lukken, ik moet de hele dag door eten. Anders val ik om.. :o
Ja ik dus ook, ik neem liever het risico om iets meer vet te gainen en daarbij vetvrije massa. Dan dat ik het misloop.. :roflol:
Dat is nog niet eens zo ernstig, dat maakt het maar een klein verschil. Kan je morgen weer een hamburger extra eten! :P

Huehehuee, lekker man! Ik zou nu wel een dikke sigaar willen paffen maar moet slapen. Verwacht morgen mn pakketje van B&F.
Thanks bro, goodnight!!

Lekkere buiken mannen :roflol:

• #1.824

Thanks bro :p

Vanochtend gewoon weer op 86,5kg , precies hetzelfde als gisterochtend. Terwijl gisterochtend lege maag was en ik nu nog niet naar het toilet ben geweest :o
Verbranding ligt echt goed hoog bij mij geloof ik, hoop dat het in de cut ook zo easy gaat :D

Ok..eerst was ik jaloers op die shoarma en mc, maar toen scrollde ik naar beneden..:o

Bloated as ****...:eek:

Ach **** die shit..ik ga vanmiddag satesaus fonduen..:trollface:

• #1.826
Ok..eerst was ik jaloers op die shoarma en mc, maar toen scrollde ik naar beneden..:o

Bloated as ****...:eek:

Ach **** die shit..ik ga vanmiddag satesaus fonduen..:trollface:

Buikje staat nu weer 'strak' hoor :eyebrow:
Volgens mij is die weegschaal echt naar de klote, snap er niks van :roflol:

Lekker man, geniet ervan! ;) Hier is zaterdag standaard kibbeling dag :o

satesaus fondue? dat klinkt als de ****ing hemel...

aware me pls

Kibbeling <3 heb bij de coop gisteren een kilo gehaald hehe. nice 7 months pregnant belly shady :D

ben bereid om tegen vergoeding gebruik te maken van dit hemelse idee

gewoon pannetje satésaus en dan warm houden zoals een fondue?

sorry voor topic hijack shady:o
Dat dus...het gaat alleen niet mogelijk zijn om dingen erin te garen, omdat satesaus dat niet aan kan..en als het wel kan duurt het ****ing lang..

Dus van te voren even het 1 en ander bakken.. wat ook wel een idee is is om het te combineren met een soort gourmett of bakplaat..

Met als grote verschill tov gourmetten dat alles VERPLICHT door de satesaus heen moet..:o

Dat dus...het gaat alleen niet mogelijk zijn om dingen erin te garen, omdat satesaus dat niet aan kan..en als het wel kan duurt het ****ing lang..

Dus van te voren even het 1 en ander bakken.. wat ook wel een idee is is om het te combineren met een soort gourmett of bakplaat..

Met als grote verschill tov gourmetten dat alles VERPLICHT door de satesaus heen moet..:o

ja das waar anders dan kookt je hele satésaus aan
wel slim idee om dan de gourmet er naast te zetten ofzo, flink plank brood erbij.
lol, aardig wat satesaus ingeslagen dan denk :roflol:

I'M IN !!! :o :o

• #1.834

Als er foto's van bierbuiken staan wel hé :grumble:

Joking, welkom! :)

---------- Toegevoegd om 14:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------

Kibbeling <3 heb bij de coop gisteren een kilo gehaald hehe. nice 7 months pregnant belly shady :D

Ik vorige week 5 pakken chocomelk, waren in de aanbieding :o
Pasten er helaas niet meer in me schooltas :mad:
hoe maak je die kibbeling warm? frituur?

---------- Toegevoegd om 14:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------

Ik was al IN in je log, ik doelde meer op het vreten van satésaus :o
(Waar staan bierbuiken dan :eek: even zoeken, niks gezien)
Edit: gezien :p

Bro ik maak de buik gains van mijn leven sinds iik een liter chocomel per dag drink! :D

• #1.837
Ja man gewoon in de frituur, transvetten btw

Terug
Naar boven