AndroidHealthClinic

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.841
Voeding vandaag, soort rustdag, pak vanavond wat assistance oefeningen voor schouders en onderarmen met planks.
Meal 1. 300 gram kibbeling met saus + energy drink
Meal 2. 400 gram spareribs + 500 ml halfvolle melk
Meal 3. 3 eieren met 2 sneden brood + 500 ml halfvolle melk
Meal 4. Kwarkshake
~3100 kcal (onderhoud) 160f, 200p, <100c

Ben je hooms ik weeg 77 kg sinds een week en daarvoor 76 wat lul je stom zeg :SSSS

KOM WEL AAN HEUR.

Weet ik toch, goed bezig asbrenger!

Frituur op zn tijd moet kunnen :D kan het vast ook wel in de voeren opwarmen, maar dat is waarschijnlijk hetzelfde als kipniggets of mexicanos uit de oven, ranzig.

Hou maar op... avond lijk ik ook 2% hoger in vp telijken :S

Gewicht gaat goede kant op! nog 22 dagen dan gaan we cutten XD

energy drink drink je dat veel?

Wtf bas jij hoeft toch niej te cutten.

• #1.845
Hou maar op... avond lijk ik ook 2% hoger in vp telijken :S

Gewicht gaat goede kant op! nog 22 dagen dan gaan we cutten XD

energy drink drink je dat veel?

Drink het niet heel veel bro, laatste tijd heb ik het goed kunnen vermijden alleen na de kibbeling had ik echt zin in iets lekker zoets, dus dan sla ik zo'n blikje zo achterover.
Flink moeten inhouden om geen 2e blikje achterover te slaan, koop er nu maar 2 per week en voorheen op iedere trainingsdag, dus ben aan het afkicken :o
Zit te twijfelen om mijn pre-workout met energy drink te mengen volgende keer, soort pre-workout van jou maar een stuk minder erg :p

Lekker voer man. :p Kibbeling krijg ik ook altijd gigantische dorst door die kruiden. Ik nam in mijn jongere jaren ook veel energy drink, een tray (24 blikjes) per week :roflol:

Ik ben er helemaal mee gestopt, vind het nu zelfs smerig.. Drink helemaal niks meer met suikers etc.
Kan dat ook wel merken bij de tandarts. :rolleyes:

• #1.847
Lekker voer man. :p Kibbeling krijg ik ook altijd gigantische dorst door die kruiden. Ik nam in mijn jongere jaren ook veel energy drink, een tray (24 blikjes) per week :roflol:

Ik ben er helemaal mee gestopt, vind het nu zelfs smerig.. Drink helemaal niks meer met suikers etc.
Kan dat ook wel merken bij de tandarts. :rolleyes:

24 per week? :roflol:
Ik nam er eerst iedere dag een, vervolgens alleen trainingsdagen en nu een beetje aan het afkicken, maar vind het heerlijk spul :o
En precies, na de kruiden bij die kibbeling heb ik gewoon zin om het weg te spoelen met iets lekkers, als ik water pak vind ik dat een waste :p

Heb ff mijn schema nog onder de loep genomen en toch een kleine aanpassing gemaakt op schouder assistance oefeningen. Nou tel ik shrugs niet als een rear delt oefening, wat ik voorheen wel deed.

(Maandag) Ub = Dumbell side raises / cable side raises + Face pulls + (1 zijkant / 1 achterkant)
(Donderdag) Pull = Reverse flyes + face pulls superset cable side raises (2 achterkant / 1 zijkant)
(Zaterdag) assistance thuis = dumbell side raises + bent over raise (1 zijkant, 1 achterkant).

Heb er één press in, namelijk op push dag. En front raises ga ik ook toevoegen op assistance dag denk ik.
Hoop het zo wat bij te trekken, aangezien rear delts achterlopen en de zijkant ook wel wat aandacht mag hebben. Had er graag een 3e side raise in gegooid op pull dag maar dat gaan ten kosten van shrugs of 1 van de 2 biceps oefeningen, aangezien ik nu al 9 oefeningen heb staan. Misschien dat ik er een curl uithaal om side raises toe te voegen extra. Adviezen zijn welkom natuurlijk, ik weet dat het veel assistance is ;)

Edit: Op Pull heb ik cable side raises erbij gezet om te supersetten met face pulls, wel 10 oefeningen totaal dus. Ga het een poging geven.

Laatst bewerkt:
Ben even te dizzy om fatsoenlijk te reageren. :o
Maar succes met je training. :)

Heb je op pull dag negen oefeningen staan ???

• #1.850
Ben even te dizzy om fatsoenlijk te reageren. :o
Maar succes met je training. :)

De training is morgen, met BP als main oefening dus ben benieuwd.
Bedankt :)

---------- Toegevoegd om 13:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:20 ----------

Heb je op pull dag negen oefeningen staan ???

Ja 4 rug, 2 schouders, 2 biceps, 1 traps :roflol:
Nu zelfs 10 omdat ik achterkant schouder echt wat extra moet aanpakken, en zijkant zou ik ook wat verbetering op willen :o
Waar denk jij dat ik op moet schrappen? Denk zelf 1 bicep eruit, shrugs houd ik er graag in.

Doe of achterkant schouder of zijkant isoleren. Scheelt weer.

De training is morgen, met BP als main oefening dus ben benieuwd.
Bedankt :)

---------- Toegevoegd om 13:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:20 ----------

Ja 4 rug, 2 schouders, 2 biceps, 1 traps :roflol:
Nu zelfs 10 omdat ik achterkant schouder echt wat extra moet aanpakken, en zijkant zou ik ook wat verbetering op willen :o
Waar denk jij dat ik op moet schrappen? Denk zelf 1 bicep eruit, shrugs houd ik er graag in.

Als je perse iets wil schrappen zou ik ook biceps eruit laten, maar als het je om de lengte van de training gaat kan je zij en achterkant schouder ook gewoon supersetten ofzo

• #1.853
Als je perse iets wil schrappen zou ik ook biceps eruit laten, maar als het je om de lengte van de training gaat kan je zij en achterkant schouder ook gewoon supersetten ofzo

Heb idd 1 bicep eruit gehaald zodat ik op 9 oefeningen zit met face pulls en cable side raises als superset, aangezien ik die op dezelfde machine kan doen :)

---------- Toegevoegd om 15:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:05 ----------

Doe of achterkant schouder of zijkant isoleren. Scheelt weer.

Moeten beide G, kan ook achterkant op pull doen en zijkant 2 oefeningen op UB, maar dan heb ik 2 achterkant en 2 zijkant terwijl achterkant achterloopt, dus ook niet ideaal.

Pfoe, hou op zeg over energy drink! Ik drink iedere dag een blik monster energy low carb of red bull light:o

• #1.855
Thuis wat assistance gedaan voor giga pomp.

Wrist curls pronated grip superset barbell behind the back wrist curl
30x6kg - 30x23kg
20x8kg - 20x23kg
20x8kg - 20x23kg
15x8kg - 15x23kg

Planks
3x 1,5 minuut
2x 1 minuut

Pfoe, hou op zeg over energy drink! Ik drink iedere dag een blik monster energy low carb of red bull light:o

Ik vind de golden power van de aldi het lekkerst, red bull vind ik weer niet te zuipen :p

hoezo zoveel van die isolatie voor schouders?

beter gewoon een boel presses erin gooien

daar wordt je tenminste nog sterk van ook

• #1.857
hoezo zoveel van die isolatie voor schouders?

beter gewoon een boel presses erin gooien

daar wordt je tenminste nog sterk van ook

Voorkant loopt al ernstig voor, vandaar isolatie zijkant/achterkant > presses, momenteel.
Nog maar 2/3 weken bulken dus hoop het zo nog een beetje recht te zetten, letterlijk en figuurlijk :o

No offence brah, maar 'loopt ernstig voor'?

Volgens mij valt 't allemaal reuze mee met voorlopende spiergroepen.

• #1.859
No offence brah, maar 'loopt ernstig voor'?

Volgens mij valt 't allemaal reuze mee met voorlopende spiergroepen.

Ik heb in de afgelopen 5,5 bulk maanden (afgezien van laatste 2 weken) alleen maar op front delts gefocust met wat side raises, maar nooit specifiek op de achterkant.
Merk nu dus ook dat me schouders naar voren hangen, maar heb er alsnog 1 press in om het bij te houden.
Helaas duurt de bulk niet meer zolang dus zal wel niet heel veel helpen, maar wil het toch een poging geven zo.

Training vandaag voor schooltijd.
Weer eens een pre-workout genomen na een lange tijd, flinke crash erna op school :o

Upperbody. Trainingsduur 1 uur 20 minuten.

Bench press
15x20kg
8x50kg
5x60kg
3x80kg
3x95kg
2x95kg
2x95kg
4x90kg
7x80kg - repout
Faal toch op borst in plaats van op triceps, fout ingeschat vorige x

Incline dumbell press (RPT)
8x24kg
6x36kg
7x34kg
8x32kg
9x30kg

Chin-up (myo)
7xBW + 2x4 + 3x3
24 reps totaal

Seated cable rows (close grip)
10x47kg
8x67kg
8x67kg
5x77kg
10x57kg
10x57kg

Face pulls
10x45kg
9x72,5kg
10x65,5kg
10x65,5kg

Dumbell side raises
10x6kg
8x12kg
7x12kg
10x10kg

Preacher curl
10x29kg
4x39kg
10x34kg
10x29kg
voelde me wat misselijk, rustig aan gedaan op de laatste set voordat ik Melonz ging

Triceps pushdown machine
10x85kg
8x95kg - kreeg dit gewicht nog maar net naar beneden toen ik er vol op leunde, eenmaal beneden gingen reps wel lekker
6x95kg
8x85kg

Feedback & voeding
Prima training, iets meer sets gepakt dan normaal, voelt wel lekker aan :)
Shrugs weggelaten vanwege tijdgebrek.
Volgende week wordt waarschijnlijk de laatste bulk week, laatste week van februari op onderhoud en begin maart cutten.

Voeding op 3300 kcal.

24 per week? :roflol:
Ik nam er eerst iedere dag een, vervolgens alleen trainingsdagen en nu een beetje aan het afkicken, maar vind het heerlijk spul :o
En precies, na de kruiden bij die kibbeling heb ik gewoon zin om het weg te spoelen met iets lekkers, als ik water pak vind ik dat een waste :p

Haha ja man, was echt niet normaal.. :roflol:
Ik vond het heerlijk, ik werd er mee wakker (ja srs) En ik ging er mee naar bed.
Dacht dat ik die slaapstoornis insomnia had, maar kwam door de energy :rolleyes: Hoewel, heb nog steeds slaapstoornis, alleen minder erg.
Ja daar kan ik mij wel in vinden, ik drink bijna nooit iets anders dan water.

En voor je zijkant schouders zijn zware barbell uprightrows ook wel goed, daar groeiden mijn schouders goed van. Compounds daar draait het om, maar isolatie meuk is niet zo erg. Daar kan je de vormfouten wel mee rechtzetten :D

Terug
Naar boven