Fitness Seller

Shady's Recomp Log

sterke bench!, ja kan een inbelans in de schouders zijn bij press oefeningen gebruik je veel front delt'S.

Ik ga ook de laatste week op onderhoud eten van 3250/3300 naar 2300 is een te groten stap voor mij, in 1 keer dan :P

Laatst bewerkt:
Mooie training man, dikke serie BP setjes. Mooi volume en goede gewichten.
En die side raises zijn ook best sterk, strict uitgevoerd?

Haha **** man, ik leef met je mee als jij moet cutten.. Alleen de kans is groot dat jou onderhoud dan nog zo hoog ligt als bij mij in de bulk. :roflol:
Ik begin half maart met bulken. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.863
sterke bench!, ja kan een inbelans in de schouders zijn bij press oefeningen gebruik je veel front delt'S.

Ik ga ook de laatste week op onderhoud eten van 3250/3300 naar 2300 is een te groten stap voor mij, in 1 keer dan :P

Thanks man, hoop nog een beetje progressie te maken op BP tho.
Ik heb ervoor gekozen om een weekje te recompen, puur omdat het bulken een beetje uit de hand loopt, maar zodat ik misschien nog wel een PR kan zetten :)

Mooie training man, dikke serie BP setjes. Mooi volume en goede gewichten.
En die side raises zijn ook best sterk, strict uitgevoerd?

Haha **** man, ik leef met je mee als jij moet cutten.. Alleen de kans is groot dat jou onderhoud dan nog zo hoog ligt als bij mij in de bulk. :roflol:
Ik begin half maart met bulken. :D

Thanks kerel, had nu één extra werkset op BP, maar voelt wel gelijk een stuk beter aan :)
Side raises zijn niet heel strict in de vorm dat ik mijn armen naast me lichaam houd en (zo goed als) met gestrekte armen het gewicht optil, zoals ik wel doe bij warm up sets, omdat me ellebogen dat niet leuk vinden.
Maar ik blijf wel stabiel staan, in plaats van half op te stijgen, zoals ik de meeste zie doen :roflol:
Voor mijn gevoel gaan ze strict genoeg, voel ze ook echt goed zo.

Trainingsdagen waarschijnlijk alsnog 3000 kcal in de cut :o
Half maart beginnen met cutten bedoel je? :p

Thanks kerel, had nu één extra werkset op BP, maar voelt wel gelijk een stuk beter aan :)
Side raises zijn niet heel strict in de vorm dat ik mijn armen naast me lichaam houd en (zo goed als) met gestrekte armen het gewicht optil, zoals ik wel doe bij warm up sets, omdat me ellebogen dat niet leuk vinden.
Maar ik blijf wel stabiel staan, in plaats van half op te stijgen, zoals ik de meeste zie doen :roflol:
Voor mijn gevoel gaan ze strict genoeg, voel ze ook echt goed zo.

Trainingsdagen waarschijnlijk alsnog 3000 kcal in de cut :o
Half maart beginnen met cutten bedoel je? :p

Als kracht/uithouding het toelaat moet je het gewoon doen man.
Dan moet je dat idd niet doen, maar alsnog flinke gewichten. Zelfs met gebogen armen lukt mij dat niet. :D
Doe ik ook nog wel eens, beetje cheat beweging en goed zwaar gaan laat je schouders ook goed werken.
En dan op het eind van de beweging het gewicht vasthouden. Soort side raise of upright row hold.
Als je ze wel goed voelt is dat een goed teken, hoef je uiteindelijk niet veel aan te veranderen. ;)

WTF, ik zat in mijn cut met een onderhoud van 2100 kcal.. Kan je nagaan wat voor hel een BBQ wel niet voor mij was. :o Ja ik ga half maart beginnen met cutten... Zie nu dat ik bulken zei :roflol:

Lekkere training Shady!:thumbs:

Knalde je extra op de PWO of viel het mee? Welke PWO trouwens?

• #1.866
Training vandaag:

Lowerbody. Trainingsduur 1 uur 10 minuten.

Squats
10x40kg
5x60kg
3x5x80kg

Leg extensions
10x55kg
5x75kg
8x105kg
8x115kg -> PR
8x115kg
6x125kg -> PR

Seated leg curl
10x45kg
8x65kg
10x55kg
8x55kg

Calf press @ hack squat machine
12x70kg
3x10x100kg

Calf press @ leg press machine (dropset, speed reps)
10x155kg
10x145kg
10x135kg
10x125kg
5x175kg

Planks
3x1minuut

Woodcutter, 2 sets per kant.

Feedback & voeding
Prima training, niet veel aan toe te voegen.

Had dit keer college in een ander gebouw dan normaal dus het was even zoeken.
Totaal verdwaald met mijn slechte richtingsgevoel en een shoarma tent tegen gekomen, dus het was raak :o
Pizza met döner besteld voor onderweg + een lift gekregen van de shoarmaboer die na 10 minuten blijkbaar de weg niet wist.
30 minuten te laat op school, f*cking veel gelopen :mad:

~3400 kcal.

Lekkere training Shady!:thumbs:

Knalde je extra op de PWO of viel het mee? Welke PWO trouwens?

Thanks man :)
Beetje lastig te zeggen, die 3x95kg BP lukte me vorige keer niet, maar om dat nou meteen aan de PWO te linken :o
De PWO geeft mij vooral focus, die ik nog wel eens mis omdat ik met me gedachten ergens anders zit, maar niet echt meer energie of kracht.
Gebruik de NoXplode (vernieuwde versie :()

---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

Als kracht/uithouding het toelaat moet je het gewoon doen man.
Dan moet je dat idd niet doen, maar alsnog flinke gewichten. Zelfs met gebogen armen lukt mij dat niet. :D
Doe ik ook nog wel eens, beetje cheat beweging en goed zwaar gaan laat je schouders ook goed werken.
En dan op het eind van de beweging het gewicht vasthouden. Soort side raise of upright row hold.
Als je ze wel goed voelt is dat een goed teken, hoef je uiteindelijk niet veel aan te veranderen. ;)

WTF, ik zat in mijn cut met een onderhoud van 2100 kcal.. Kan je nagaan wat voor hel een BBQ wel niet voor mij was. :o Ja ik ga half maart beginnen met cutten... Zie nu dat ik bulken zei :roflol:

Ik had nooit verwacht dat ik een goede verbranding zou kunnen hebben, maar wss door de bulk toch flink omhoog geschoten :D
Upright row's heb ik nog nooit gedaan, ga ik zeker onthouden voor later ;)

Met IF methode komt het wel goed bij mij, vooral op trainingsdagen :p

Laatst bewerkt:
lekkere training en nice PR's!

Gaat goed man!

• #1.870
Zijn die PR's op gewicht?
Je zou denken dat je na een pr op 115 kg, je daarna niet nog 8x115 kg kan doen én dan nog een nieuwe pr met 6 sets :o
Knap imo ;) :thumb:

Pr's op gewicht ja, zat voorheen op 10x105kg, maar nu ik ATG squat krijgen mijn quadriceps het niet echt te verduren, ik heb meer moeite met het eerste deel van de rep waar je geloof ik de hamstrings aanspreekt.
Dus had dit keer wat meer kracht over voor pr's :)

lekkere training en nice PR's!

Thanks, alhoewel leg day niet echt impressive is in dit log :D
Squats nu verhogen met 2,5kg per training.

Ik had nooit verwacht dat ik een goede verbranding zou kunnen hebben, maar wss door de bulk toch flink omhoog geschoten :D
Upright row's heb ik nog nooit gedaan, ga ik zeker onthouden voor later ;)

Met IF methode komt het wel goed bij mij, vooral op trainingsdagen :p

Ik denk het wel, bij mij is verbranding maar iets omhoog gegaan vanwege 1 extra trainingsdag.. :P
Zeker een aanrader, niet iedereen vind hem fijn voor de polsen. DB's of EZ curl stang is ook mogelijk.
Maar ik verkies een barbell. :)

Ja dan is het wel te doen, heb wel veel goede verhalen gehoord over IF.

Weer een lekkere training bro! Squats ben je mij alweer mee voorbij :D
Kuiten pak je nu ook wel met een lekker volume!
Wat zijn woodcutters eigenlijk? Als ik google kom ik uit op een houthakker. :rolleyes: :p

Lekkerr die pizza met döner.. Zou ik nu ook wel lusten.

• #1.873
* Edit: Ik begin te groeien, eerste striae is ontdekt op beide schouderkoppen, vond het een beetje een vreemde plek :rolleyes:
Heb al een lange tijd heel licht witte streepjes over me biceps lopen, maar deze zijn ook echt paars :o *

Gisteren voor het eerst een speciale arm dag gepakt, aka PR-day!
Reden was eigenlijk dat ik wat biertjes op had in de middag, dus het leek me niet verstandig om er een rug of chest dag van te maken :o

Armen. Trainingsduur 1 uur.

CGBP
10x20kg
8x50kg
5x80kg
4x90kg - PR
1x100kg - bam
3x90kg

Incline dumbell curl
10x12kg
8x16kg
10x14kg

Skullcrushers
10x29kg
8x39kg - PR
6x39kg
8x34kg

EZ-bar curl
8x34kg
6x44kg - PR
4x44kg
6x39kg

Weighted bench dips
8xBW+15kg
5xBW+25kg
5xBW+40kg
5xBW+60kg - PR
3xBW+80kg - PR
1xBW+100kg - uwotm8

Preacher curl
8x34kg
10x29kg

mooi geweest zo!

Feedback & voeding
Was met een goede maat van me trainen, dus ga dan altijd automatisch in rage mode :o
Van te voor bij de open dag geweest van de HAN en daarna een training laat in de avond.

Voeding weet ik niet precies, post workout was een pizza, 2 sneden brood en litertje chocomel.
Pre workout 6 eieren met brood en melk. Heb het bij die 2 meals gehouden + kwarkshake ofc, minstens 3000 kcal.

Heb het wat druk met school de laatste tijd dus zal vanavond even reageren op de andere logjes e.d :)

---------- Toegevoegd om 10:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:55 ----------

Weer een lekkere training bro! Squats ben je mij alweer mee voorbij :D
Kuiten pak je nu ook wel met een lekker volume!
Wat zijn woodcutters eigenlijk? Als ik google kom ik uit op een houthakker. :rolleyes: :p

Lekkerr die pizza met döner.. Zou ik nu ook wel lusten.

Thanks J ;)
Woodcutters: http://www.youtube.com/watch?v=pAplQXk3dkU
Ik luister niet echt naar die bullshit over twisted body, ik voer hem uit op de manier waarop ik hem het beste voel.

Dit dus...

Zelfs nu...om 07:45uur:eating:

Dan ben je hier aan het juiste adres ;)
Die pizza was ook mijn eerste 'meal' aangezien voor de training alleen een shake benuttigd was :o

Laatst bewerkt:
Lekker man striae, ik heb het bij mijn borst aanhechtingen van die paarse striae. Je mag trots op zijn op die battle scars!!
Met wat biertjes is een UB nog wel te doen, rug of benen word een bezopen training zeker. :p

Damn, sterke CGBP!! :eek: Skullcrushers en EZ curls zijn ook ziek sterk, en wtf @ weighted dips :roflol: Beescht!

Ziet er goed uit die woodcutters :thumb:

Lekker shady, waar heb je die bench dips gedaan en hoe? Gewoon bankje met plates?

Blij met striae? What the **** is deze..

Ik zie liever gewoon aan mijn shape dat ik groei..:o

• #1.878
Lekker man striae, ik heb het bij mijn borst aanhechtingen van die paarse striae. Je mag trots op zijn op die battle scars!!
Met wat biertjes is een UB nog wel te doen, rug of benen word een bezopen training zeker. :p

Damn, sterke CGBP!! :eek: Skullcrushers en EZ curls zijn ook ziek sterk, en wtf @ weighted dips :roflol: Beescht!

Ziet er goed uit die woodcutters :thumb:

Ik vind de side bends niet echt lekker aanvoelen, dus heb de woodcutter eigenlijk als vervanging ervoor :)
'Bezopen training' :roflol:
Thanks man, CGBP gaat hard maar kan me beter op de normale grip focussen, triceps is al mijn sterkste spiergroep ;)

Lekker shady, waar heb je die bench dips gedaan en hoe? Gewoon bankje met plates?

Thanks bro, een bankje met zo'n groene verhoging.
Liet die maat van me die plates erop leggen, eerste keer liet die ze fl*kkeren omdat het te zwaar was, zorgde voor rare blikken in de gym:o

Blij met striae? What the **** is deze..

Ik zie liever gewoon aan mijn shape dat ik groei..:o

Nu nog blij omdat het maar een paar kleine streepjes op me schouderkoppen zijn, maar het moet niet te erg worden :roflol:

Ik vind de side bends niet echt lekker aanvoelen, dus heb de woodcutter eigenlijk als vervanging ervoor :)
'Bezopen training' :roflol:
Thanks man, CGBP gaat hard maar kan me beter op de normale grip focussen, triceps is al mijn sterkste spiergroep ;)

Prima alternatief voor side bends,
Ja dat is zo, maar toch wel lekker om zo te pakken lijkt mij. :D

• #1.880
Vandaag weer tren gehad.

Upperbody. Trainingsduur 2 uur.

Bench press
10x20kg
8x50kg
3x80kg
1x102,5kg - PR easy (vorige keer lichte spot)
1x105kg - PR
4x90kg
7x80kg (geen spotter)
7x85kg - repout + VPR

Incline bench press
8x50kg
4x80kg
8x70kg
7x70kg

Chin-up
8xBW
8xBW
8xBW + 3,3,3

Face pulls
15x40kg
10x65kg
10x65kg
8x72kg
8x72kg

DBSP
8x20kg
8x28kg
7x28kg
6x28kg

Seated cable rows
10x40kg
10x57kg
8x67kg
8x67kg
8x57kg

Dumbell side raises
12x7kg
10x12kg - vpr
9x12kg
7x12kg

Dumbell shrugs
10x36kg
8x36kg
onderrug zeurde

Behind the back wrist curl
15x29kg
10x39kg
10x39kg
8x39kg

~ 3 setjes woodcutters + cable shrugs

Feedback & voeding
Prima training. Volgende week is de laatste bulk week, hoop de 1RM nog te verleggen met 2,5kg, we shall see.

~3400 kcal.

Terug
Naar boven