- Waardering
- 126
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

sterke bench!, ja kan een inbelans in de schouders zijn bij press oefeningen gebruik je veel front delt'S.
Ik ga ook de laatste week op onderhoud eten van 3250/3300 naar 2300 is een te groten stap voor mij, in 1 keer dan![]()

Mooie training man, dikke serie BP setjes. Mooi volume en goede gewichten.
En die side raises zijn ook best sterk, strict uitgevoerd?
Haha **** man, ik leef met je mee als jij moet cutten.. Alleen de kans is groot dat jou onderhoud dan nog zo hoog ligt als bij mij in de bulk.
Ik begin half maart met bulken.![]()

Thanks kerel, had nu één extra werkset op BP, maar voelt wel gelijk een stuk beter aan
Side raises zijn niet heel strict in de vorm dat ik mijn armen naast me lichaam houd en (zo goed als) met gestrekte armen het gewicht optil, zoals ik wel doe bij warm up sets, omdat me ellebogen dat niet leuk vinden.
Maar ik blijf wel stabiel staan, in plaats van half op te stijgen, zoals ik de meeste zie doen
Voor mijn gevoel gaan ze strict genoeg, voel ze ook echt goed zo.
Trainingsdagen waarschijnlijk alsnog 3000 kcal in de cut
Half maart beginnen met cutten bedoel je?![]()

Ja ik ga half maart beginnen met cutten... Zie nu dat ik bulken zei 

Lekkere training Shady!
Knalde je extra op de PWO of viel het mee? Welke PWO trouwens?

)Als kracht/uithouding het toelaat moet je het gewoon doen man.
Dan moet je dat idd niet doen, maar alsnog flinke gewichten. Zelfs met gebogen armen lukt mij dat niet.
Doe ik ook nog wel eens, beetje cheat beweging en goed zwaar gaan laat je schouders ook goed werken.
En dan op het eind van de beweging het gewicht vasthouden. Soort side raise of upright row hold.
Als je ze wel goed voelt is dat een goed teken, hoef je uiteindelijk niet veel aan te veranderen.
WTF, ik zat in mijn cut met een onderhoud van 2100 kcal.. Kan je nagaan wat voor hel een BBQ wel niet voor mij was.Ja ik ga half maart beginnen met cutten... Zie nu dat ik bulken zei
![]()

Zijn die PR's op gewicht?
Je zou denken dat je na een pr op 115 kg, je daarna niet nog 8x115 kg kan doen én dan nog een nieuwe pr met 6 sets
Knap imo![]()
![]()

Ik had nooit verwacht dat ik een goede verbranding zou kunnen hebben, maar wss door de bulk toch flink omhoog geschoten
Upright row's heb ik nog nooit gedaan, ga ik zeker onthouden voor later
Met IF methode komt het wel goed bij mij, vooral op trainingsdagen![]()

Dit dus...Lekkerr die pizza met döner.. Zou ik nu ook wel lusten.

*

Weer een lekkere training bro! Squats ben je mij alweer mee voorbij
Kuiten pak je nu ook wel met een lekker volume!
Wat zijn woodcutters eigenlijk? Als ik google kom ik uit op een houthakker.![]()
Lekkerr die pizza met döner.. Zou ik nu ook wel lusten.

Skullcrushers en EZ curls zijn ook ziek sterk, en wtf @ weighted dips
Beescht!Blij met striae? What the **** is deze..
Ik zie liever gewoon aan mijn shape dat ik groei..![]()

Lekker man striae, ik heb het bij mijn borst aanhechtingen van die paarse striae. Je mag trots op zijn op die battle scars!!
Met wat biertjes is een UB nog wel te doen, rug of benen word een bezopen training zeker.
Damn, sterke CGBP!!Skullcrushers en EZ curls zijn ook ziek sterk, en wtf @ weighted dips
Beescht!
Ziet er goed uit die woodcutters![]()

Lekker shady, waar heb je die bench dips gedaan en hoe? Gewoon bankje met plates?

Blij met striae? What the **** is deze..
Ik zie liever gewoon aan mijn shape dat ik groei..![]()

Ik vind de side bends niet echt lekker aanvoelen, dus heb de woodcutter eigenlijk als vervanging ervoor
'Bezopen training'
Thanks man, CGBP gaat hard maar kan me beter op de normale grip focussen, triceps is al mijn sterkste spiergroep![]()