Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanks

Thanks man, volume zat er goed in maar vind dat heerlijk aangezien het weekend 2 dagen rust is

Lekker volume man!! Mooie training om het weekend mee in te gaan
Fysiek ziet er ook goed uit man, ben benieuwd wat er uitkomt na je cut.
En je bent een baardje aan het kweken? Ik probeer het ook, alleen lijk nu wel een halve mexicaan.![]()

Weighted bench dips bw+100kg
In een apparaat, of wil je zeggen dat je srs 100kg aan een belt oid hebt hangen?

Tussen 2 benches inWeighted bench dips bw+100kg
In een apparaat, of wil je zeggen dat je srs 100kg aan een belt oid hebt hangen?

)Less = more, werkt goed bij mij op dat gebied

Bench dips homo. Ga is liften joh
Dat is als je tussen twee banken jezelf laat zakken enz.

Bench dips homo. Ga is liften joh
Dat is als je tussen twee banken jezelf laat zakken enz.
Tussen 2 benches in
Maat van me legde de platen op me benen (tricep is gelijk één van de sterkste spiergroepen, ook de reden dat me armen nog wat meten)

Yes, durf alleen niet met zekerheid te zeggen dat de ROM 100% correct was, maar dat zal wel niet
2e rep durfde ik niet aan omdat de platen deels op mijn knieën lagen, voelde niet echt lekker met gestrekte benen.
Wel een echte nacktbraker jij, of niet?![]()
Thanks man
De vrijdag knal ik er altijd vol op los haha
Wil ook wel eens weten wat de cut zal doen, ik heb alleen wat moeite met high protein op low kcal's/carbs dus word even puzzelen met voedingsschema.
Ben eigenlijk te lui om te scheren, maar laat het dit keer wel met opzet staan idd, af en toe de wangen een beetje bijwerken misschien
Voorheen probeerde ik er zelf een lijn in te maken door eromheen te scheren, maar die lijn zat altijd scheef dus laat lekker alles staan nu
Een blonde halve mexicaan is wel bad ass toch![]()

Ja is te zien man, mooie knaltraining!
Had ik dus ook moeite mee tijdens cut, ik leefde echt op whey shakies..
Opsich niet t*fus duur, en nog redelijk kwalitatief om aan je macro's te komen.

Ik jaag denk ik 2 kwarkshakes naar binnen, wat uitkomt op 600ml melk en 500 gram kwark, met 3 scoops whey.
1000 kcal met zo'n 100 gram eiwit zal dat zijn, de rest krijg ik dan wel opgevuld![]()

Voor een dag niet lekker in je vel ging het niet slecht, VPR gepakt op BP lekker man!
En frituren is gewoon lekker, in het weekend ook genoeg gedaan.
Wtf man, dan kom je zeker wel aan je eiwitten. Wel een lekkere kcal bom van verschillende soorten eiwit bronnen. Moet ik ook maar eens proberen![]()

Veel te veel gesmoked dit weekend, voelde me zo lam als een tak in de gym, maar het ging best lekker
Morgen eigenlijk 1,5 uur school, is verzet door mensen die daarom vroegen omdat ze niet willen reizen voor 1,5 uur (ik moet sowieso reizen voor gym) en nu is die les verzet naar vrijdag op de tijd dat ik zou gaan sporten
Begin er ondertussen echt chagrijnig van te worden, elke week gebeurt er wel zoiets
Dat zeker! Wou zuivel vermijden eigenlijk maar dan ga ik nooit die eiwitten bereiken, misschien dat ik zuivel in de laatste paar weekjes weg laat vallen om 'beachproof' te worden, mocht ik negatieve effecten van de zuivel merken![]()