Fitness Seller

Shady's Recomp Log

Yeah buddy light weight! Netjes man bp gaat goed.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.883
En vanwege een boring saturday:
(gelijk de 87kg aangetikt vanochtend)

2014-02-15 16.03.55.jpg

2014-02-15 16.11.11.jpg

Laatst bewerkt:
Nice!!!!

Sterke bench man! Nice. En flink volume kerel :thumb:

Lekker volume man!! Mooie training om het weekend mee in te gaan :thumbs:
Fysiek ziet er ook goed uit man, ben benieuwd wat er uitkomt na je cut.
En je bent een baardje aan het kweken? Ik probeer het ook, alleen lijk nu wel een halve mexicaan. :o

• #1.887
Thanks ;)
Marina approved :D

Sterke bench man! Nice. En flink volume kerel :thumb:
Thanks man, volume zat er goed in maar vind dat heerlijk aangezien het weekend 2 dagen rust is :)

Lekker volume man!! Mooie training om het weekend mee in te gaan :thumbs:
Fysiek ziet er ook goed uit man, ben benieuwd wat er uitkomt na je cut.
En je bent een baardje aan het kweken? Ik probeer het ook, alleen lijk nu wel een halve mexicaan. :o

Thanks man :)
De vrijdag knal ik er altijd vol op los haha :o
Wil ook wel eens weten wat de cut zal doen, ik heb alleen wat moeite met high protein op low kcal's/carbs dus word even puzzelen met voedingsschema.

Ben eigenlijk te lui om te scheren, maar laat het dit keer wel met opzet staan idd, af en toe de wangen een beetje bijwerken misschien :P
Voorheen probeerde ik er zelf een lijn in te maken door eromheen te scheren, maar die lijn zat altijd scheef dus laat lekker alles staan nu :roflol:
Een blonde halve mexicaan is wel bad ass toch :cool:

Weighted bench dips bw+100kg???
In een apparaat, of wil je zeggen dat je srs 100kg aan een belt oid hebt hangen?

Pfoe! Dat zijn aardig wat centimeters op je arm!:D

• #1.891
Weighted bench dips bw+100kg???
In een apparaat, of wil je zeggen dat je srs 100kg aan een belt oid hebt hangen?
Tussen 2 benches in ;)
Maat van me legde de platen op me benen (tricep is gelijk één van de sterkste spiergroepen, ook de reden dat me armen nog wat meten :o)

Pfoe! Dat zijn aardig wat centimeters op je arm!:D
Less = more, werkt goed bij mij op dat gebied ;)

Bench dips homo. Ga is liften joh :P

Dat is als je tussen twee banken jezelf laat zakken enz.

Hoi Ash :roflol:

• #1.893
Maar 100kg aan schijven dus, op je schoot?

Yes, durf alleen niet met zekerheid te zeggen dat de ROM 100% correct was, maar dat zal wel niet :o
2e rep durfde ik niet aan omdat de platen deels op mijn knieën lagen, voelde niet echt lekker met gestrekte benen.

Wel een echte nacktbraker jij, of niet? :roflol:

Yes, durf alleen niet met zekerheid te zeggen dat de ROM 100% correct was, maar dat zal wel niet :o
2e rep durfde ik niet aan omdat de platen deels op mijn knieën lagen, voelde niet echt lekker met gestrekte benen.

Wel een echte nacktbraker jij, of niet? :roflol:

Haha snap ik dat dat niet lekker ligt. Wel nice though
Ja, ik slaap bijna nooit vroeg (vroeg als in vóór 1 uur)

Thanks man :)
De vrijdag knal ik er altijd vol op los haha :o
Wil ook wel eens weten wat de cut zal doen, ik heb alleen wat moeite met high protein op low kcal's/carbs dus word even puzzelen met voedingsschema.

Ben eigenlijk te lui om te scheren, maar laat het dit keer wel met opzet staan idd, af en toe de wangen een beetje bijwerken misschien :P
Voorheen probeerde ik er zelf een lijn in te maken door eromheen te scheren, maar die lijn zat altijd scheef dus laat lekker alles staan nu :roflol:
Een blonde halve mexicaan is wel bad ass toch :cool:

Ja is te zien man, mooie knaltraining! :D
Had ik dus ook moeite mee tijdens cut, ik leefde echt op whey shakies.. :o
Opsich niet t*fus duur, en nog redelijk kwalitatief om aan je macro's te komen.

Ja ik dus ook, wangen moet ik ook eens in de zoveel tijd doen.
Nice man, ik heb na 6 weken nog geen cm op mn b**kes.. Te laag testosteron. :P
Met een ongeschoren kop word je serieuzer genomen! Ja dat is zeker wel badass man :roflol:

• #1.896
Vandaag weer een training gehad. Wat een t*ring drukte, alles moeten verschuiven zowat.
Zit ook de hele dag niet lekker in me vel.

Push. Trainingsduur 1 uur 20 minuten.

Bench Press
12x20kg
8x50kg
5x70kg
2x100kg - vpr
4x90kg
4x90kg
4x90kg
8x80kg - repout

Incline dumbell press
8x28kg
8x34kg
7x34kg
7x34kg

Calf press @ hack squat
2x10x80kg
2x10x100kg

Planks
3x1minuut

Calf press @ leg press machine
8x125kg
8x145kg
8x155kg
10x135kg

Overhead press machine 4 freestyle setjes.

Chest dips superset hanging leg raises
10xBW - 15x
10xBW - 15x
10xBW - 12x

Triceps pushdown machine 3 freestyle setjes.

Feedback & voeding
Prima training, wel weer gestress vanwege school (same sh*t everyday).

Voeding boeit me niet zoveel, gooi zo de frituurpan wel aan.

---------- Toegevoegd om 19:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:30 ----------

Ja is te zien man, mooie knaltraining! :D
Had ik dus ook moeite mee tijdens cut, ik leefde echt op whey shakies.. :o
Opsich niet t*fus duur, en nog redelijk kwalitatief om aan je macro's te komen.

Ik jaag denk ik 2 kwarkshakes naar binnen, wat uitkomt op 600ml melk en 500 gram kwark, met 3 scoops whey.
1000 kcal met zo'n 100 gram eiwit zal dat zijn, de rest krijg ik dan wel opgevuld :o

Voor een dag niet lekker in je vel ging het niet slecht, VPR gepakt op BP lekker man!
En frituren is gewoon lekker, in het weekend ook genoeg gedaan. :p

Ik jaag denk ik 2 kwarkshakes naar binnen, wat uitkomt op 600ml melk en 500 gram kwark, met 3 scoops whey.
1000 kcal met zo'n 100 gram eiwit zal dat zijn, de rest krijg ik dan wel opgevuld :o

Wtf man, dan kom je zeker wel aan je eiwitten. Wel een lekkere kcal bom van verschillende soorten eiwit bronnen. Moet ik ook maar eens proberen :D

• #1.898
Voor een dag niet lekker in je vel ging het niet slecht, VPR gepakt op BP lekker man!
En frituren is gewoon lekker, in het weekend ook genoeg gedaan. :p

Wtf man, dan kom je zeker wel aan je eiwitten. Wel een lekkere kcal bom van verschillende soorten eiwit bronnen. Moet ik ook maar eens proberen :D

Veel te veel gesmoked dit weekend, voelde me zo lam als een tak in de gym, maar het ging best lekker :p
Morgen eigenlijk 1,5 uur school, is verzet door mensen die daarom vroegen omdat ze niet willen reizen voor 1,5 uur (ik moet sowieso reizen voor gym) en nu is die les verzet naar vrijdag op de tijd dat ik zou gaan sporten :mad:
Begin er ondertussen echt chagrijnig van te worden, elke week gebeurt er wel zoiets :o

Dat zeker! Wou zuivel vermijden eigenlijk maar dan ga ik nooit die eiwitten bereiken, misschien dat ik zuivel in de laatste paar weekjes weg laat vallen om 'beachproof' te worden, mocht ik negatieve effecten van de zuivel merken ;)

Veel te veel gesmoked dit weekend, voelde me zo lam als een tak in de gym, maar het ging best lekker :p
Morgen eigenlijk 1,5 uur school, is verzet door mensen die daarom vroegen omdat ze niet willen reizen voor 1,5 uur (ik moet sowieso reizen voor gym) en nu is die les verzet naar vrijdag op de tijd dat ik zou gaan sporten :mad:
Begin er ondertussen echt chagrijnig van te worden, elke week gebeurt er wel zoiets :o

Dat zeker! Wou zuivel vermijden eigenlijk maar dan ga ik nooit die eiwitten bereiken, misschien dat ik zuivel in de laatste paar weekjes weg laat vallen om 'beachproof' te worden, mocht ik negatieve effecten van de zuivel merken ;)

:wiet:

Terug
Naar boven