joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat mooi vooruit hoor!
Beetje newby vraag misschien (betrapt!!!), maar wat is het verschil tussen PR en VPR?

Misschien net wat te weining rust, bijna fail op 3e rep dus bar maar geracked

Hmm, dat gaat dan vast ten koste van je squatsToch wel lekker getraind al baalde ik wel wat van mijn deadlift
Volgende legtrain hiermee beginnen![]()
..
Haha daar ben ik ook bang voor maar doe beide graag toch wel 2x/weekHmm, dat gaat dan vast ten koste van je squats..
Al met al een prima training hoor gozer!Backpump met deads is dodelijk!

Haha daar ben ik ook bang voor maar doe beide graag toch wel 2x/week
Lekker total loss![]()

Wederom twee dikke trainingen gozer! Met bijbehorende PR's en VPR's!
Die T-bars vind ik echt bruut man met dat gewicht! Hebben jullie daar een officiele T-bar row voor of trap je een barbell in de hoek?
Ja voor iemand mijn lengte en gewicht kan ik meteen bevestigen dat hij (shiz dus) wel bruut is!

Vaker gaan stappen zo te zien!Je zet namelijk een beste training neer met je duffe kop
![]()

Erg herkenbaar dit! Echter kan dit ook conta-productief werken. Zelf merk ik dat mijn snaaigedrag alleen maar meer wordt naarmate ik mijn 'cleane' carbs/kcals verlaag. Ik heb daartoe juist mijn kcals weer iets verhoogd..Vandaag iets te veel taart gesnaaid op 't werk, voor die ekte gainz
Ik merk wel dat ik iets losser ben met mijn voeding de laatste tijd, misschien eens wat minder carbs al standaard inplannen zodat ik wat kcal over hou
Nu maar wat rijst PWO geschrapt en morgenvroeg wat minder havermout
Gewicht gaat sowieso al vrij hard en wil niet het nieuwe jaar al cuttend startend

Erg herkenbaar dit! Echter kan dit ook conta-productief werken. Zelf merk ik dat mijn snaaigedrag alleen maar meer wordt naarmate ik mijn 'cleane' carbs/kcals verlaag. Ik heb daartoe juist mijn kcals weer iets verhoogd..
Pull training ziet er weer goed uit! Behoorlijk sterke pendlays ook!![]()

"Ajo ben toch aan het bulken, die taart pas er wel bij".
Story of my life.