MuscleMeat

Sp's comeback log 2022 / BACK TO BM

Mijn vrouw is ook al 4dagen alleen met 3 vriendinnen city trip weest
Uiteraard, ze moest zich natuurlijk even opnieuw ontdekken. Ze had even wat ruimte nodig. En daarbij moet je haar zo nu en dan ook wat pleziertjes gunnen. Die dickcarrousel berijdt zich niet vanzelf natuurlijk.

daarom ga ik nog niet elke chick gaan bangen die ik tegenkom...
Dat zeg je alleen omdat die kans zich niet voordeed.

• Topic Starter Topic Starter
..

Laatst bewerkt:
Uiteraard, ze moest zich natuurlijk even opnieuw ontdekken. Ze had even wat ruimte nodig. En daarbij moet je haar zo nu en dan ook wat pleziertjes gunnen. Die dickcarrousel berijdt zich niet vanzelf natuurlijk.

Dat zeg je alleen omdat die kans zich niet voordeed.
Hahah allemaal cucks en white knights hier joh

Omdat @th0maz "expert" is😎

De tijd van een radiostilte is nu eindelijk aangebroken, maar het volgende. Nu belt hij mij steeds voor nutteloze dingen (bijvoorbeeld dat hij vandaag bij onze hypotheekadviseur op de koffie was geweest).

Wat moet ik hier nou mee? Denkt hij leuk ik kan verder en ik plaats jou mooi in de "friendzone" of geeft dit aan dat hij wel degelijk iets mist? De vraag is dan nog wel of hij mij mist, of gewoon contact. Moet ik hem zeggen dat ik beter even helemaal geen contact wil hebben (ook al vind ik het natuurlijk leuk dat hij even belt)?

Andere "experts" mogen ook hun mening delen😂

Ook nog zoiets. Hij zei laatst (wat ook niet waar was) dat het hem allemaal weinig doet als ij zou daten. Ik zei dat mijn dochter wel ergens anders moet slapen omdat ik naar de kroeg ga morgen (ze was nog niet zeker of ze naar hem toe wou). Ik zag de paniek in zijn ogen en hij zei ook "ok, wel met een vriendin toch??!".
Wat een kneus, is het enige wat ik hier van kan zeggen. Lekker laten gaan, wat je ook had hiervoor is na dit akkefietje niet te fixen. Hij wil jou niet maar een ander mag je ook niet hebben blijkbaar, 100% gaatie je nu orbiten:roflol:

Als je zijn wereld wil laten instorten duik je gewoon lekker het bed in met iemand en dan bel je em op om dat te vertellen, net zoals hij dat deed bij jou over koffie met de adviseur.

Wat moet ik hier nou mee? Denkt hij leuk ik kan verder en ik plaats jou mooi in de "friendzone" of geeft dit aan dat hij wel degelijk iets mist? De vraag is dan nog wel of hij mij mist, of gewoon contact. Moet ik hem zeggen dat ik beter even helemaal geen contact wil hebben (ook al vind ik het natuurlijk leuk dat hij even belt)?
Ik ga me verder niet met het drama bemoeien, maar alleen dit: mannen geven over het algemeen helemaal geen verborgen boodschappen tussen de regels. Dat is puur een vrouwending. Dus het is op heldere en niet mis verstane wijze een boodschap geven, of er is geen boodschap. :D

Ik ga me verder niet met het drama bemoeien, maar alleen dit: mannen geven over het algemeen helemaal geen verborgen boodschappen tussen de regels. Dat is puur een vrouwending. Dus het is op heldere en niet mis verstane wijze een boodschap geven, of er is geen boodschap. :D
Dat kan ook nog😂

Als ze ze veilig wilt voelen moet ze niet in hartje Rotterdam gaan werken en dan jarenlang met het OV er naartoe gaan.
Deze losse flodder raakt kant noch wal. Je weet donders goed waar ik het over heb. Uiteraard moet je elkaar de ruimte geven. En natuurlijk is het belangrijk dat je elkaar zo nu en dan de kans moet geven om elkaar te missen. Die shit is funest voor elke relatie als je dat niet toepast. Maar iemand die per se in haar/zijn eentje 3 weken solo wilt gaan backpacken is wel hele andere koek.

Is ook voornamelijk afhankelijk wat jij ermee wilt. Wil je hem nog terug of je zelf je opties gaan bekijken? Kan aandacht zijn, maar waarschijnlijk om in de gaten of je niet al met iemand anders bezig bent. Dat blijkt ook wel uit zijn reactie toen jij aangaf dat je naar de kroeg ging.

Maar iemand die per se in haar/zijn eentje 3 weken solo wilt gaan backpacken is wel hele andere koek.
Laat ik dan maar niet zeggen dat ze daarvoor 5 weken naar Nieuw-Zeeland en de Cook eilanden is geweest. Al krijg ik geld toe, ik ga daar niet heen, dat wist ze vanaf het begin.

Ik reed heel veel motor, daar vind zij helemaal niets aan, prima toch.

Laat ik dan maar niet zeggen dat ze daarvoor 5 weken naar Nieuw-Zeeland en de c**k eilanden is geweest. Al krijg ik geld toe, ik ga daar niet heen, dat wist ze vanaf het begin.

Fixed

Laat ik dan maar niet zeggen dat ze daarvoor 5 weken naar Nieuw-Zeeland en de Cook eilanden is geweest. Al krijg ik geld toe, ik ga daar niet heen, dat wist ze vanaf het begin.

Geeft niet cucky, jij bent niet helemaal nutteloos hoor. Iemand moet haar een handje helpen als ze haarzelf weer eens moet 'ontdekken'.

cucky_.jpg

Geeft niet cucky, jij bent niet helemaal nutteloos hoor. Iemand moet haar een handje helpen als ze haarzelf weer eens moet 'ontdekken'.

cucky_.jpg
Ik ben wel helemaal nutteloos, net al jij en ieder ander maar jouw ego is zo groot dat je dat nooit zal durven toegegeven.

More like c**k ISLAND AHAHAH CUCK

..

Laatst bewerkt:

Ja vind ik ook. Dat vertrouwen moet je ook hebben in elkaar.

"SP's come back 2022" :p

Ja er is getraind😅 Heb alleen gisteren nog gelogd.

HIPTHRUST BANDED
8X60
8X60
8X60
8X60

RDL DB
14X2X22
14X2X22
14X2X22

LEGPRESS PLATE LOADED
10X155
10X155