- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Ja zeker een lekkere oefening😎RDL met dumbbells is zo lekker, bijna met je gezicht op de vloer door de ROM.
Welkom

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja zeker een lekkere oefening😎RDL met dumbbells is zo lekker, bijna met je gezicht op de vloer door de ROM.
Welkom

www.instagram.com
ThanksGoed bezigBeetje trots wel na alles te lezen in de achtergrond.
Nu is het hét moment om nieuwe mensen te leren kennen. Helpt je om alles vlugger te "vergeten" en op iets nieuws te focussen.

Welk plaatje😅1 Lekker eten en edamame boontjes in 1 plaatje heb ik moeite mee
2 even niks romantisch maar wel gezellige dingen doen met nieuwe mensen lijkt me een prima plan(en wie weet? .....
)
Hoe bedoel je deze

Nou gewoon goed dat je wat afleiding zoekt en plezier gaat maken..

Mannen proberen het altijd.Mijn date weet hoe ik erover denk dus hij weet dat hij op romantisch vlak niets moet verwachten

Dezuh

Maar hij zal vast wel weten dat je hier actief bent, je log staat niet privé en staat vaak tussen “new Posts” dus is echt makkelijk te vindenNee die leest niet op een BBforum. Hij volgt nota bene mijn insta niet eens😅
Bedenk dat hij geen twijfels heeft...
Dan nog verwacht hij denk ik enkel trainingsgerelateerde posts. Ik ken hem wel zo goed om te weten dat hij dat niet zou doen.Maar hij zal vast wel weten dat je hier actief bent, je log staat niet privé en staat vaak tussen “new Posts” dus is echt makkelijk te vinden
Ik zou er toch maar een beetje voorzichtig mee zijn, Meer zinnigs heb ik niet te zeggenDan nog verwacht hij denk ik enkel trainingsgerelateerde posts. Ik ken hem wel zo goed om te weten dat hij dat niet zou doen.

Ja dat is waar, alhoewel ik sowieso open tegen iedereen en alles ben. Wellicht verwijder ik inderdaad enkele posts.Mij lijkt het eerlijk gezegd ook niet ideaal om hier heel de situatie neer te pennen, toch zeker niet in detail. Je weet nooit wie hier terecht komt, al dan niet per ongeluk. Dan denk ik niet per se enkel aan je ex-partner, maar ook aan je kinderen, ouders van je kinderen, toekomstige collega's, familie,.. En deze zaken blijven hier ook (meestal) staan voor altijd.
Aangezien je niet anoniem post is dit toch zeker iets om voorzichtig mee te zijn imo![]()
Er zijn genoeg vrouwen die 'zogenaamd' in de veronderstelling zijn dat mannen en vrouwen vrienden kunnen zijn.
Wellicht verstandig om de basisschool nog een keer af te maken, want het niveau van begrijpend lezen is gewoon letterlijk gelijk aan dat van een kasplant. En dan te p*ssy zijn om elke post van mij te beantwoorden.Wel leuk om te zien dat we live kunnen meekijken hoe een jong gezinnetje naar de t*ring gaat. Je vent naait eruit om wat voor reden dan ook en je geeft aan hem de ruimte te willen geven om het een en ander te kunnen verwerken. Vervolgens loop je online “voor fun” andere mannen te fixen en er een date uit te scoren onder het mom “‘nieuwe mensen leren kennen”.
Goed bezig dat je jezelf niet nog paar weken de tijd gaf en je interesses wellicht ergens anders in te stak komende weken ipv uit te huilen bij een random guy, die jou waarschijnlijk het bed in praat.
Iedereen die jou hier advies geeft heeft overigens geen gezin of is wellicht nog maagd, maar mijn mening is gewoon dat je net zo zwak bent als je “ex” en nu allerlei wraak acties verzint om hem in te laten zien wat ie mist en hoe speciaal jij wel niet bent en het uitloopt op een “wedstrijdje”.
Denk je dat dit positief bijdraagt aan jullie band, aangezien je 3 dagen geleden nog zei dat je er alles voor over hebt om het een tweede kans te geven, jou mening veranderd blijkbaar ook elke week.
Resultaat over x aantal weken; jij en je ex goede ruzie, jullie kinderen nog meer beschadigd raken en jullie verwijten het allebei elkaar. Terwijl jij en je ex allebei net zo verkeerd bezig zijn, alleen je ex flikte het je een week eerder en hij de stempel bad guy krijgt.
Succes komende weken en vooral het advies opblijven volgen van een online forum, zodat iedereen hier live de sensatie bij jullie thuis kan ervaren.
Hang je vuile was niet openbaar op zodat iedereen kan meegenieten en dit log langzaam veranderd in een seizoen van gtst.