XXL Nutrition

Sp's comeback log 2022 / BACK TO BM

Er zijn genoeg vrouwen die 'zogenaamd' in de veronderstelling zijn dat mannen en vrouwen vrienden kunnen zijn.
Een oppervlakkige vriendschap moet wel kunnen, dat heb ik ook met twee vrouwelijke collega’s. Die zie ik ook wel eens buiten het werk om, maar dat komt omdat we allemaal kinderen hebben die het goed met elkaar kunnen vinden.

Een oppervlakkige vriendschap moet wel kunnen, dat heb ik ook met twee vrouwelijke collega’s. Die zie ik ook wel eens buiten het werk om, maar dat komt omdat we allemaal kinderen hebben die het goed met elkaar kunnen vinden.
Ik ben het niet over collega's etc. Ik kan het ook prima vinden met mijn vrouwelijke collega's, maar om letterlijk hetzelfde met hen te ondernemen zoals je zou doen met je vrouw of vrienden etc. Come on. En je zei het al zelf: ze proberen altijd, want dat is de enige reden waarom heteroseksuele mannen zogenaamd vrienden willen zijn met vrouwen.

Sorry, was hier niet van op de hoogte dat dit verplicht is. Ga eraan werken🤝
Nee maar goed, als je mijn posts niet durft te beantwoorden moet je mij ook niet indirect proberen te bashen. En het siert je ook niet als je dan vervolgens twee keer op dezelfde post van mij reageert. Maar ieder zijn ding toch.

• Like
Waarderingen: AK
  • Topic Starter Topic Starter
Ja dat zou natuurlijk heel goed kunnen. Of je een echte vriendschap met een man kunt hebben is best lastig. Dan moet je elkaar wel tof vinden, maar geen aantrekkingskracht hebben anders werkt het niet lijkt mij. Ik heb overigens wel mannelijke vriendschappen gehad, maar ik heb wel ruimschoots meer contact met vriendinnen.

..

Laatst bewerkt:
Ja dat zou natuurlijk heel goed kunnen. Of je een echte vriendschap met een man kunt hebben is best lastig. Dan moet je elkaar wel tof vinden, maar geen aantrekkingskracht hebben anders werkt het niet lijkt mij. Ik heb overigens wel mannelijke vriendschappen gehad, maar ik heb wel ruimschoots meer contact met vriendinnen.
Ik geloof best dat vrouwen vrienden kunnen zijn met mannen, maar mannen zijn nooit echt oprechte vrienden met vrouwen. En als er hier vrouwen zijn die echt denken dat heteroseksuele mannen oprecht vrienden met je willen zijn, dan daag ik ze uit om een halfnaakte pic van henzelf naar één van de mannelijke 'vrienden' te sturen met het bericht dat je geil bent en op hem zit te wachten in bed. Ben benieuwd wat deze 'vriend' gaat zeggen.

Ik geloof best dat vrouwen vrienden kunnen zijn met mannen, maar mannen zijn nooit echt oprechte vrienden met vrouwen. En als er hier vrouwen zijn die echt denken dat heteroseksuele mannen oprecht vrienden met je willen zijn, dan daag ik ze uit om een halfnaakte pic van henzelf naar één van de mannelijke 'vrienden' te sturen met het bericht dat je geil bent en op hem zit te wachten in bed. Ben benieuwd wat deze 'vriend' gaat zeggen.
Dus als jij een vriendschappelijke vriendin hebt en de dame in kwestie is ontzettend onaantrekkelijk.. dan zou jij na het lezen van zo'n appje de auto stappen om haar direct te bezoeken😜? Een FWB is natuurlijk ook een optie als je de persoon wel aantrekkelijk vind, maar dan krijgt 9/10 gevallen 1 van de 2 gevoelens 😅

maar mannen zijn nooit echt oprechte vrienden met vrouwen.
Mij is het welgeteld 0 keer gelukt.

Ik denk niet dat ik ooit "oprecht" een vriendschap voor langere tijd heb onderhouden met een vrouw zonder enige vorm van dubbele agenda.
Dus als jij een vriendschappelijke vriendin hebt en de dame in kwestie is ontzettend onaantrekkelijk.. dan zou jij na het lezen van zo'n appje de auto stappen om haar direct te bezoeken😜?
Nee, want met een onaantrekkelijke vrouw komt die "vriendschap" in de eerste plaats al niet tot stand.

Dus als jij een vriendschappelijke vriendin hebt en de dame in kwestie is ontzettend onaantrekkelijk.. dan zou jij na het lezen van zo'n appje de auto stappen om haar direct te bezoeken😜? Een FWB is natuurlijk ook een optie als je de persoon wel aantrekkelijk vind, maar dan krijgt 9/10 1 van de 2 gevoelens 😅
Ik zou nooit een vrouwelijke vriend willen zonder dat er inderdaad een soort van benefit bijzit. En 99.9% van de heteroseksuele mannen denken daar hetzelfde over.

En laten we eerlijk zijn: jullie hebben geen gevoel voor humor, zijn meestal passief/niet ondernemend, emotioneel instabiel, hebben meestal een slecht probleemoplossend vermogen en als ik ruzie met iemand heb dan kan ik behalve jullie gegil nergens op rekenen. Dat zijn niet echt goede eigenschappen voor een echte vriend.

Nee, want met een onaantrekkelijke vrouw komt die "vriendschap" in de eerste plaats al niet tot stand.
Dit precies.

Mij is het welgeteld 0 keer gelukt.

Ik denk niet dat ik ooit "oprecht" een vriendschap voor langere tijd heb onderhouden met een vrouw zonder enige vorm van dubbele agenda.

Heet jij @th0maz 😜

Ik zou nooit een vrouwelijke vriend willen zonder dat er inderdaad een soort van benefit bijzit. En 99.9% van de heteroseksuele mannen denken daar hetzelfde over, maar wachten gewoon hun kans af.

En laten we eerlijk zijn: jullie hebben geen gevoel voor humor, zijn meestal passief/niet ondernemend, emotioneel instabiel, hebben meestal een slecht probleemoplossend vermogen en als ik ruzie met iemand heb dan kan ik behalve jullie gegil nergens op rekenen. Dat zijn niet echt goede eigenschappen voor een echte vriend.

Dit precies.
Gast :D

Serious True Story GIF

Ik zou nooit een vrouwelijke vriend willen zonder dat er inderdaad een soort van benefit bijzit. En 99.9% van de heteroseksuele mannen denken daar hetzelfde over.

Dit precies.
Wat voor vrouwen heb jij ontmoet😂

Vrouwelijke vrouwen. Maar goed, jullie hebben voor de rest prima kwaliteiten voor een partner maar voor een echte oprechte vriend zijn jullie totaal ongeschikt.
Ah ja, daar zeg je dat heel specifiek. Ik kan het ook slecht worden met vrouwelijke vrouwen😂

Dus als jij een vriendschappelijke vriendin hebt en de dame in kwestie is ontzettend onaantrekkelijk..
kunnen mensen vrienden worden met lelijke mensen dan?

ofwel ligt dat aan mij, maar ik kan geen vrienden zijn met lelijke en/of dikke mensen

kunnen mensen vrienden worden met lelijke mensen dan?

ofwel ligt dat aan mij, maar ik kan geen vrienden zijn met lelijke en/of dikke mensen
Wat voor voordeel haal jij uit knappe matties (tenzij je op mannen valt, dan snap ik dat😜).

Laatst bewerkt:
Wat voor voordeel haal jij uit knappe matties (tenzij je op kannen valt, dan snap ik dat😜).
snap ik ook niet helemaal, als ik iemand tof vind en oprecht op me overkomt kan het me geen reed schelen of ie er als een mong**l uitziet.

Terug
Naar boven