- Waardering
- 23.835
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja is ook zo. Ik wil eigenlijk 2x per week benchen, maar dan moet ik op een lager RPE trainen dan ik nu soms doe. Dat is soms best lastigAls je borst slecht herstelt moet je een stapje terugdoen.... maar dat doe je eigenlijk ook. Trekt wel weer bij![]()

I feel youJa is ook zo. Ik wil eigenlijk 2x per week benchen, maar dan moet ik op een lager RPE trainen dan ik nu soms doe. Dat is soms best lastig![]()

Ik vermoed dat je avondeten hier nog niet bij zit, toch?Dit is in feite de basis. Afhankelijk van hoe actief ik ben eet ik iets meer en dan is er ook ruimte voor eventueel wat extra's.
![]()
Haha thanks😀
Nee klopt!!Ik vermoed dat je avondeten hier nog niet bij zit, toch?
Ik vond het al erg pittig

Haha snap ik
Nee het valt mee en natuurlijk plan ik nog wat extra's in op hele actieve dagen
Gefeliciteerd!Ik had gisterochtend een sollicitatiegesprek. De man zei dat ik vandaag of morgen zou worden gebeld, maar ik werd direct gebeld nadat hij alle sollicitanten had gesproken en IK BEN DUS AANGENOMEN🤩
Man ben zo blij! Ook nog de baan die ik het allerliefste wou omdat het aansluit bij de opleiding die ik volg.
Door alle hectiek heb ik wel besloten om het cutten iets uit te stellen. Ik let wel op mijn voeding dus dat zal al enigzins wat effect moeten hebben.
Ik heb gisteravond nog getraind, maar ik kwam 2 oude bekenden tegen dus uiteindelijk had ik niet genoeg tijd om alles te doen. Donderdagmiddag wordt het waarschijnlijk een langere training. Ik heb nog wel 5x60 gebencht (wat +1 rep is) dus vanaf hier kan ik wel over op 3x3x60 op de "kracht" dagen.
ThanksGefeliciteerd!
Als je dat wilt delen, wat ga je doen voor werk?

Bijzonder moeilijke, maar wel prachtige job als je het in je hebt, proficiat.Thanks
Ja hoor, ambulante begeleiding. Ongeveer 80% heeft autisme, maar er zijn ook mensen die ik ga begeleiden die bijvoorbeeld borderline hebben of ad(h)d.
Aantal uren en startdatum hoor ik morgenvroeg![]()
Dankjewel!Bijzonder moeilijke, maar wel prachtige job als je het in je hebt, proficiat.
Mijn vrouw is er ook voor aan het solliciteren.
Welke achtergrond heeft jouw vrouw?Toegepaste psychologie, via NTI in nl, over een maandje studeert ze af, maar ze is haar nu al een beetje aan het oriënteren.
Ah leuk, dezelfde studie die ik volg dus!Toegepaste psychologie, via NTI in nl, over een maandje studeert ze af, maar ze is haar nu al een beetje aan het oriënteren.