MuscleMeat

Sp's comeback log 2022 / BACK TO BM

, ik snap niet waarom er nog zoveel vrouwen afhankelijk zijn van hun partner heden ten dage.
Jouw vrouw is financieel gezien ook voor een groot gedeelte afhankelijk van jou. Wie betaalt anders haar seksreisjes?

Daarbij kan ik me werkelijk ook niet voorstellen waarom een vrouw anders geïnteresseerd in jou zijn zijn. Je bent niet bepaald de knapste en daarbij heb je ook een ruggengraat van gelatine. Dat zijn niet echt dingen waar de meeste vrouw warm van worden.

Jouw vrouw is financieel gezien ook voor een groot gedeelte afhankelijk van jou. Wie betaalt anders haar seksreisjes?

Daarbij kan ik me werkelijk ook niet voorstellen waarom een vrouw anders geïnteresseerd in jou zijn zijn. Je bent niet bepaald de knapste en daarbij heb je ook een ruggengraat van gelatine. Dat zijn niet echt dingen waar de meeste vrouw warm van worden.
En zo zijn er nog ontelbare zaken die jij niet begrijpt.

Jij ook niet blijkbaar.

De man jaagde vroeger en de vrouw zorgde voor het thuisfront. Al 10.000en jaren hetzelfde.
Heeft niks met onderdrukking of afhankelijk houden van te maken.

Dont change shit that works.

Maargoed, wanneer gaat ze weer naar biggie banana land?
Om op 1 inkomen tegenwoordig te leven word wel heel moeilijk. Bent haast verplicht om beide fulltime te werken tegenwoordig om nog enigzins te genieten van het leven of om überhaupt een appartement te kunnen kopen.

Dat vrouwen het huishouden doen is nog echt heel ouderwets, alhoewel wij dat nog wel naleven is dit voor heel veel mensen simpelweg financieel niet haalbaar.

Om op 1 inkomen tegenwoordig te leven word wel heel moeilijk. Bent haast verplicht om beide fulltime te werken tegenwoordig om nog enigzins te genieten van het leven of om überhaupt een appartement te kunnen kopen.

Dat vrouwen het huishouden doen is nog echt heel ouderwets, alhoewel wij dat nog wel naleven is dit voor heel veel mensen simpelweg financieel niet haalbaar.
Ik zeg ook niet dat ze niet moeten werken, integendeel, ben het met je eens.
Mijn vriendin werkt ook veel.

Maar er word teveel een emancipatische drang opgelegd en dat is totaal onnodig. Shit gaat zoals het gaat. Al die metro relatie doelen tegenwoordig, daarom gaat 50% uit elkaar.

Omas en opas blijven 50/60 jaar bij elkaar, why?
Ze willen niet veranderen wat goed werkt👍

• Like
Waarderingen: AK
Omas en opas blijven 50/60 jaar bij elkaar, why?
Ze willen niet veranderen wat goed werkt
Het feit dat ze bij elkaar zijn wilt niet zeggen dat het goed werkt. Veel mensen blijven elkaar omdat ze zoals @Mentat zegt geen andere opties hebben en vaak op heel veel vlakken afhankelijk van elkaar zijn. En vaak willen mensen ook iets niet kwijt waar ze zoveel in hebben geïnvesteerd.

Het feit dat ze bij elkaar zijn wilt niet zeggen dat het goed werkt. Veel mensen blijven elkaar omdat ze zoals @Mentat zegt geen andere opties hebben en vaak op heel veel vlakken afhankelijk van elkaar zijn. En vaak willen mensen ook iets niet kwijt waar ze zoveel in hebben geïnvesteerd.
De angst om alleen te zijn en daarna niemand meer te kunnen vinden is genoeg voor velen om een leven lang in een ongezonde relatie te blijven.

Ja zit nuance in. Ik bracht het erg kort door de bocht.

Ik word wel moe van die drang dat bij alles het roer om moet ofzo. Zoals de drang dat de vrouw financieël onafhankelijk MOET zijn. Ik denk dat de meeste dat prima zelf kunnen uitvogelen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja zit nuance in. Ik bracht het erg kort door de bocht.

Ik word wel moe van die drang dat bij alles het roer om moet ofzo. Zoals de drang dat de vrouw financieël onafhankelijk MOET zijn. Ik denk dat de meeste dat prima zelf kunnen uitvogelen.
Ja eens. Iedereen moet zijn eigen keuze maken en doen waar die persoon zich goed bij voelt.

Ik heb weer eens gedeadlift 😂 Dat is toch wel erg lang geleden. Ik doe wel RDL met DB, maar dat is toch wel echt anders.

vrijdag 25 feb. 2022, 13:38

Sumo Deadlift (Barbell)
Set 1: 60 kg × 12
Set 2: 80 kg × 8 @ 6.0
Set 3: 80 kg × 8 @ 6.0
Set 4: 80 kg × 8 @ 6.0
Mooi gewicht om mee te starten🙂

Lat Pulldown - Wide Grip (Cable)
Set 1: 50 kg × 8
Set 2: 50 kg × 8
Set 3: 50 kg × 8

one arm db row
Set 1: 24 kg × 8 @ 8.0
Set 2: 24 kg × 8
Set 3: 24 kg × 8

Lat Pulldown (Cable)
Set 1: 84 kg × 8
Set 2: 84 kg × 8
Set 3: 84 kg × 8

cross body db curl
Set 1: 20 kg × 24
Set 2: 20 kg × 20
Set 3: 20 kg × 20
Per 2 alternated

Triceps Pushdown (Cable - Straight Bar)
Set 1: 10 kg × 12
Set 2: 10 kg × 10
Set 3: 10 kg × 10
Set 4: 10 kg × 10 @ 10.0
Note: Vbar

one arm cable curl
Set 1: 12,5 kg × 13
Set 2: 12,5 kg × 12 @ 10.0
Set 3: 12,5 kg × 12

high cable bicep curl
Set 1: 10 kg × 15

Nou, nee....
:trollfacex:

Houd je de DL erin? Ik ben benieuwd waar je heen kan.
😂

Ja ik denk het wel! Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd waar ik op uit kan komen dit jaar. Zou toch tof zijn als ik minstens weer in de buurt kom van mijn PR en ook mijn E1rm destijds.

Heerlijk om te zien dat er nog meer mensen zijn die op de minuut nauwkeurig de starttijd van hun training loggen. :thumbs:

Training van vandaag.
In 2en gesplitst omdat ik op tijd thuis wou zijn. Morgen doe ik bench+delts. Maandagavond weer rug+armen en dan 2 dagen rust.

Morning Workout
zaterdag 26 feb. 2022, 10:57

Squat (Dumbbell)
Set 1: 30 kg × 15
Set 2: 30 kg × 15
Set 3: 30 kg × 15

Hip Thrust (Barbell)
BANDED CONSTANT TENSION
Set 1: 60 kg × 8
Set 2: 60 kg × 8
Set 3: 60 kg × 8

Bulgarian Split Squat
Set 1: 28 kg × 8 per been
Set 2: 28 kg × 8

Glute Ham Raise
Set 1: 16 reps
Set 2: 16 reps
Set 3: 15 reps

Leg Extension (Machine)
Set 1: 89 kg × 10
Set 2: 89 kg × 10
Set 3: 89 kg × 10

Vanavond ga ik uit eten (blue sakura in Zwolle). Ik heb daar echt ontiegelijk veel zin in😄😄😄 Het is alweer veel te lang geleden!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven