MuscleMeat

SP's fotolog!

• Topic Starter Topic Starter
thnx peepz! !:)

Ziet er top uit! Lekker naar gaintrain :-)

Ik werk momenteel keihard aan mn schouders. . blijft lastig.. maar ze groeien iig wel. Vooral voor figure zijn die ronde delts wel een beetje onmisbaar, moet nog maar ff geduld hebben:p

Heb ontdekt dat het grote woonkamerlicht best aardig is:D

IMG_20150112_210222.jpg

Nice!

Je borstspieren tekenen zich ook af, gaaf! :heart:

Dank jullie:) (zie nu pas de reacties)

Ik wou ff een eerlijke update geven van mn huidige vettere shape. Inmiddels 8.8 kg zwaarder vergeleken met na de cut.

Ik ben blij met de gainz maar ook super veel zo'n om vanaf de zomer de prep in te gaan en te zien wat er onder het fluf zit:D Nu nog maar ff verder bouwen.

Focus ligt nog steeds op mn schouders en verder glutes/kuiten/hams en de quaddruppel (blijkbaar ontwikkelde dat slecht door mn x benen dus ik moet bij de leg extension heel bewust mn knie bijdraaien)

IMG_20150128_070829.jpg

IMG_20150128_114704.jpg

Trots op je dat je een eerlijke update over de bulk geeft!
Eerlijk is eerlijk: je ziet inderdaad fatgains. Alleen weet ik ook dat de persoon zelf (jij dus) dat zelf veel meer uitvergroot ziet dan iemand die objectief naar de progressie kijkt..
Vind het echt knap dat je jezelf vol in de bulk heb gestort, dat is (voor onder andere mijzelf) een mooi voorbeeld!

Kan me inderdaad voorstellen dat je enorm benieuwd benieuwd om in de zomer de prep in te gaan, ik ben dan ook erg nieuwsgierig naar de massa die dan mooi tevoorschijn komt :D.

En nogmaals.. Ga het gewoon nog een keer zeggen.. Vind je borst echt fantastisch!!
Je gaat echt lekker!

Bulken kan nu eenmaal niet zonder fat gainz. Maar je ziet ook de massa die je gebouwd hebt! Armen en borst en schouders! Dus daar moet je echt trots op zijn!
De zomer die eraan komt gaat je alleen maar blij maken. Dat weet ik zeker!
Als je er niet vol voor had gegaan met je bulk had je ook de massa niet meegepakt die je nu WEL hebt gepakt!
Dus lekker doorgaan en knallen! dat gaat helemaal goedkomen.

Bedankt dames!

Voor nu is het niet anders, maar in de toekomst zou ik mn shape meer willen behouden. Nu moet ik nog ff zo door gaan al heb ik wel een haat liefde verhouding met mn lijf haha.

1 ding is positief. Ik voel me niet meer heel skinny:p

je chest is mooi meis!!
en je ziet een iets hoger vp bij je buik dan eerder, maar het is wel mooier verdeeld: komt volgens mij een mooi strak buikje onder vandaan piepen!

been progressie. Ik zie gelukkig nog steeds lijnen!

IMG_20150129_161012.jpg

oeh nice legs!!

mooie benen!

Goede benen :thumb:

Goed stel benen, mooi! :D

Dank jullie!! Nu nog kuiten kweken:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 18:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:24 ----------

benen zien er goed uit!

en je was ook op de flexcup of niet? Volgens mij heb ik je daar gespot

ja ik was indd bij de flexcup:)

knap die benen!
en borst lijkt me ook wel goed te ontwikkelen op die vorige foto's... begint toch aardig wat vorm in te komen merk ik zo

keep it up!

Terug
Naar boven