Fitness Seller

SP's fotolog!

o wauw mooi!

goed bezig

• Topic Starter Topic Starter
Beetje lastig te oordelen van alleen deze foto, maar ik zou zeggen zijkant schouders en onderrug/rugdikte

Beetje lastig te oordelen van alleen deze foto, maar ik zou zeggen zijkant schouders en onderrug/rugdikte

Ja is natuurlijk ook lastig. Mn onderrug heb ik eraf geknipt lol (ivm lovehandles). Sowieso zit er een dikke speklaag op de midden/onderrug dus ben benieuwd wat daaronder zit.

Alles moet nog voller/dikker ook. Helemaal voor figure:) Morgen ga ik naar Veldhoven, dan kan ik alvast kijken of het wat voor mij is.

ik weet daar niets van, kan je er niet mee helpen.
Veel plezier te veldhoven, en wellicht wordt je daar wta wijzer!

Zie nu pas je foto..
Erg mooie definitie!! Mag je trots op zijn!

Benieuwd of je wat op kunt steken in Veldhoven.
Zo te zien ben je in ieder geval al enorm goed op weg ^^.

Zie nu pas je foto..
Erg mooie definitie!! Mag je trots op zijn!

Benieuwd of je wat op kunt steken in Veldhoven.
Zo te zien ben je in ieder geval al enorm goed op weg ^^.
thnx sanne:)

Ik ben ook benieuwd :) Toch stiekem een wens van me om daar te staan, maar ik ben altijd super tenger geweest (bah ik haat dat woord!!) dus ik heb nooit het idee gehad dat dat mogelijk was.

In maart bleek ik 45 kg lbw te hebben (dexascan) en 22% vet. Ik moest dus nog 10 kg massa winnen! Onmogelijk, zo leek het. Begin september 2013 zal dat nog een flink stuk minder zijn geweest.

Inmiddels is dat 50.5 kg lbw dus met nog 4.5 kg te gaan (bij benadering) lijkt die wens toch dichter bij dan verwacht. We zullen het gaan zien:) Even kijken hoe het aankomend jaar gaat, ik ga iig keihard trainen (zoals altijd hehe).

nog ff een pic Hoe ik er nu bij sta. Licht is 10 x nix maar ff een update (ook al ben ik mn abs kwijt onder dat bulk laagje )

ps. ik ben qua lbw uit gegaan van erin stern (1 van mn favo figure dames). Ze is even groot en heeft totaal 56.5 kg lbw.. meer mag altijd wat mij betreft, maar eerst staat mn doel op 55 kg lbw:p

IMG_20141206_201246.jpg

mooie armen!
waar staat lbw voor?

doh!

Grappig te lezen dat jij van 22 % komt, eens neuzen en kijken of dat vergelijkbaar is met waar ik nu sta.

Fijn te lezen dat je denkt dat je plannen haalbaar zijn.
Zonde van die ophoping rondom je taille, niet eerlijk hoe het verdeelt, je rug en armen zijn zo mooi gedefinieerd.
Gaat vast rap weer weg als je zakt in vp gok ik.

doh!

Grappig te lezen dat jij van 22 % komt, eens neuzen en kijken of dat vergelijkbaar is met waar ik nu sta.

Fijn te lezen dat je denkt dat je plannen haalbaar zijn.
Zonde van die ophoping rondom je taille, niet eerlijk hoe het verdeelt, je rug en armen zijn zo mooi gedefinieerd.
Gaat vast rap weer weg als je zakt in vp gok ik.

ja dat is echt balen. Ook mn benen kuiten zijn verre van droog:p Mijn vorige cut heeft wel uitgewezen dat die lovehandles kunnen verdwijnen dus dat is weer positief.. dan maar proberen om in de toekomst hele jaar droog te staan.

rug progressie. . poseren gaat steeds beter! Heb laatste tijd focus gelegd op de lats en schouders.

Foto is een beetje blurry maar ik heb helaas nix anders.

IMG_20141217_203933.jpg

Rug en schouders zien er super uit! Mooie V-shape!!

woa ik kan goed zien dat je de focus op poseren hebt gelegd....en op je bovenrug
je gaat hard!!
mooi hoor.

Gaaf, ziet er mooi uit, ontwikkeling!!

thnx ladies:D

Wauwwww mooie ontwikkeling, mooi v in je rug

thnx tania:)

Terug
Naar boven