MuscleMeat

SP's fotolog!

• Topic Starter Topic Starter
1 keer los gaan bij de Mac en je bent zo over de 70 ja:P

Haha ja ok.. in spiermassa dan:D Vind mezelf zo wel vet genoeg:p

Tijdens shoppen nog paar pics gemaakt.. Heb geen lange spiegel thuis dus dit x fullbody shot.. en ook maar ff een latshot gemaakt.. zo nu ff kijken over paar maanden of de glutes nog ronder/voller kunnen..

schouders blijft natuurlijk ook Prio

IMG_20150227_170203.jpg

IMG_20150227_164100.jpg

Rug gaat goede kant op :thumbs:

mooie ! leuke top ook!

lekker die rug en achterkant schouder inderdaad!

Nice lats en glutes

Die top is ook meteen goeie cover-up van die inktvlek op je rug :P

Zou zeker zulk soort shirtjes dragen met zo'n rug :rolleyes:

Ziet er echt super uit!

Broek zit lekker strak om de benen!! Betekend dat het de goede kant op gaat :D

thnx peepz:)

Mooie kont en benen in die broek ;)

thnx ectoforce!

Volgend weekend krijg ik mn 1e poseerlessen! ! De onzekerheid slaat ook toe. Voel me nog veel te klein voor t podium. Vooral mn delts mogen nog zoveel voller. Heb nog een paar maanden om te bouwen dus ik hoop dat die laatste maanden bulken nog een beetje verschil kunnen maken.

Nog ff wat random pics ter update
vet% 21.1
bicep 4 mm
tricep 11 mm
rug 13 mm
heup 9 mm

IMG_20150307_192325.jpg

IMG_20150310_161543.jpg

IMG_20150309_212001.jpg

IMG_20150304_065843.jpg

IMG_20150227_221724.jpg

Ik denk dat het eigenlijk wel aan te nemen is de meesten zich ALTIJD te klein voelen.. Gewoon lekker doorgaan dus, onzekerheid zit je toch alleen maar in de weg.

Oh my, je gaat hard! Wat een prachtige rug heb je, in mijn ogen boek je echt prima progressie! :heart:
Enne.. Spannend die poseerlessen. Schijnt toch nog erg intensief te zijn, ben benieuwd wat je er van gaat vinden.
En ik sluit me aan bij Rogaran, hoe groot je ook bent, je zult je altijd klein voelen.. Het kan altijd mooier, beter, sterker, ronder, harder etc. ;).

Mag ik weer even flink nieuwsgierig zijn en vragen hoe het op dit moment met voeding zit?
Zit zelf op dit moment op 2850 en merk dat ik spekkig begin te worden, vind het lastig worden.. Heb ook totaal geen trek meer door de dag heen, laat staan honger. Ben nu gewoon 24/7 verzadigd van de voeding :o

Haha ja is ook zo. mn coach van +100 kg droog voelt zich ook soms klein zei hij. Ligt er ook aan hoe ik me voel hoor. Tsja ben toch vrouw en dat oestrogeen helpt ook niet bepaald mee:p Heb gelukkig ook mn goeie dagen dat ik wel alles positief zie.

Ik heb trouwens nooit honger (wel beetje trek op de tijdstippen dat ik normaal eet, maar een knormaag iig nooit!). Ik eet gewoon om de 2-3 uur en elke dag hetzelfde (muv het avond eten). In het weekend sla ik wel eens het ontbijt over als ik lang blijf liggen en er gaat wekelijks een zak (of meer) aan drop doorheen:p

Dit is wat ik op t moment naar binnen krijg: maaltijd 1
2 haver pannenkoeken met melk, 1 whey shake met alpro (in t weekend vaak teff pap met lijnzaad en gepofte spelt) (circa 600 kcal)
maaltijd 2
zelfde als maaltijd 1
maaltijd 3 100 g ongekookte volkoren pasta, 125 g kip (gebakken in kokosolie ), 2 ruime tl pesto obv extra virgin olijfolie, rucola
maaltijd 4 volk. pistolet met zalm/vlees/tonijn/makreel/ei
maaltijd 5 (diner) s
owieso 150 g vlees en ongeveer halve kg stamppot (als ik geen trek heb dan eet ik iig mn vlees op, maar wat minder stamppot/rijst of whatever)
maaltijd 6
180 g ovenfriet ah + sjeek ongeveer 3500 kcal +/-

Mn vet% ging aan het begin ook wel vrij snel omhoog (helemaal na het cutten!), maar de laatste maanden blijft mn vet een beetje gelijk.

Laatst bewerkt:
Dat is aardig wat voedsel

Oh dear.. Ik voel me nu wel een klagerige miep met mijn 2850 kcal :o.

Oh dear.. Ik voel me nu wel een klagerige miep met mijn 2850 kcal :o.
haha nee joh, iedereen heeft een andere hoeveelheid nodig en ik viel af met 2800 kcal per dag (ik train 6 x per week en ik fiets tussen de 12-20 km per dag). Ik moest dus wel ophogen. Ik merk alleen wel dat als ik van mn schema af wijk ik wel vet aan zet (dan zit ik ook boven die 3500 kcal).

De laatste 2 maand heb ik eigenlijk niet echt veel buiten mn schema om gegeten (omdat ik vrij veel eet heb ik ook geen trek in gebak/chips/koek etc). Ik ben nu wel blij dat mn vet% super stabiel is:)

volle delts is voor vrouwen heel moeilijk.

Meeste vrouwen hebben geen aanleg voor huge delts ;)

DUs daarin ben je echt niet enigste.

Lekker nog wat kcal om te bouwen.

gewoon blijven doorgaan zoals je bezig bent :)
is gewoon perceptie van jezelf dat je je klein voelt... denk dat iedereen dat na een tijd gewoon denkt, puur omdat je jezelf continu ook ziet en er gewoon aan raakt

Terug
Naar boven