Haha ja is ook zo. mn coach van +100 kg droog voelt zich ook soms klein zei hij. Ligt er ook aan hoe ik me voel hoor. Tsja ben toch vrouw en dat oestrogeen helpt ook niet bepaald mee

Heb gelukkig ook mn goeie dagen dat ik wel alles positief zie.
Ik heb trouwens nooit honger (wel beetje trek op de tijdstippen dat ik normaal eet, maar een knormaag iig nooit!). Ik eet gewoon om de 2-3 uur en elke dag hetzelfde (muv het avond eten). In het weekend sla ik wel eens het ontbijt over als ik lang blijf liggen en er gaat wekelijks een zak (of meer) aan drop doorheen
Dit is wat ik op t moment naar binnen krijg: maaltijd 1
2 haver pannenkoeken met melk, 1 whey shake met alpro (in t weekend vaak teff pap met lijnzaad en gepofte spelt) (circa 600 kcal)
maaltijd 2
zelfde als maaltijd 1
maaltijd 3 100 g ongekookte volkoren pasta, 125 g kip (gebakken in kokosolie ), 2 ruime tl pesto obv extra virgin olijfolie, rucola
maaltijd 4 volk. pistolet met zalm/vlees/tonijn/makreel/ei
maaltijd 5 (diner) s
owieso 150 g vlees en ongeveer halve kg stamppot (als ik geen trek heb dan eet ik iig mn vlees op, maar wat minder stamppot/rijst of whatever)
maaltijd 6
180 g ovenfriet ah + sjeek ongeveer 3500 kcal +/-
Mn vet% ging aan het begin ook wel vrij snel omhoog (helemaal na het cutten!), maar de laatste maanden blijft mn vet een beetje gelijk.