- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wow je gaat hard meis!!
zonde van dat beetje randje op je buikje, maar met even cutten is dat zo weer strak.
Verder topfiguur
Heb je je haar trouwens laten verlengen?
Ik zou t liefste gewoon hele jaar door daarna op 15% willen staan, maar ben nog niet onder de 18% geweest dus we will see

ik las ook die 10 %..... nu sta je op 18....neem aan dat je niet over de 23 gaat (ivm dat de opbouw van massa dan langzamer gaat) Wil je rond de 12 a 13 eindigen? lijkt me een mooi doel
ik sta op 21% en moet dus rond de 10% eindigen. Na mn cut was ik 18.5%, maar ik moet zeggen dat dat door iemand anders was gemeten.

10%?
welke klasse doe je mee? 10% is voor natty vrouwen echt niet haalbaar..
?huh...12 is toch voor de gemiddelde bikiniklasse het streven??
jaja, weet wel dat ik naïef ben, maar in bikiniklasse?

http://www.humankinetics.com/excerpts/excerpts/normal-ranges-of-body-weight-and-body-fat owja...en het verschilt per leeftijdDat niet ongesteld worden mag dan wel aantrekkelijk klinken, heeft dat niet ook langduriger nadelige gevolgen?
http://www.humankinetics.com/excerpts/excerpts/normal-ranges-of-body-weight-and-body-fat owja...en het verschilt per leeftijdDat niet ongesteld worden mag dan wel aantrekkelijk klinken, heeft dat niet ook langduriger nadelige gevolgen?
Tot zover mijn kennis reikt weet ik uit eigen ervaring alleen hoe het "de andere kant op" werkt. Even onder een spoilerHeb me er niet in verdiept, maar ik ga er vanuit dat als je vet weer omhoog gaat en je hormoonhuishouding weer normaal functioneert dat alles weer zn gangetje gaat.
.
+1, jezelf goed informeren kan nooit kwaadIk ken vanuit de topsport wel andere verhalen die het gevolg (b)leken te zijn van "ach, een paar keer niet menstrueren kan zoveel kwaad nog niet". Maar goed meer dan horen-zeggen en n=i-cases zijn dat ook niet. Ik zou daar niet op vertrouwen maat het zeker eens onderzoeken, mocht je die kant op willen gaan.
.
Gezond is het sowieso niet.