MuscleMeat

SP's fotolog!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb niet echt een foto vn mn chest, maar deze geeft wel ern goede indruk. Ik heb zo goed als geen vet op mn borstkas dus ik moet aardig wat massa bouwen daar om er voller uit te zien.

Meer massa is sowieso wel welkom!:D

Laatst bewerkt:
Quads zien er goed uit, zit al aardig wat massa op
Billen gaan ook goed;)

Thnx youngbuilder!

Als je mijn eerste foto log hebt gecheckt dan zul je zien dat ik bagger genen heb haha. Ik ben van nature skinnyfat:P Behalve mn bovenbenen dan, die willen wel groeien :)

Ik moet bekennen dat ik je eerste fotolog niet bekeken heb haha :o.
Maar aan de hand van wat ik hier zie heb je nice bovenbenen en ben je redelijk skinny vanboven. Vind ik toch wel een goeie combo :D.

Nice wheels!!

---------- Toegevoegd om 09:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:56 ----------

En de rest ook natuurlijk.

Thnx :)

Ook maar ff weer een paar progressie foto's! Triceps, schouders gaan lekker vooruit. Dit x wel links op de foto omdat aan de andere kant het licht minder was.

Zit er bij jullie ook zoveel verschil tussen links en rechts?

Gewicht is op dit moment weer stijgende (60,4 kg). Dat betekent dat er sinds de start van mijn bulk 1,4 kg bij is sinds ik ben begonnen met bulken (volgens mij zit ik nu 7 weken in de bulk).
Over 3 weken heb ik weer een nieuwe hp meting.

uuhh zijn dat strepuh!!?? hehe
streetspirit.jpg

streetspirit.jpg

streetspirit.jpg

Strepen in schouder viel me ook op :D
Rug al goed wijd. En 0.2kg per week is netjes, lekker zo doorgaan

ziet er al goed uit zeg! Mooie schouders ook al!

Ohh, het wordt echt hartstikke mooi joh! Vind jouw schouders echt heel netjes!!!

Op hoeveel kcals bulk jij nu? Geen zorgen gaan maken over je BF% nu he... Je doet het zo netjes met 0.2 per week en zo te zien zet het echt alleen aan waar het moet. Vind dat je het heel goed doet, inspiratie!

Heej lynnissa, ik zit nu rond de 2600-3000 kcal. Ik hou het niet meer zo precies bij.
Iig thnx:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat een beetje licht wel niet kan doen hehe.

Foto werkt niet ;) (bij mij niet, in ieder geval)

Ik had 'm gezien! <3 Abs <3

De website waar ik mn foto's op gooi ligt eruit, zal het morgen wel weer doen ;)

Maar nieuwe pic nu indd als profielpic!! Nu nog abs zien in crappy licht (volgende doel)

..

Ff paar nieuwe foto's gemaakt afgelopen dagen. Fijn dat die borstkas botten zijn verdwenen, dat vond ik echt vreselijk! Biceps beginnen eindelijk te groeien (ik geef ze ook wat meer aandacht laatste tijd). Wel lastig om zelf foto's te maken, ik heb de telefoon tegen de muur aangedrukt lol :P

streetspirit.jpg

streetspirit.jpg

Gaat echt goed met je armen he! Lekker knallen!

Mooie borst zeg! :D

thnx ladies!! Hopelijk volgende x pic met meer schouder (vooral van de zijkant). Ik wil ze rond hebben!!

Terug
Naar boven