AndroidHealthClinic

SP's fotolog!

Bezoekers in dit topic

Wat daphne zegt idd. Mooi slank figuur, maar zeker niet skinny
 
Bedankt vinnie:) Ik voel me soms wel nog skinny (skinnyfat), maar het gaat iig de goede kant op:)
 
hey ik had je fotologje nog gemist!
mooie foto's, super schouder! netjes hoor.
 
wauw, wat zie jij er gezond slank uit zeg! Wat een inspiratiebron ben jij!!
 
hey ik had je fotologje nog gemist!
mooie foto's, super schouder! netjes hoor.

Dankje:)

---------- Post added at 18:58 ---------- Previous post was at 18:57 ----------

wauw, wat zie jij er gezond slank uit zeg! Wat een inspiratiebron ben jij!!

Wow wat een compliment:D leuk!:)
 
Je ziet er echt super uit! je mag trots zijn hoor!
 
Je ziet er echt super uit! je mag trots zijn hoor!

Thnx marina! :D

---------- Toegevoegd 10 May 2014 om 08:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst 9 May 2014 om 21:17 ----------

Zo ff oefenen met de dubbele bicep pose (en ja ik heb dus ook een behoorlijk verschil tussen links en rechts!). Mijn vriend heeft de foto gemaakt, dus wel ff anders dan een selfie maken in goed licht etc. Oei, confronterend!

Nog 2 weken bulken en dan EINDELIJK die buik/onderrug/been vetjes eraf trainen. De calorieën zijn opgevoerd naar 2800-3300 kcal nu want ik sta al weken stil op 60.3 kg.

Ik ben behoorlijk gaan twijfelen, want ik heb nog niet zoveel spiermassa. Aan de andere kant komt de zomer eraan en ik wil net als elke andere vrouw lekker op strand rond paraderen met mooie lijnen ;)

De keuze gaat nu dus uit naar een korte cut van 6 weken. Het verschil wordt gemaakt met training/cardio, omdat ik mijn spieren wel wil blijven voeden.

Sorry voor mijn hoofd haha, ik was net wakker ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en nog een selfie van gisterochtend
streetspirit.jpg
 
Wowie, dat is supermooi joh!! Niet zo onzeker! Ik vind het verschil echt reuze meevallen. Vetjes bij je heupen gaan meestal als laatste en moeilijk weg, maar je bent heel dichtbij nu. Je armen en schouders zijn echt heel mooi. Om trots op te zijn!
 
Wowie, dat is supermooi joh!! Niet zo onzeker! Ik vind het verschil echt reuze meevallen. Vetjes bij je heupen gaan meestal als laatste en moeilijk weg, maar je bent heel dichtbij nu. Je armen en schouders zijn echt heel mooi. Om trots op te zijn!


Mijn buik word makkelijk droog, maar alles onder de navel zal indd pas als laatste weg gaan. Ik ga voor de16% bf! Over 2 weken weer een meting. Ik hoop wer rond de 21% uit te komen. Mijn vriend komt op 17.8% maar die kan niet meten:p

Iig thnx voor je complimenten:D
 
Je ziet er echt goed uit! die heupen.. tja... dat is echt het laatste wat weggaat he... maar gewoon doorzetten dan lukt ook dat!
 
Je ziet er echt goed uit! die heupen.. tja... dat is echt het laatste wat weggaat he... maar gewoon doorzetten dan lukt ook dat!
Thnx marina, ik ga zeker wel mijn best doen:)
 
verschil links en rechts valt heus wel mee vind ik :)
knap werk!
 
verschil links en rechts valt heus wel mee vind ik :)
knap werk!

Dank!
Ik merk met flexen dat ik voor rechts nauwelijks hoef in te spannen, mawr voor linka moet ik echt moeite doen. Hopelijk trekt dat nog bij!
 
Eigenlijk nog 2 weken bulken te gaan, maar ik heb al wel een 2 maanden progressie foto gemaakt (bovenaan 12 maart, gewicht 14 maart 59,2 kg, foto onderaan 11 mei, gewicht 10 mei 60,3 kg)

Vet% was op 12 maart 22,7%, na 5 weken 22,1% en over een kleine 2 weken heb ik weer een meting.

Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. De foto van vandaag is echt in heel slecht licht genomen (komt door het regenachtige weer) dus beetje lastig vergelijken zo. Over 2 weken de eind foto en hopelijk is het dan wat zonniger weer zodat de foto's wat scherper zijn.

Ik zie heeeeeel minimale verschillen, maar goed, het is nu eenmaal zo! Ik heb vooral heel veel kracht/massa gewonnen op de benen/billen. Ook de biceps zijn iets meer gaan pieken en schouders zijn ietsje ronder, al zie ik dat op deze foto niet heel goed.

Ik wil soms te snel, maar ik ben pas sinds januari serieus gaan trainen (daarvoor vanaf september wat minder serieus). Ik ben de focus teveel gaan leggen op kracht (nieuwe pr's halen) en misschien nog te weinig op vorm, techniek en daarmee spieropbouw. De volgende bulk zal ik zeker een aantal dingen anders doen.

Aankomende 2 weken heb ik iig de calorieën verhoogd naar 2800-3300 zoals ik al eerder aan gaf.

ik moest een screenshot maken, want de foto stond niet in de gallery
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Er is echt wel heel duidelijk verschil te zien. Vooral die billen!
Ook al heb je ander ondergoed aan ze zijn echt gelift!

Je moet voor deze sport een lange adem hebben meid. Ik had het ook. In juli begonnen en in januari 2,5 kilo erbij. Je zag wel degelijk verschil in spierdefinitie. Dus lekker doorgaan. Niet te ongeduldig worden. Kijk maar over een jaar terug. Dan zie je het verschil echt wel goed!
 
Er is echt wel heel duidelijk verschil te zien. Vooral die billen!
Ook al heb je ander ondergoed aan ze zijn echt gelift!

Je moet voor deze sport een lange adem hebben meid. Ik had het ook. In juli begonnen en in januari 2,5 kilo erbij. Je zag wel degelijk verschil in spierdefinitie. Dus lekker doorgaan. Niet te ongeduldig worden. Kijk maar over een jaar terug. Dan zie je het verschil echt wel goed!

Verschil tussen september (toen begon ik met bootcamps etc.) is wel enorm groot!!! Ik ben nu de beginnersgainsstadium voorbij dus ik moet er nog harder voor werken (en nog meer eten ;)).

Toch had ik meer verwacht van de 2 maanden bulk. Ik weet ook wel dat vrouwen max. paar kg spiermassa aan kunnen maken per jaar, maar toch hoop je stiekem dat het wel sneller gaat. Ik heb qua trainen 100% gegeven dus daar zal het zeker niet aan liggen, wel zal ik iets te vaak onder mijn onderhoud hebben gezeten. Mijn vet% daalde de eerste 5 weken met 1,6% dus dat is wel erg veel voor een bulk :P Over een dikke week heb de ik weer een hp meting. Ik ben echt super benieuwd!!!

Mijn vriend komt nu op 17,8% uit, maar mijn trainer heeft meer ervaring en een betere tang :P

---------- Toegevoegd om 12:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

dit is mijn lange termijns doel :) Haalbaar :P?
2404caa9f6c4f4a9672d2e6d3c6ff3f5.jpg
 
Lange termijn doel is zeker haalbaar, maar wel meerjaren plan! Maar ik denk dat iedere vrouw hier op het forum een fysiek voor ogen heeft wat een meerjaren plan in! Je ziet er in ieder geval al goed uit en vooral je bovenlichaam gaat goed hard! De vetjes rondom de heupen komen wel, zal in de cut ook al verschil geven! Keep up the good work!
 
Lange termijn doel is zeker haalbaar, maar wel meerjaren plan! Maar ik denk dat iedere vrouw hier op het forum een fysiek voor ogen heeft wat een meerjaren plan in! Je ziet er in ieder geval al goed uit en vooral je bovenlichaam gaat goed hard! De vetjes rondom de heupen komen wel, zal in de cut ook al verschil geven! Keep up the good work!

Dankjewel :)

Ik denk ook dat zo'n fysiek als wat ik voor ogen heb echt nog wel een paar jaar gaat duren. De motivatie is er wel iig!
 
Je ziet inderdaad al een groot verschil aan je benen en billen! Ook aan je middel zie ik een sterke daling in vetjes. Mooi doel trouwens! :D
 
zit al mooi strak nu nog wat massa en vormen er op, echt goed bezig hoor :)
 
Back
Naar boven