Fitness Seller

SP's fotolog!

• Topic Starter Topic Starter
thnx allebei :)

Nu ook een foto van de rechter schouder/tricep. gewicht vandaag 61.2 kg!! Wow, dat gaat ineens rap omhoog.. vocht??
streetspirit.jpg

En foto van mn triceps toen ik net begon met trainen. Gewicht 57.2 kg.
streetspirit.jpg

Tri's worden zeker dikker. Ziet er hartstikke mooi uit!
Ik heb ook zo'n shirtje gekocht als jij altijd draagt :P Vandaag aangetrokken naar de gym en meteen complimentje ;)

Zou goed vocht kunnen zijn hoor. Zeker rond De Tijd van de maand schiet ik 3 kilo omhoog. Jij misschien ook? Of misschien iets slechts gegeten gisteren? Natrium kickback?

Goeie lijnen op je schouders!

Tri's worden zeker dikker. Ziet er hartstikke mooi uit!
Ik heb ook zo'n shirtje gekocht als jij altijd draagt :P Vandaag aangetrokken naar de gym en meteen complimentje ;)

Zou goed vocht kunnen zijn hoor. Zeker rond De Tijd van de maand schiet ik 3 kilo omhoog. Jij misschien ook? Of misschien iets slechts gegeten gisteren? Natrium kickback?

Je bedoelt met zo'n lage insnede aan de zijkant? Die zijn super relaxed (ook veel minder warm en staat ook wel leuk). Ik ga binnenkort (als er poen voor is), weer nieuwe halen :D Ik heb ook een nieuwe broek nodig, deze zakt me de hele tijd van mn kont af :P

Iig thanks voor je compliment :)

Geen slechte dingen nee :P Volgens mij moet ik volgende week weer ongesteld worden dus dat zou indd kunnen! Meestal schiet ik dan 1 kg omhoog.

---------- Toegevoegd om 12:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------

Goeie lijnen op je schouders!

Dankje :D

De progressie is er zeker ;) Verschil in gewicht kan ook gewoon schommeling zijn, vocht bijvoorbeeld zoals je zegt.
Schouders gaan vooral goed, keep it up

looking good!!

en idd die zijn leuk (maar lastig te vinden) die shirts

Leuke shirtjes zijn dat inderdaad! Wil ik ook snel gaan halen! En mooie lijnen op je schouders en armen zeg! Daar zit bij mij nog teveel vet op om die te kunnen zien:p

Thnx ladies:)

In de sportschool heb ik het liefste lekker van die wijde kleding aan, kan de boel lkkr doorluchten haha.

---------- Toegevoegd om 19:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:23 ----------

Zo ff benieuwd hoe mn benen ervoor staan aangezien ik niet meer in mn oude broeken pas :( Het zijn vooral mijn bovenbenen, want ik heb geen brede heupen (dus bovenaan zit alles los). Dat is ook wel weer positief, maar ik heb nu dus geen fijne broeken meer.

Bij de action voor 6-7 euro een tregging gehaald (uhh ja zo heten die echt!). Die zit echt als gegoten! Wel een beetje puberaal printje haha, dus ff kijken of ze ook effen varianten hebben. Nadeel is wel dat ik hem af en toe moet ophijsen (was mooi geweest als ze de elastiek iets kleiner hadden gemaakt), maar voor die paar euro is het prima!

Maar goed, ik zie toch door die dikke speklaag lijnen op mn benen! Ik ben echt benieuwd wat er nu onder die laag zit, want mn benen voelen wel stevig aan. De achterkant is een stuk minder fraai, maar daar zit ook meer spek en die vervloekte cellulitis.

Ik heb er wel vertrouwen in dat dat minder word zodra ik lager in mn vet kom.

streetspirit.jpg

streetspirit.jpg

streetspirit.jpg

nice wheels girl!

(tsja, ik hou ook gewoon iets meer van een vetpercentage zoals die van jou!)

nice wheels girl!

(tsja, ik hou ook gewoon iets meer van een vetpercentage zoals die van jou!)

Thnx nicky :D

Probleem met mijn vet% is dat het er niet zo gespierd uit ziet zonder poseren/goed licht haha :P Iedereen heeft natuurlijk andere doelen, al hoeft het voor mij niet kurkdroog hoor :P

Het mag er voor mij meer zo uit zien
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nice legs! Ik vind het er al mooi uitzien! En dikke speklaag zeker niet! Valt best mee. echt!
Lekker doortrainen. Meer spieren dan zie je ze vanzelf!

nice legs! Ik vind het er al mooi uitzien! En dikke speklaag zeker niet! Valt best mee. echt!
Lekker doortrainen. Meer spieren dan zie je ze vanzelf!

Thnx marina. Dikke speklaag klinkt ook wel heel negatief haha. Toch weet ik zeker dat ze het er een stuk beter uit zal zien met wat minder vet op de benen en dan met name de kuiten, knieën en achterkant. De bovenkant valt nog wel mee.

Ik vind dat je al mooi de vorm ziet in je benen hoor!! Je ziet duidelijk dat je goed bezig bent!;)
Zulke benen heb ik nog lang niet.. al zag ik vandaag wel in de sportschool die lijnen aan de zijkant tevoorschijn komen:D

sexy benen hoor. Goede vorm

Mooie vorm in je benen.

Mijne zien er ook nog steeds het beste uit met broek, zeker de achterkant :D
Als je het wondermiddel hebt gevonden, hoor ik het graag. Tot die tijd maar stug doorgaan. Succes!

---------- Toegevoegd om 11:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:05 ----------

Wel droge armen zeg, netjes.

thnx allemaal!

Ja waren die benen maar net zo droog als de armen he :D

Stug doorgaan met goed eten en keihard trainen zal wel gaan helpen :)

1 maand schouder/bicep progressie. Ik heb de laatste maand extra focus op de bicep en schouders gelegd (alleen heeft die schouderblessure de boel vernaggelt :P) en ik merk dat dat zijn vruchten heeft afgeworpen! Ik moet eigenlijk mijn vriend vragen voor een foto (op dezelfde plek en dus zelfde belichting), maar ik was een beetje ongeduldig dus de zelftimer aangezet op mn foon ;) Ik was niet tevreden met de laatste dubbele bicep pic (mn vriend hield de foon teveel naar boven, waardoor je optisch smalle schouders en bredere benen krijgt). Sowieso was het te donker.

Aankomende tijd (ondanks dat ik ga cutten) wil ik meer focus op mijn rug leggen. Ik ga van 4 x trainen naar 5 x, dus dat geeft mij meer ruimte om de rug goed aan te pakken. De deadlift put mij teveel uit voor de rug training dus die ga ik bij de ham/gluten dag gooien. Als mijn armen en onderrug door het zware tillen al redelijk moe zijn dan lukken die pullups, bor etc. ook niet zo goed meer.

Ik pak de foto van november er ook maar even bij, dan heb je weer een idee!

26 november 2013
57,6 kg
streetspirit.jpg

13 april 2014
60,1 kg
streetspirit.jpg

16 mei 2014
61,3 kg
streetspirit.jpg

Bovenste is van maart (59,3 kg), onderste van vandaag en dus 2 kg zwaarder
streetspirit.png

Soms ben je enorm aan het twijfelen of je eigenlijk wel genoeg progressie maakt, gelukkig maak ik regelmatig foto's :)

Laatst bewerkt:
goede vordering hoor! keep up the good work

Zo, die schouder is nog eens een mooie vergelijkingsfoto zeg! Netjes!!

Terug
Naar boven