- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag aangetrokken naar de gym en meteen complimentje
Tri's worden zeker dikker. Ziet er hartstikke mooi uit!
Ik heb ook zo'n shirtje gekocht als jij altijd draagtVandaag aangetrokken naar de gym en meteen complimentje
![]()
Zou goed vocht kunnen zijn hoor. Zeker rond De Tijd van de maand schiet ik 3 kilo omhoog. Jij misschien ook? Of misschien iets slechts gegeten gisteren? Natrium kickback?
Ik heb ook een nieuwe broek nodig, deze zakt me de hele tijd van mn kont af 

Volgens mij moet ik volgende week weer ongesteld worden dus dat zou indd kunnen! Meestal schiet ik dan 1 kg omhoog.
Thnx!De progressie is er zekerVerschil in gewicht kan ook gewoon schommeling zijn, vocht bijvoorbeeld zoals je zegt.
Schouders gaan vooral goed, keep it up

Het zijn vooral mijn bovenbenen, want ik heb geen brede heupen (dus bovenaan zit alles los). Dat is ook wel weer positief, maar ik heb nu dus geen fijne broeken meer. nice wheels girl!
(tsja, ik hou ook gewoon iets meer van een vetpercentage zoals die van jou!)

Iedereen heeft natuurlijk andere doelen, al hoeft het voor mij niet kurkdroog hoor 
nice legs! Ik vind het er al mooi uitzien! En dikke speklaag zeker niet! Valt best mee. echt!
Lekker doortrainen. Meer spieren dan zie je ze vanzelf!

) en ik merk dat dat zijn vruchten heeft afgeworpen! Ik moet eigenlijk mijn vriend vragen voor een foto (op dezelfde plek en dus zelfde belichting), maar ik was een beetje ongeduldig dus de zelftimer aangezet op mn foon
Ik was niet tevreden met de laatste dubbele bicep pic (mn vriend hield de foon teveel naar boven, waardoor je optisch smalle schouders en bredere benen krijgt). Sowieso was het te donker.