AndroidHealthClinic

SP's fotolog!

Erg mooie abs, je flikt het allemaal toch maar :D.

lekker die abs!
blijven gaan :)

• Topic Starter Topic Starter
Dank jullie!!

Het is veel te donker in de slaapkamer voor pics maar ik zag daar toch iets van een hamstring seperatie:)

Vrijdag maar weer ff meten. Het is sowieso minder dan de laatste meting.

IMG_20150909_182045-1.jpg

is niet heel veel te zien maar wat ik zie ziet er goed uit.

de hams separatie zie je wel beetje ja.

Netjes.

Mn hams wouden maar niet droog worden, dus ben blij met elk beetje progressie door :P

Ja jij wilt dit natuurlijk :D

image.jpg

haha ja precies.. maar dan moet ik nog wel dikkere legs/glutes bouwen :P lol Het begin is er :)

Ik vraag aan t einde van mn cut wel ff iemand om t er goed op te zetten, ook mooi voor later om de progressie te zien. Shot is nu vanuit een rare hoek, maar ging me meer ff om dat er wat te zien is nu :)

o!! wat mooi die hamseparatie <3

Post gedaan over dat bodybuilding vrouwen juist vrouwelijker maakt (meer curves!!)

Ik heb van nature niet zoveel rondingen maar ben zelf wel blij met de progressie tot dusver. Glutes waren een jaar terug echte mega plat. Ben er nog laaaannngg niet, maar daar mag ik aankomend half jaar mooi aan werken:)

Foto in paarse top is 12 weken terug (en stuk vetter nog:p). Heb zelf t idee dat t ietsje ronder is.

IMG_20150910_145950.jpg

Screenshot_2015-09-10-15-23-04-1.jpg

Laatst bewerkt:
Heeee, we hebben dezelfde broek :o.
Je ziet er goed uit! :kiss:

thnx:D

volgens mij h&m toch? :p

die van mij is ook te groot hoor haha. Heb nu een maat 34 gekocht bij de c&a :S Een jegging ding want pas niks anders *bovenbeen te dik tov mn heupen*

Heb altijd ltb jeans en zitten perfect.
Andere jeans vaak te smal.
Ook fijne broek gekocht bij only mooie zwarte stretch niet duur en iets hogere waist geen afzak praktijken en benen passen er goed in.

In cut word alles snel te groot.

Wel fijn excuus weer te shoppen :roflol:

---------- Toegevoegd om 23:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:50 ----------

Haha, jup!!
Moet hem alleen laten vermaken denk ik.. Cut gaat nu enorm rap, en achter bij mijn rug heb ik nu zo'n gapend gat, terwijl de rest van de broek prima zit :(

Waarom vermaken? Als je weer gaat bouwen is ie weer te klein. :D

Zo dit was wel de allerergste refeed ever!!!! Zaterdag viel wel mee. Zondagochtend woog ik maar 5 ons zwaarder. Gisteren had ik een bbq (ja de zoveelste!) en ze hadden echt serieus alleen van de lidl vieze gemarineerde lapjes vlees, goedkope zure aardappelsalade en een paar blaadjes sla :/

Had wel honger dus flink veel van die veel te zoute troep gegeten. Vandaag 2 kg zwaarder!! En nee, niet meer carbs gehad.

Vandaag echt opgeblazen als een malle.

1 positief puntje, armen zijn wel lekker vol XD

Deze week lekker clean voedsel:)

IMG_20150914_174410.jpg

lkkr vol ziet er buf uit.

Terug
Naar boven