XXL Nutrition

SP's fotolog!

Heel veel succes! Hopelijk kom je er goed uit; )

Ehhh huidoverschot? Zie niks:D top resultaat weer.

Het is dat je me er op wijst, anders had het me niet opgevallen..
Denk je objectief gekeken dat het werkelijk invloed heeft op het uiteindelijke resultaat? Ik denk namelijk dat het niet opvalt wanneer je op het podium staat..

Welk huid overschot???

Niet zo onzeker meid ;)

Bedankt voor de reacties mensen!

Stap 1 is aankomende maanden financieel alles voor elkaar krijgen. Ik ga ff heel goed afwegen of deze relatie mij nog wel energie opleverd. Het huis moet worden opgeknapt voor het wordt verkocht, maar dat is dan wel in het worst case scenario. Opzich kan ik met mijn inkomen dit huis wel betalen, alleen heb ik maar baangarantie tot 2017. Ik werk gedetacheerd (onbepaalde tijd), maar stelt niks voor[emoji14]

Voor nu wil ik door met de prep!! Vandaag ff gemeten en er is gewoon weer wat af:) Het is mentaal juist zwaarder omdat ik puur voor mijzelf dit al prima vind. Toch wil ik wel zien waar ik op uit zou komen.

Ff ab foto gemaakt. Niet mn sterkste punt helaas door de huidoverschot, maar ik kom van ver:)
Heel mooi!

ik kwam ff een knuff geven...
ik weet hoe lastog zoiets kan zijn :sad:

sterkte

:aai:

@SP: denk dat je inderdaad zelf iets te gefixeerd en onzeker bent over dat huidoverschot want denk dat dit niemand zou opgevallen zijn moest je het zelf niet gezegd hebben :)

• Topic Starter Topic Starter
Nee hoor niet onzeker. Gewoon realistisch. Ik zet ook geen foto's neer waar het overduidelijk te zien is. Bij de billen helaas nog erger (het leed dat jojo-en heet :p). Ben absoluut niet onzeker en zeker blij met wat ik hebt bereikt! Hier kan ik zelf ook weinig aan doen (nuja, de arts gaat de boel nog verbeteren kosteloos).

Ik zit nog steeds vol in de prep maar het gevoel is wel anders. Gek genoeg gaan mn trainingen 10 x lekkerder, maar ik eet momenteel ook gewoon op mn eigen schema (en het past binnen het budget :D).

Ik voel me verder goed.. iig fit!! :) Gaat allemaal Hoe dan ook wel goed komen, haal veel steun uit mn vrienden en familie gelukkig.

komt zeker goed :) gewoon focus en ogen op je doel houden... proberen al die randproblemen zoveel mogelijk uit je hoofd houden

is misschien de frustratie van die situatie die je er keihard aftraint :D

Had al update gegeven in mn dagboek:p

Hier de foto update (zoals het hoort haha:p)

nu 10.5% 4 punts

aankomend jaar moet ik echt flink aan mn schouders werken! Ze zijn flink verbeterd maar ik wil ze vol en rond:)

cms
borst 88
taille 63
heup 89
been 53

IMG_20150828_133534.jpg

IMG_20150828_133920.jpg

IMG_20150824_170858.jpg

IMG_20150828_140444.jpg

Jammer dat er geen foto contest is voor vrouwen dit jaar. Had je best wel een goede kans gemaakt om 1st te worden.

Netjes meid.

Nu je steeds betere definitie ziet is dieet ook veel beter vol te houden.

Wil je door blijven pushen.

Dank jullie!!:)

Heb pds en dat suckt nogal. Heb 90% van de tijd geen platte buik maarrrr vandaag (voor het ontbijt) was mn buik idioot plat (en dat na een refeed dag! !)

IMG_20150829_191010.jpg

Zo wat een roller coaster week. Mood gaat echt op en neer en dacht ff dat de rode vlag uit ging hangen. Tot dusver niets bloederigs te bekennen dus heeeelll miss sla ik t een x over en vind mn lichaam mn vet nu echt te laag lol.. We shall see

Heb wel 100 x gedacht dat ik beter kon stoppen. Energie is om te huilen en ben constant boos/gefrustreerd. Echt pms ish dus:p

Ik ben wel door gegaan, puur omdat ik mijzelf HEEL goed ken en ik als een blad aan de boom (vaak na een goede nacht rust en een goede maaltijd) kan om draaien.. dan zou ik spijt kunnen krijgen dus dan maar stug doorgaan!

Vandaag een rustdag en dat is ook wel even goed. Gisteravond werd ik duizelig tijdens het trainen en ik kreeg last van hartkloppingen.. ben met pijn en moeite naar huis gefietst (heb dit al eerder gehad.. niet goed iig). Ik wou wel thuis blijven maar ik moest heen (want met bankzitten verbrand je ook niks :p).

Eigenlijk gek dit. Ben normaal heel stabiel en heel nuchter. Ik kan best veel shit hebben maar ik voelde mij toch een beetje ontwricht. Gek genoeg voelde ik vanavond toch weer een opleving (thank god). Nu lekker chill niks doen huhu.

Vet lijkt gezakt. Weegschaal is iig naar beneden dus dat is al iets. Onder de 61 nu en mn been meet nu 11 mm. Dat was 20 mm!!

ow en steeds meer veins:p

IMG_20150902_205806.jpg

IMG_20150902_210352.jpg

Die mood swings horen erbij. Je wordt steeds meer chaggie en kan weinig hebben.

Kijk in de spiegel naar hoever je bent gekomen als het stoppen in je hoofd rondspookt . Wil je trouwens nog steeds alle weken af maken en nog niet weer bouwen?

Nice pics hoor! :engel:
Super resultaat van je benen ook!

Heel normaal dat je emoties een roller coaster zijn tijdens Prep.

Ene dag voel je je zo kut/klein/lamlendig.

Andere dag voel je je weer goed.

Dag erna ben je mega emotioneel, dag erna mega chaggie.

Je hebt heel veel karakter als je doorzet.
En kan je ook trots zijn op het feit dat je zo diep bent gegaan met alle ups & downs.

Keep your head up!

Dank jullie!

Ergens wil ik natuurlijk dolgraag bouwen. Het is nu helemaal dubbel zonder echt duidelijk doel zoals ik voor de wedstrijd had. Als ik binnen de 4.5 week op 8% uit kom dan ben ik wel uitgedieet lol. Heb ook echt zin om te bouwen en snel kracht te winnen :)

Na de cut RUSTIG je kcal opbouwen
Anders wordt je vocht ballon
Dat is niet sexy :cool:

Je moet doen waar jij je prettig bij voelt.
4.5 week is lang als je nu al zo voelt:D maar de aanhouder wint. Als je echt wil kom je er wel.

Jammer dat er geen foto contest is voor vrouwen dit jaar. Had je best wel een goede kans gemaakt om 1st te worden.

dit dus!

mooie updatefoto's....je armen :heart:
Ik vind je schouders juist mooi rond, erg mooi, je beentjes zouden van mij eerder nog wat ronder mogen en gedefinieerder, vergeleken met de rest.
maar vrees dat ik een ander beeld heb door gewichtheffen dan de meeste bodybuilders ???

Na de cut RUSTIG je kcal opbouwen
Anders wordt je vocht ballon
Dat is niet sexy :cool:
Haha dat komt wel goed maar ben ik niet bang voor. Ik eet nu high carb op mn eigen schema en ik eet ook nog gewoon normale hoeveelheden natrium. Na mn cheatdag ben ik ook maar een paar ons zwaarder.

Indd rustig kcal opvoeren. Ik begin dan wel onheveer rond de 2500 kcal (daar begon ik ook mn prep mee), om vanaf daar met babysteps op te bouwen
Je moet doen waar jij je prettig bij voelt.
4.5 week is lang als je nu al zo voelt:D maar de aanhouder wint. Als je echt wil kom je er wel.
Aan de andere kant vliegt de tijd voorbij! Maar 4 weken lang zo voelen pas ik voor. Ik kijk nog ff aan hoe het dit weekend is (want van half 6 opstaan doordeweeks wordt ik ook niet bepaald fit:p).
Ik moet alles voor mijzelf ff duidelijk hebben. Ik kan dan iig met trots terug kijken, ook zonder wedstrijd, hebt dan toch geflikt:)
dit dus!

mooie updatefoto's....je armen :heart:
Ik vind je schouders juist mooi rond, erg mooi, je beentjes zouden van mij eerder nog wat ronder mogen en gedefinieerder, vergeleken met de rest.
maar vrees dat ik een ander beeld heb door gewichtheffen dan de meeste bodybuilders ???
dank je nicky:) Ik kijk teveel naar die poppende schouders.. die wil ik ook!!!!

Mijn benen zijn vanuit bb oogpunt snel te grof (in verhouding dan).Met een mini taille van 63 cm zijn benen van 53 cm redelijk flink. Op de foto lijkt dat anders doordat ik mn foto's van boven naar beneden maak (optische illusie). Ik moest ook terug naar 1 legday van de coach. Meer definitie had wel gemogen ja, maar ben nog niet klaar:D Er komt nog een legupdate aan, met name mn legs gaan nu snel.

Vanuit persoonlijke smaak wil ik wel dikkere poten:D Met name hams en gluten! Maar ook dikkere schouders, biceps, triceps, meer rug dikte, dikkere abs, dikkere kuiten.. XD

Je bent toch nooit tevreden ;)

alles moet dikker :D

Terug
Naar boven