Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heel mooi!Bedankt voor de reacties mensen!
Stap 1 is aankomende maanden financieel alles voor elkaar krijgen. Ik ga ff heel goed afwegen of deze relatie mij nog wel energie opleverd. Het huis moet worden opgeknapt voor het wordt verkocht, maar dat is dan wel in het worst case scenario. Opzich kan ik met mijn inkomen dit huis wel betalen, alleen heb ik maar baangarantie tot 2017. Ik werk gedetacheerd (onbepaalde tijd), maar stelt niks voor[emoji14]
Voor nu wil ik door met de prep!! Vandaag ff gemeten en er is gewoon weer wat afHet is mentaal juist zwaarder omdat ik puur voor mijzelf dit al prima vind. Toch wil ik wel zien waar ik op uit zou komen.
Ff ab foto gemaakt. Niet mn sterkste punt helaas door de huidoverschot, maar ik kom van ver![]()
ik kwam ff een knuff geven...
ik weet hoe lastog zoiets kan zijn
sterkte

). Ben absoluut niet onzeker en zeker blij met wat ik hebt bereikt! Hier kan ik zelf ook weinig aan doen (nuja, de arts gaat de boel nog verbeteren kosteloos).
).
Gaat allemaal Hoe dan ook wel goed komen, haal veel steun uit mn vrienden en familie gelukkig.
). 
Jammer dat er geen foto contest is voor vrouwen dit jaar. Had je best wel een goede kans gemaakt om 1st te worden.

Haha dat komt wel goed maar ben ik niet bang voor. Ik eet nu high carb op mn eigen schema en ik eet ook nog gewoon normale hoeveelheden natrium. Na mn cheatdag ben ik ook maar een paar ons zwaarder.Na de cut RUSTIG je kcal opbouwen
Anders wordt je vocht ballon
Dat is niet sexy![]()
Aan de andere kant vliegt de tijd voorbij! Maar 4 weken lang zo voelen pas ik voor. Ik kijk nog ff aan hoe het dit weekend is (want van half 6 opstaan doordeweeks wordt ik ook niet bepaald fitJe moet doen waar jij je prettig bij voelt.
4.5 week is lang als je nu al zo voeltmaar de aanhouder wint. Als je echt wil kom je er wel.
). 
dank je nickydit dus!
mooie updatefoto's....je armen
Ik vind je schouders juist mooi rond, erg mooi, je beentjes zouden van mij eerder nog wat ronder mogen en gedefinieerder, vergeleken met de rest.
maar vrees dat ik een ander beeld heb door gewichtheffen dan de meeste bodybuilders![]()
Ik kijk teveel naar die poppende schouders.. die wil ik ook!!!!
Er komt nog een legupdate aan, met name mn legs gaan nu snel.
Met name hams en gluten! Maar ook dikkere schouders, biceps, triceps, meer rug dikte, dikkere abs, dikkere kuiten.. XD