MuscleMeat

SP's fotolog!

Mooie pics weer!
En heel herkenbaar van die pds :o

Daar kun je zeker met trots op terug kijken. Al hele mooie prestatie. ;)

nette progressie gemaakt,
welke wedstrijd had je in gedachten of in de planning staan om te doen ??

Na de cut RUSTIG je kcal opbouwen
Dit, dan kan je nog flink hoog uitkomen wat onderhoud betreft ook. Heb zelf bijvoorbeeld veel baat gehad bij het opbouwen van ongeveer 100 kcal per een a twee weken. Eerst kwam ik met 1900 kcal al gestaag aan, uiteindelijk is dit 2850 kcal geworden. Voor iemand die van eten houdt absoluut een mooie winst ;).

Je staat er prachtig bij meid, ik weet dat je zelf niet altijd even tevreden met je bereikte resultaten bent, maar in mijn ogen zegt het feit dat je enorm goede progressie maakt eigenlijk genoeg. Ik bedoel, we hebben allemaal een soort eindresultaat voor ogen, maar als je die eenmaal bereikt hebt.. Heb je alweer het doel dat je eigenlijk wilde behalen verandert en de lat nog hoger gelegd. Het is nooit goed, het kan altijd beter :).

Ik waardeer je doorzettingsvermogen erg, je bent nog altijd erg goed bezig, keep on going girl!! :heart:

• Topic Starter Topic Starter
Mooie pics weer!
En heel herkenbaar van die pds :o
dank je:D

Gelukkig bij mij geen dagelijks ding, maar wel meerdere malen per week. Moet extra opletten met wat ik eet!

Daar kun je zeker met trots op terug kijken. Al hele mooie prestatie. ;)
dank je! :)

nette progressie gemaakt,
welke wedstrijd had je in gedachten of in de planning staan om te doen ??
thnx. Ik ging voor de enercup maar helaas werd dat gesaboteerd

Dit, dan kan je nog flink hoog uitkomen wat onderhoud betreft ook. Heb zelf bijvoorbeeld veel baat gehad bij het opbouwen van ongeveer 100 kcal per een a twee weken. Eerst kwam ik met 1900 kcal al gestaag aan, uiteindelijk is dit 2850 kcal geworden. Voor iemand die van eten houdt absoluut een mooie winst ;).

Je staat er prachtig bij meid, ik weet dat je zelf niet altijd even tevreden met je bereikte resultaten bent, maar in mijn ogen zegt het feit dat je enorm goede progressie maakt eigenlijk genoeg. Ik bedoel, we hebben allemaal een soort eindresultaat voor ogen, maar als je die eenmaal bereikt hebt.. Heb je alweer het doel dat je eigenlijk wilde behalen verandert en de lat nog hoger gelegd. Het is nooit goed, het kan altijd beter :).

Ik waardeer je doorzettingsvermogen erg, je bent nog altijd erg goed bezig, keep on going girl!! :heart:

ja zo heb ik mn laatste bulk ook opgebouwd, al weet ik uit ervaring dat ik vaak net te makkelijk buiten mn schema om at :p In het begin kwam ik veel teveel vet aan (had ook een moeilijke tijd toen ivm zieke tante, werk etc), maar vanaf december geen vet gains gehad tot de start van mn prep:D
Ik zat aan het einde op 3300-3800 kcal, dus toen ik naar 2850 ging de eerste weken was een ramp. Wat een honger had ik!!!!!

Nu teer ik op 2000 kcal en heb geen vreselijke honger. Heb er bijna 9 kg af en 11% vet. Mn lijf is zeker weten aan het sparen:p

Tijd om strax het vuurtje weer aan te wakkeren (en ha ik hou van bulken:D). Altijd warm (zelfs in de winter). Heb t nu steeds koud lol.

Iig bedankt meid, dat soort berichten doen me goed:D

Mijn benen zijn vanuit bb oogpunt snel te grof (in verhouding dan).Met een mini taille van 63 cm zijn benen van 53 cm redelijk flink. Op de foto lijkt dat anders doordat ik mn foto's van boven naar beneden maak (optische illusie). Ik moest ook terug naar 1 legday van de coach. Meer definitie had wel gemogen ja, maar ben nog niet klaar:D Er komt nog een legupdate aan, met name mn legs gaan nu snel.

Vanuit persoonlijke smaak wil ik wel dikkere poten:D Met name hams en gluten! Maar ook dikkere schouders, biceps, triceps, meer rug dikte, dikkere abs, dikkere kuiten.. XD

oeps, 59 cm taille, 63 cm pootjes checkin' in :D
zal wel at ik dan met name jaloers ben op je schouders en je armen.

Benieuwd naar je update.
En ik vind het supertof dat je doorgaat met alles wat speelt (geeft ook richting neem ik aan, of niet?)

oeps, 59 cm taille, 63 cm pootjes checkin' in :D
zal wel at ik dan met name jaloers ben op je schouders en je armen.

Benieuwd naar je update.
En ik vind het supertof dat je doorgaat met alles wat speelt (geeft ook richting neem ik aan, of niet?)

Dat zijn stevige benen meid haha. Mijn beentjes waren na de bulk 60 cm maar heb hele smalle heupen dus ik moest voornamelijk aan mn bovenkant werken. Ben overigens wel een dikke benen fan Ik wil deze bulk sowieso aan mn sweep en hams werken. Alleen die bovenbeen blijft maar groeien.. Ik pas nu alleen jeggings!!! Of mn been pas niet of het ziet te groot bij de bovenkant vd broek.

Ik krijg mn legs er maar niet goed op (miss ff weer eens in zo'n winkel paskamer selfies maken lol). Mn spiegel hangt te hoog en de langere zit in een donkere kamer:p

Vandaag weer afgevallen (veel) wat me best verbaasd.. Heb mn kcal juist weer opgevoerd (richting 2100). Lijkt wel of mn kachel weer begint te lopen (energie is weer terug ook).

Morgen een meting.. Hopelijk onder de 10%!!! Wat denken jullie? Vorige week was t 10.5%

IMG_20150904_084951.jpg

IMG_20150903_064934.jpg

IMG_20150904_085116.jpg

IMG_20150903_182147.jpg

Benen kunnen nooit te groot zijn :cool:

Vp is moeilijk te zeggen. Zeker laag voor een vrouw.

Gewicht is totaal onbelangrijk nu. Kan zoveel vocht kwijtraken op 1 dag. (en het ook weer vasthouden natuurlijk)

Nice die aders op chest.

Niks mis met fitness vrouwen die alleen maar leggings dragen, moet je juist doen :D

Benen kunnen nooit te groot zijn :cool:

Vp is moeilijk te zeggen. Zeker laag voor een vrouw.

Gewicht is totaal onbelangrijk nu. Kan zoveel vocht kwijtraken op 1 dag. (en het ook weer vasthouden natuurlijk)

Nice die aders op chest.

Niks mis met fitness vrouwen die alleen maar leggings dragen, moet je juist doen :D

Haha jawel. Dikke poten met schriele schouders vind ik niet zo mooi. Billen kunnen wat mij betreft niet snel te dik (gespierd, niet vet) zijn.

Voor figure zijn heule dikke benen ook niet echt de bedoeling (zie Foto's van nicole en erin), maar ik vind het wel mooi mits die dikke schouders er bovenop zitten:)

Nuja vocht of niet, ik zie elke dag nieuwe lijnen dus een goede zaak! Moet er wel aan wennen dat ik zo licht ben O.o Maar goed, ben nog wel boven de 60 kg en echt veel vet zit er niet. Qua lbw sta ik nu op 54.5 kg. Ongeveer iig, ik denk dat ik met de dexascan iets hoger uit kom in vet.

Screenshot_2015-09-04-12-33-41.jpg

Nicole heeft zeker wel dikke benen alleen is alles groot en in verhouding bij haar;)

Wow je abs! :drool:
meid je gaat zo snel vooruit joh, niet normaal!!

Eet wedstrijdje doen dan? :D

Nog ff volgas laatste weekjes en dan kan je tevreden terug kijken naar alles wat je hebt bereikt met alle ups & downs ;)

Dan wel naar ratio qua bw haha.

Wat een beest joh.. ga zo door!

Terug
Naar boven