- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
klopt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dit, dan kan je nog flink hoog uitkomen wat onderhoud betreft ook. Heb zelf bijvoorbeeld veel baat gehad bij het opbouwen van ongeveer 100 kcal per een a twee weken. Eerst kwam ik met 1900 kcal al gestaag aan, uiteindelijk is dit 2850 kcal geworden. Voor iemand die van eten houdt absoluut een mooie winst
.
. 
dank je
dank je!Daar kun je zeker met trots op terug kijken. Al hele mooie prestatie.![]()

thnx. Ik ging voor de enercup maar helaas werd dat gesaboteerdnette progressie gemaakt,
welke wedstrijd had je in gedachten of in de planning staan om te doen ??
Dit, dan kan je nog flink hoog uitkomen wat onderhoud betreft ook. Heb zelf bijvoorbeeld veel baat gehad bij het opbouwen van ongeveer 100 kcal per een a twee weken. Eerst kwam ik met 1900 kcal al gestaag aan, uiteindelijk is dit 2850 kcal geworden. Voor iemand die van eten houdt absoluut een mooie winst.
Je staat er prachtig bij meid, ik weet dat je zelf niet altijd even tevreden met je bereikte resultaten bent, maar in mijn ogen zegt het feit dat je enorm goede progressie maakt eigenlijk genoeg. Ik bedoel, we hebben allemaal een soort eindresultaat voor ogen, maar als je die eenmaal bereikt hebt.. Heb je alweer het doel dat je eigenlijk wilde behalen verandert en de lat nog hoger gelegd. Het is nooit goed, het kan altijd beter.
Ik waardeer je doorzettingsvermogen erg, je bent nog altijd erg goed bezig, keep on going girl!!![]()
In het begin kwam ik veel teveel vet aan (had ook een moeilijke tijd toen ivm zieke tante, werk etc), maar vanaf december geen vet gains gehad tot de start van mn prep

). Altijd warm (zelfs in de winter). Heb t nu steeds koud lol. 
Mijn benen zijn vanuit bb oogpunt snel te grof (in verhouding dan).Met een mini taille van 63 cm zijn benen van 53 cm redelijk flink. Op de foto lijkt dat anders doordat ik mn foto's van boven naar beneden maak (optische illusie). Ik moest ook terug naar 1 legday van de coach. Meer definitie had wel gemogen ja, maar ben nog niet klaarEr komt nog een legupdate aan, met name mn legs gaan nu snel.
Vanuit persoonlijke smaak wil ik wel dikkere potenMet name hams en gluten! Maar ook dikkere schouders, biceps, triceps, meer rug dikte, dikkere abs, dikkere kuiten.. XD

oeps, 59 cm taille, 63 cm pootjes checkin' in
zal wel at ik dan met name jaloers ben op je schouders en je armen.
Benieuwd naar je update.
En ik vind het supertof dat je doorgaat met alles wat speelt (geeft ook richting neem ik aan, of niet?)

Benen kunnen nooit te groot zijn
Vp is moeilijk te zeggen. Zeker laag voor een vrouw.
Gewicht is totaal onbelangrijk nu. Kan zoveel vocht kwijtraken op 1 dag. (en het ook weer vasthouden natuurlijk)
Nice die aders op chest.
Niks mis met fitness vrouwen die alleen maar leggings dragen, moet je juist doen![]()
Nicole heeft zeker wel dikke benen alleen is alles groot en in verhouding bij haar![]()
dankjuh!!! nog heeeelll ffiesz en dan is t weer groeiseizoenWow je abs! :
meid je gaat zo snel vooruit joh, niet normaal!!
Eet wedstrijdje doen dan?
Nog ff volgas laatste weekjes en dan kan je tevreden terug kijken naar alles wat je hebt bereikt met alle ups & downs![]()