MuscleMeat

SQUATS... geeft je een grote of kleinere kont? Ik ben in de war...

wat een dooddoener, ipv met redelijke argumenten af te komen :rolleyes:
Je begint zelf met mooi geformuleerd wellus/nietus geleuter. Nou ja, dan niet hoor :)

Ik denk dat die vrouwelijke profs die geen massa meer hoeven te winnen, het dan gewoon als bezigheidstherapie doen.

Als vrouwen een grotere kont hebben dan vrouwen die regelmatig squatten, dan hebben ze gewoon een dikke lelijke vette reet. De vraag zou beter zijn: krijg je van squatten een mooiere kont. Ja, inderdaad.

Je begint zelf met mooi geformuleerd wellus/nietus geleuter. Nou ja, dan niet hoor :)

Ik denk dat die vrouwelijke profs die geen massa meer hoeven te winnen, het dan gewoon als bezigheidstherapie doen.

daar ben ik het mee eens, maar ik zie genoeg van die fitness babes high rep trainen met het idee dat ze hun spieren anders zouden aanpakken, denser maken, vormen etc .. terwijl hier geen enkele wetenschappelijk basis voor is.
Mocht je gewoon willen trainen op onderhoud kan je evengoed je volume of trainingsintensiteit reduceren, trainigsdagen skippen ...

daar ben ik het mee eens, maar ik zie genoeg van die fitness babes high rep trainen met het idee dat ze hun spieren anders zouden aanpakken, denser maken, vormen etc .. terwijl hier geen enkele wetenschappelijk basis voor is.
Mocht je gewoon willen trainen op onderhoud kan je evengoed je volume of trainingsintensiteit reduceren, trainigsdagen skippen ...
Oh, je wilt wetenschappelijk bewijs ervoor? Nou uuhm, wie zou een dergelijk onderzoek objectief financieren?
Onderzoek naar krachttraining is interessant voor mannen die moeten aankomen, bijvoorbeeld omdat ze herstellende zijn van anorexia of zelfs kanker. Voor krachttraining opzich zijn genoeg voorbeelden te noemen wat onderzoek interessant maakt, of het relevant is, is een ander verhaal. Evenals of het objectief is, want het is natuurlijk logisch dat als een onderzoek gefinancierd wordt door een supplement, hij baat heeft bij een bepaalde uitslag. Helaas is niet iedereen goudeerlijk he :P
Verhoudingsgewijs is er sowieso al amper onderzoek gedaan op vrouwen.

Maar vertel me dan eens... voor welke doelgroep is het interessant om te onderzoeken of een vrouw haar kont wel of niet kan shapen?
En zelfs als een onderzoek gedaan is, wil het niet zeggen dat TS haar lichaam hetzelfde erop reageert. De enige die onderzoek daarop doen, zijn de atleten. Zij testen wat voor hun wel en niet werkt, maar dat is dan weer niet wetenschappelijk te noemen.

Dus voor welke instantie zou het interessant zijn om objectief te onderzoeken of een vrouw haar kont kan shapen?

ick zal jouw kont is ff shapun

Ga squatten, geen chips en andere meuk vreten en je krijgt vanzelf een mooie kont.
Deadlift niet vergeten xx

Niet squatten als je een dikke kont hebt, simpel. Squatten is voor vrouwen met laag/mid vetpercentage en niet teveel aanleg voor de ass-region.

Of dit forum is dit heiligschennis, but they can suck it.

Ruikt een beetje naar een troll van ray die jimmies will russelen though.

Ja je krijgt er een dikke volle kont van, en als je geen aanleg hebt dan nogen ga je een toned butt krijgen.
Ik sqaut niet meer zoveel , om de 2 weken .

er is geen verschil tussen een goed gevormde spier met massa X en een spier met enkel massa X. Want een spier kan enkel "hypertroheren" of "atropheren", je kan hem niet shapen of "tonen" door een alternatieve trainingswijze (met een hogere reprange vb), ongelooflijk dat sommigen dergelijke broscience nog altijd geloven.
De vergelijking ging dan ook tussen met of zonder spiermassa ;)

Voor goedgevormde billen gewoon squatten. Ook als je al een flinke kont hebt om het te onderhouden.

Vrouwen moeten squatten, de benen zijn de enigste spiergroep bij een vrouw die overdreven gespierd mag/moet zijn. Als ik alleen al die foto's check op page 2 voel ik het Trenbolone beest ontwaken.

Heel eerlijk, die bovenbenen zijn nog mooier dan een squat kont. Van mij mogen vrouwen bovenbenen echt zo gespierd mogelijk (wat een vrouwelijk endocriene systeem toelaat (geen AAS)), het is de enigste spiergroep die een vrouw ontzettend gespierd kan hebben en alleen maar mooier ervan word.

Het mooiste in de wereld is een vrouw met hele gespierde bovenbenen en een heerlijk dikke squat kont, zo één ga ik er trouwen. :p

eerst nog vinden man :(

Pfiew, ik ga ook maar s schaatsen dan.

KT is misschien niet haar hoofdsport, maar 100% zeker dat ze dat erbij doet

Als het je puur om je ass gaat zou ik het niet alleen bij squatten houden. Afhankelijk van je bouw en je uitvoering van de squat is de kans redelijk aanwezig dat je het meer als quad-dominatie oefening gaat doen. Vooral omdat veel vrouwen (helaas) niet de ideale verhouding in de benen hebben. Ik zou persoonlijk eens kijken bij de hip-thrusts (en uiteraard de versie met gewicht). Ik acht de kans groter dat je daarmee je doelfysiek (ass) krijgt.

er is geen verschil tussen een goed gevormde spier met massa X en een spier met enkel massa X. Want een spier kan enkel "hypertroheren" of "atropheren", je kan hem niet shapen of "tonen" door een alternatieve trainingswijze (met een hogere reprange vb), ongelooflijk dat sommigen dergelijke broscience nog altijd geloven.
Het heeft dan ook enkel nut om te zorgen dat het weefsel niet atrofeert. Het hele concept van 'toning' buiten de concepten van vochtafdrijving, vetverlies of spierhypertrofie om is dan ook broscience en direct verwerpbaar voor iedereen met enige kennis van hoe spierweefsel is opgebouwd en welke veranderingen het kan ondergaan door trainingsstimuli.

De vergelijking ging dan ook tussen met of zonder spiermassa ;)

Voor goedgevormde billen gewoon squatten. Ook als je al een flinke kont hebt om het te onderhouden.

neen het ging hem om de vraag of er zoiets bestaat als toning naast muscle building.
Volgens Patricia's logica heb je vier mogelijke cases.
weinig massa niet welgevormd
weinig massa wel welgevormd
veel massa wel niet welgevormd
veel massa niet welgevormd.

voor mij heb je er slechts 2 (met alle mogelijke gradaties tussenin)
weinig massa of veel massa, zoals GetXXL ook al zegt bestaat er geen extra principe buiten hypertrophie om spermassa te beinvloeden. Je kan op onderhoud trainen ja, maar das geen toning, en dan doe je niet echt iets anders dan normaal (buiten een verminderde intensiteit, volume of frequentie)

Er zijn er ook 4:
Veel massa, vooral spier
Veel massa, vooral vet
Weinig massa, vooral spier
Weinig massa, vooral vet

Vooral spiermassa is dan welgevormd, vooral vetmassa is slappe hap.

Terug
Naar boven