Fitness Seller

SQUATS... geeft je een grote of kleinere kont? Ik ben in de war...

er is geen verschil tussen een goed gevormde spier met massa X en een spier met enkel massa X. Want een spier kan enkel "hypertroheren" of "atropheren", je kan hem niet shapen of "tonen" door een alternatieve trainingswijze (met een hogere reprange vb), ongelooflijk dat sommigen dergelijke broscience nog altijd geloven.

+1
shapen gaat alleen maar door lager vp.

Gewoon squatten en niet al die onzin oefeningen van die instagram modellen gaan doen. EEn dikke reet hebben van goede genen en dan claimen dat hun oefeningen het beste zijn.

Gewoon squatten en niet al die onzin oefeningen van die instagram modellen gaan doen. EEn dikke reet hebben van goede genen en dan claimen dat hun oefeningen het beste zijn.

Maar waarom zouden vrouwen een fantastisch mooie kont krijgen van squatten, maar zie ik nooit mannen met diezelfde ronde kont op internet?

Maar waarom zouden vrouwen een fantastisch mooie kont krijgen van squatten, maar zie ik nooit mannen met diezelfde ronde kont op internet?

Omdat de meeste op dbb niet squatten en als ze al squatten, zakken ze maar tot de helft of nog niet eens. Of squatten amper 60kg.

Zwaar squatten zorgt voor dikke benen en een dikke kont. Je gaat echt niet hetzelfde krijgen door met een lege halter een paar vage bewegingen te maken.

Omdat de meeste op dbb niet squatten en als ze al squatten, zakken ze maar tot de helft of nog niet eens. Of squatten amper 60kg.

Zwaar squatten zorgt voor dikke benen en een dikke kont. Je gaat echt niet hetzelfde krijgen door met een lege halter een paar vage bewegingen te maken.

Dus jij hebt een goede kont?

Omdat mannen (uitzonderingen daargelaten) geen foto's van hun kont op internet zetten:)
De mannen die ik ken die squatten hebben stuk voor stuk mooie ronde billen.

Als een lege halter al zwaar genoeg is ben je of echt net begonnen of je mankeert wat.

Da's waar.

Regelmatig lees ik dat parallel squat voor massa op de benen de voorkeur heeft op ATG squat. Nou ben jij geen BB'r dus massa is volgens mij voor jou ondergeschikt aan kracht, maar wat is hierover jouw mening?

Gaat hier over billen he, niet over benen ;)

Terug
Naar boven