MuscleMeat

SQUATS... geeft je een grote of kleinere kont? Ik ben in de war...

Er zijn er ook 4:
Veel massa, vooral spier
Veel massa, vooral vet
Weinig massa, vooral spier
Weinig massa, vooral vet

Vooral spiermassa is dan welgevormd, vooral vetmassa is slappe hap.

yep en zoals je zelf wel weet is vetverbranding een kwestie van voeding en eventueel cardio, en niet van highrep training en andere hippe toning methodes ;)

Heel eerlijk deze vrouwen hebben er ontzettend veel werk aan om er zo uit te zien, dit is voor iedere vrouw te bereiken met voldoende toewijding en inzet. In mijn beleving zou je dit soort plaatjes juist moeten stimuleren en als voorbeeld moeten zien, iets waar je naar toe wilt werken.

Ook dikkere vrouwen moeten in mijn beleving squatten, ik ken mij absoluut niet voorstellen dat een vrouwenkont te groot kan worden door krachttraining.
Het bestaat gewoon niet dat je kont lelijk word van krachttraining, ook als je van nature een grote kont heb, daar zou je juist trots op moeten wezen.

Mannen reageren instinctief op de vrouw met de rondste en grootste kont, dus een kont kan nooit te rond of te groot zijn!

Laatst bewerkt:
Sprak van de week nog een vrouw op de sportschool die eigenlijk best wel wilde squatten, 'maar ik wil niet zo gespierd worden'.
Is zooo vaak de misvatting van de meeste vrouwen.. Je moet heeel hard je best doen om het resultaat te krijgen wat wij hierboven gepost hebben.
En inderdaad, beetje stimulatie kan geen kwaad.. :P

Gelieve nu te stoppen met erotische/naakte foto's te plaatsen in deze sectie. Dit is duidelijk gezegd in de sticky in Allerlei. Hiervan volgen rode kaarten.

Foto's plaatsen kan alleen in het subforum: http://forum.dutchbodybuilding.com/f294/

• Topic Starter Topic Starter
Ok, ik ben overtuigd. iedereen bedankt, ben al begonnen.
Kan iemand voor mij alle oefeningen op een rijtje zetten, voor die optimale ronde booty. ik heb begrepen dat je er met squats alleen niet komt.
lunges, deadlifts, etc right? Wie kan het aanvullen?
hihi, lekker ambitieus

Alle vrouwen moeten squatten
+1!

Het zou in de grondwet moeten!

---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:54 ----------

Kan iemand voor mij alle oefeningen op een rijtje zetten, voor die optimale ronde booty. ik heb begrepen dat je er met squats alleen niet komt.
hihi, lekker ambitieus
Basis is squats & (stiffed leg/romian) deadlifts aangevuld met lunges (ook erg goed!) de rest is fine-tuning ;)

je noemt er al een aantal die je flink kunt variëren:
lunges, weighted lunges, jumping lunges,
airsquats, jumping squats, weighted squats, frontsquat, backsquat, ATG_squat, overhead squat, pistol squats , single leg squat
deadlift, romanian deadlift, stiffed leg deadlift, sumo deadlift, single leg deadlift

hihi, lekker ambitieus

Kneeling squats, donkey kicks in de smith machine, weighted hip bridges, single leg press op een assisted pull up machine en al het bovenstaande wat al genoemd is.

Got to :heart: legday

No offence, maar al die prutsoefeningen heb je echt niet nodig.
Met squat en deadlift kom je al een heel eind.

Ik doe verder nog wel glute-ham-raises, die zouden, gelet op de naamgeving, ook wel wat moeten bijdragen ;)

---------- Toegevoegd om 12:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:44 ----------

Glute bridges hoor ik wel veel goeds over. Die kan je ook flink zwaar doen. Maar is nog best een lastige oefening.

noem je mijn oefeningen nou prutsoefeningen :(

Ja, dat zie je toch!

Vind je zelf een single leg press op een assisted pull-up machine ook niet ietwat vergezocht dan? :D

Haha nee eigenlijk niet! :p heb het ook niet zelf verzonnen, had het gezien bij Adriana Kuhl en vind het zelf wel leuk om nieuwe en andere dingen uit te proberen.

En van blanke huidskleur naar een donkere? ???:rolleyes:

ik vraag me af hoe je zo bruin kunt worden met op de eerste foto zo'n lichte en verbrande huid.
maar miss een fake tannetje, dan:o

En als antwoord op je vraag, nee eigenlijk niet echt:(

Terug
Naar boven