Spaceman21
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus als ik morgen 1 keer deadlift mag ik wel meedoen...? En hoe kan je eigen checken of iemand werkelijk 150 kg deadlift doet? Maar jammer dan als ik niet mee mag doen had het wel leuk gevonden...
Denk niet dat hij serieus was. 
Denk niet dat hij serieus was.
DL is wel een goede oefening trouwens![]()
Ja klopt dat is het zeker maar ik doe zat andere rug oefeningen en tegen mij gezegd dat deadlift niet echt noodzakelijk was in mijn schema.
Ow dus ik werd getrollt :S haha

Welke spieren denk je dat je gebruikt als je je balans moet houden als je die stang eenmaal omhoog gekregen hebt?
lol wat een kromme redenatie, zo kun je ook zeggen dat je bij een curl alle spieren gebruikt. spieren die actief gebruikt worden bij een deadlift zijn enkel de spieren in de posterior chain (onderrug hams heupen etc.), dit zijn wel een hoop spieren, maar echt niet alle.
Vind eerder jouw redenatie krom. niet alleen de spieren in de posterior chain zijn actief. Isometrisch of in minder mate ze zijn actief. Of ze "voldoende" getraind worden is dan weer een heel ander verhaal.
ik wil graag meedoen als het nog kan mijn stats zijn 1,76 m 73 kg en rond de 12%
kracht stats zijn dumbbell press 7x36kg(doe nooit benchpress) dl doe ik niet squat 10x95kg max nooit gedaan train altijd alleen eigenlijk dus durf het niet aan haha

dus als ik morgen 1 keer deadlift mag ik wel meedoen...? En hoe kan je eigen checken of iemand werkelijk 150 kg deadlift doet? Maar jammer dan als ik niet mee mag doen had het wel leuk gevonden...
[/COLOR]O ja, ****. Vandaag waarschijnlijk niet trainen, voel me nog steeds niet tof. Gisteren misschien een keer 1000 kcal's binnengekregen en ik hoest me de t*ring. Echt om gek van te worden. :'(
Same here. ben echt niks waard, eet nog wel gewoon voldoende maar lig al 2 dagen ziek op bed.. FML
Moet er niet eens aan denken om vanmiddag een bak kwark te eten. Alleen de gedachte al...Ik lig godzijdank niet ziek op bed, maar m'n eetlust is compleet verdwenen.Moet er niet eens aan denken om vanmiddag een bak kwark te eten. Alleen de gedachte al...
. Dat werkte voor mij toen wel.
Gisteren wel een lekkere training gehad! Heb sinds een lange tijd ook weer dumbbell kickbacks gedaan. Met een 9kg dumbbell, dus stelt niet zoveel voor eigenlijk, maar ik voelde hem wel goed. Vooral in de zijkant van de tricep. Met skullcrushers en weighted dips train je blijkbaar vooral de achter/onderkant van je arm/tricep.
Naast me zat een of andere lomp brede Pool de shoulder press te doen met dumbbells van 36kg.![]()
Maar ik doe die oefening dan ook nooit. Ik heb laatst de shoulder press / military press uit m'n schema gegooid. Ik wil in de komende tijd ff wat massa pakken op de zijkant van m'n schouders. Ook loopt de achterkant van m'n schouders achter. Ik pak de voorkant nu genoeg mee op borst dag (denk ik), aangezien ik daar vooral op bovenkant borst focus en dus ongeveer al mijn oefeningen incline doe. Dus kan ik in m'n schouder training mooi op de zij- en achterkant focussen. Dat brengt ook gezondheidsvoordelen met zich mee, want ik heb namelijk een slechte houding door een overontwikkelde voorkant van de schouderspier. Die trekt mijn schouders naar voor. Dus als ik er niet op let, loop ik met m'n schouders best wel naar voren. Geen goede houding. Maar dat hoop ik nu dus te corrigeren.Haha serieus? Jij hebt dan ook al 5kg massa meer dan ik, dus je mag ook wel wat meer kracht hebben, maar ik doe dat echt met 16kg dumbbells ofzo.Maar ik doe die oefening dan ook nooit. Ik heb laatst de shoulder press / military press uit m'n schema gegooid. Ik wil in de komende tijd ff wat massa pakken op de zijkant van m'n schouders. Ook loopt de achterkant van m'n schouders achter. Ik pak de voorkant nu genoeg mee op borst dag (denk ik), aangezien ik daar vooral op bovenkant borst focus en dus ongeveer al mijn oefeningen incline doe. Dus kan ik in m'n schouder training mooi op de zij- en achterkant focussen. Dat brengt ook gezondheidsvoordelen met zich mee, want ik heb namelijk een slechte houding door een overontwikkelde voorkant van de schouderspier. Die trekt mijn schouders naar voor. Dus als ik er niet op let, loop ik met m'n schouders best wel naar voren. Geen goede houding. Maar dat hoop ik nu dus te corrigeren.