Fitness Seller

The battle of the Semi-ecto's

ecto checking in!!

tenminste, zo voel ik me op 78 kilo :sad:

Voor de fappers, ik heb 2 speklapjes aan m'n galerij toegevoegd. Heb alleen geen idee hoe ik die hier moet krijgen in een post. :')

Rechtsklik -> afbeeldingslocatie kopieren

En dan tussen tags zetten

Wel donkere foto's :(

• Like
Waarderingen: Kenn
Lat spread
2me8i81.jpg

Back Double Biceps
2mo817c.jpg

Speklap
27yshhc.jpg

Speklap deel 2
2nrzg4z.jpg

Speklap deel 3
2nqw1ux.jpg

Spillebeentje
dfvijb.jpg

Laten we zeggen dat er nog genoeg kilo's af moeten. :(

M'n rug valt me in positieve zin mee.

Laatst bewerkt:
En toen was het ineens dood hier.

Iedereen is fappen denk ik

Dem titties :trollface:

ja ik ben wel wat vetter, dis gun be gud

• Like
Waarderingen: Kenn
Ook maar eens posten dan, wel al weer een tijdje geleden. Niet zoveel veranderd denk ik, misschien lichte stijging in bf% en benen zijn waarschijnlijk nog wat verbeterd, maar anyway :

Legs :

k86j6.jpg

Ub :

34y5vdh.jpg

Poging tot vacuum :o

2gtuogn.jpg

Niet zo heel duidelijk maar het is vergelijkingsmateriaal.

Ik wil back poses zien. :$

Goede benen!

Ik wil back poses zien. :$

Goede benen!

Moeilijk om daar foto's van te nemen :o, heb er normaal wel nog oude staan van op mijn oude account ( naamsverandering ondergaan ivm irl te gemakkelijk op te zoeken ) maar back is normaal een sterk punt.

Thx, eerste keer dat ik die opmerking hoor :o, heb er de laatste tijd serieus aan zitten werken.

Moeilijk om daar foto's van te nemen :o, heb er normaal wel nog oude staan van op mijn oude account ( naamsverandering ondergaan ivm irl te gemakkelijk op te zoeken ) maar back is normaal een sterk punt.

Thx, eerste keer dat ik die opmerking hoor :o, heb er de laatste tijd serieus aan zitten werken.

Had m'n telefoon op timer gezet op de bult met vieze kleren. Vrij goed gelukt voor zo'n pauper oplossing.

• Topic Starter Topic Starter
Oke nice, eindelijk pics hier! Zit ff te denken hoe we die overzichtelijk krijgen?
Ik kan die wsl in n spoiler zetten bij elke naam op de beginpagina he?

Hier wat pics van mij uit oktober, ik zie er nu tzelfde uit ben geen gram meer bijgekomen :( dus ik gebruik deze als startpics...

front, koud
j0a7ua.png

back, koud
350rq4z.png

pumped!
2vmd0m9.jpg

Sta je op een ladder op die eerste pic :p

ja moet boven t buro uitkomen anders heb ik geen licht op mn benen :P

Vanavond maar weer richting de sportschool. Heb afgelopen zaterdag even vrijwillig een uurtje lopen klussen in de zaal, dus alles werkt weer zoals het hoort. Heerlijk!

UB maar weer aanpakken en misschien een half uurtje op de crosstrainer. :o

willen de overige deelnemers eraan denken binnen nu en n week ook n fotootje van zichzelf te maken? :trollface:

Heb al pic gemaakt :) zal die posten bij het eindresultaat.

Terug
Naar boven