Dusky
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tijdens UB/LB doe ik gewoon die lateral raises, is op zich wel voldoende.
Ben me echt misselijk aan het vreten hier, elke hap gaat er met tegenzin in.
Waarom perse zoveel eten dan? Je vetpercentage is immers al aan de hoge kant. Puur uit nieuwsgierigheid verder.
ik wil graag meedoen als het nog kan mijn stats zijn 1,76 m 73 kg en rond de 12%
kracht stats zijn dumbbell press 7x36kg(doe nooit benchpress) dl doe ik niet squat 10x95kg max nooit gedaan train altijd alleen eigenlijk dus durf het niet aan haha
dus als ik morgen 1 keer deadlift mag ik wel meedoen...? En hoe kan je eigen checken of iemand werkelijk 150 kg deadlift doet? Maar jammer dan als ik niet mee mag doen had het wel leuk gevonden...

Vandaag 5x120 deadlift gedaan. Altijd mijn zwakste oefening geweest door allerlei problemen, maar begint nu toch wel sterk aan te voelen. Dit was opzich wel aardig bikkelen maar volgende week moet er echt wel meer in zitten. Doe sumo deadlift, heb de techniek ook aardig te pakken. Nadeel van sumo vind ik dat de lift off langzaam gaat, maar als je gewoon blijft trekken komt die vanzelf omhoog![]()
Het is gewoon k*t, want heb deze week maar 1x goed getraind. Van't weekend hopelijk een beetje tijd om 1 of 2 trainingen te kunnen pakken. Waardeloze week dit.Nice!
Heb effe je pic's bekeken, wat doe je voor ab's? Hoe vaak in de week etc?
Ziet er al goed uit!
Puur genetics en laag vp. Ben wel van plan er wat extra aan te gaan doen in de vorm van dragon flags en leg raises.Nee, maar wel vocht en dergelijke.Het is gewoon k*t, want heb deze week maar 1x goed getraind. Van't weekend hopelijk een beetje tijd om 1 of 2 trainingen te kunnen pakken. Waardeloze week dit.
Vanavond afscheidsfeest nr. 2 deze maand. De ene vriend zit nu in Afghanistan en de andere gaat maandag naar Curacao. Niet dat Curacao veel voorstelt, maar hij zit er wel 4,5 maanden. Helaas zijn dit van die spaarzame momenten waarop je er niet mee wegkomt om totaal geen alcohol aan te raken.
weeg nu 81...wil met o&n rond de 83 zijn en dan in januari een kleine cut om daarna weer door te bulken tot in april ofzo. Nog meer mensen die foto's hebben genomen btw![]()