MuscleMeat

The battle of the Semi-ecto's

Heb laatst pics gemaakt voor m'n log:

Front double bicep attempt:
IMG_1629 kopie.jpg

Side chest attempt:
IMG_1631 kopie.jpg

Side chest attempt #2:
IMG_1632 kopie.jpg

Achterkant:
IMG_1635.jpg

Back double bicep attempt:
IMG_1636.jpg

Side tricep attempt:
IMG_1638.jpg

De foto's stromen al binnen, top! Dit geeft me toch weer wat extra motivatie.

dus je post je beginpic in juli? :roflol:

in be4 je photoshopt de beginpic zo dat je eruit ziet als n biaffra-n*ger en op eindpic een brute buffe baas bent

Ja zal dan wel posten, heb het niet zo om pic's te posten..
Zal hem dag erna wel terug verwijderen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja zal dan wel posten, heb het niet zo om pic's te posten..
Zal hem dag erna wel terug verwijderen.

ik heb t ook niet zo op gegevens en foto's plaatsen op internet, hoewel ik t op facebook ook gewoon doe, maar n pic van je lichaam zonder hoofd lijkt me toch niet heel ernstig :)

Het is toch ook de bedoeling om hier af en toe wat trainingsmateriaal te posten enzo?

Zo ja, dan doe ik dat nu dus. Gisteren UB getraind, ging vrij lekker op benchpress na. 3x110 gehaald, maar fail op 120. :( Echt balen, merkte gewoon dat m'n triceps weigerden, borst had kracht genoeg over. Naja, nog 3 weken om die 120 en misschien 125 te drukken voor de wedstrijdjes.

Wil natuurlijk wel een acceptabel gewicht kunnen neer zetten, dus ik moet op sq, dl en bp in totaal meer dan 400 halen. Niet dat dat mij een overwinning of podium plaats gaat opleveren, maar het gaat om het idee.
Vanavond LB trainen, wordt afzien. Squaten totdat we niet meer omhoog komen. :D

Holy shit, epic strenght. Sterker dan je lijkt op de foto's iig. Nice man.

Holy shit, epic strenght. Sterker dan je lijkt op de foto's iig. Nice man.

Dank je wel, maar ik ben nog lang niet sterk genoeg. Ik worstel al sinds het begin met m'n squat techniek. Gisteren een hele training eraan besteed. Ik kom niet op diepte als ik het technisch goed wil doen. Kan op zich wel squaten, maar dan gaan m'n knieën te ver naar voren. Echt k*t gewoon. Plan is om vanaf januari 2 dagen strongman gericht te gaan trainen en 2 dagen meer BB gericht.
Ik baal echt flink van het gebrek aan kracht in m'n onderlichaam, maar dat is ook best wel m'n eigen schuld geweest. Vroeger (lees: voor afgelopen zomer) nooit echt veel aan squaten en deadliften gedaan. Echt waardeloos van mezelf, maar nu is het zaak om de boel recht te trekken.

Voelde me gisteren echt een waardeloos persoon met m'n epic slechte squat. Werd er zelfs op aangesproken, maar toen gaf ik direct aan dat ik mezelf bewust was van die slechte techniek. Wel een paar goede tips en trainingsmethodes gekregen om het te verbeteren. De komende weken dus met nog vrouwelijkere gewichten squaten. :'(

dat squatprobleem heb ik ook. Kan wel 8x80 doen tot parallel...bij 3x90 blijf ik net boven parallel en bij 1x100 zie ik eruit als n zeezieke clown

dat squatprobleem heb ik ook. Kan wel 8x80 doen tot parallel...bij 3x90 blijf ik net boven parallel en bij 1x100 zie ik eruit als n zeezieke clown

Naja, ik zie er gewoon uit als een mong**l die geen **** om techniek geeft met squaten. Dat is een beetje frustrerend.

ja ik kan alleen squatten als ik breed ga staan...normale stand lukt me miss 10cm omlaag ofzo. Ziet ook wazig uit

---------- Post toegevoegd Wed 28 Nov 2012 om 11:23 ----------

Btw, zijn alle deelnemers nog even enthousiast? Zie niet meer veel verschillende mensen posten...Denk iig aan de pics jongens! Zal ze ook in de beginpost zetten

k*t buikgriep of wat dan ook,gister met 38.6 hele dag misschien 500kcal gegeten en dat nog uitgekotst ook. waar ik vorige week nog 87 was nu nog een skinny phaggy 83

k*t buikgriep of wat dan ook,gister met 38.6 hele dag misschien 500kcal gegeten en dat nog uitgekotst ook. waar ik vorige week nog 87 was nu nog een skinny phaggy 83

Ik voel me ook al niet fris. Damnit, gaat die zooi rond ofzo?

ook wat van je lovehandles verloren brah? :P

ik wil graag meedoen als het nog kan mijn stats zijn 1,76 m 73 kg en rond de 12%
kracht stats zijn dumbbell press 7x36kg(doe nooit benchpress) dl doe ik niet squat 10x95kg max nooit gedaan train altijd alleen eigenlijk dus durf het niet aan haha

Terug
Naar boven