AndroidHealthClinic

The battle of the Semi-ecto's

boys ik trek me hierbij terug
te weinig tijd om allemaal bij te houden/lezen en actief te posten
dingen half doen hou ik niet van
succes, may the force be with you!

Dan ben je bij deze nu al de grote verliezer ;-)

• Topic Starter Topic Starter
hee boys, heb t druk gehad laatste dagen... zal de foto's zo snel mogelijk bij de naam zetten e.d.

hoe staat t met de overige deelnemers?

Men bicep's groeien niet meer :(
tik nog altijd 76kg, nog 4 kg en dan cutten :)
Ben echt benieuwd hoe ik eruit zie tussen 10a14%!

weeg precies hetzelfde als vorige week (86.9) ondanks aids vorige week. motivatie zit er goed in. nog 5 weken bulken en dan aan die vreselijke lange cut. ga het heel langzaam doen en richt op niet meer dan 1.5kg per maand of 4-500gr per week bw loss

Moeten wij het topic maar levend houden denk... Ben nu paar weken bezig met creatine (magnificent), alleen merk geen ruk aan krachtstoename of gewichtstoename.

Nou waar blijft dat bewijs? Je weet: pics or it didn't happen.

dit is de foto die ik eerder poste maar hij is wel verdoet mede door crappy belichting en vage vlekken op de spiegel
202yrm.jpg

Moeten wij het topic maar levend houden denk... Ben nu paar weken bezig met creatine (magnificent), alleen merk geen ruk aan krachtstoename of gewichtstoename.

ik ben sinds woensdag aan de creatine begonnen nog een beetje kort om erover te oordelen of ik iets merk. Heb jij een oplaadfase gedaan of niet? En neem jij het na voor je training of rond een vast tijdstip?

---------- Post toegevoegd Mon 3 Dec 2012 om 19:50 ----------

dit is de foto die ik eerder poste maar hij is wel verdoet mede door crappy belichting en vage vlekken op de spiegel
202yrm.jpg

Aardige pootjes ja mag ik er nog ff aan trekken haha

Oplaadfase is onzin, ik neem het gewoon in na de training. Gebruik het inmiddels toch weekje of 4 maar merk helemaal niks aan krachttoename.

ik zou geen oplaadfase doen dat is gewoon geldklopperij!

gewoon 6 weken gebruiken 5gr per dag en kijken wat het voor je doet

net 6x100 bench

Oplaadfase is onzin, ik neem het gewoon in na de training. Gebruik het inmiddels toch weekje of 4 maar merk helemaal niks aan krachttoename.

ik zou geen oplaadfase doen dat is gewoon geldklopperij!

gewoon 6 weken gebruiken 5gr per dag en kijken wat het voor je doet

Ja zoiets dacht ik al heb het ook niet gedaan neem de creatine ook na me training tegelijk met me whey.

ik deed er ook nog wat dextrose bij voor snellere opname als ik t goed heb (is al weer tijdje geleden)

Vandaag:

Deadlift 4 x 70 x 6
BOR: 4 x 10 x 45
lat pulldown 3x 55 x 10
seated row 3 x 40 x 10
EZ bar bicep curl 3 x 32.50 x 10
Dumbbell curl 3 x 14 x 10

Laatst bewerkt:
Redelijk training achter de rug, geen energie gehad om zwaar te gaan. Alleen met banken had ik een spotter van niveau. De rest van de training een jongen in een rolstoel tussendoor geholpen met z'n rug training. Echt respect voor hem dat ie gewoon keihard traint en op z'n voeding let als een pro. (emotionele onzin, i know)

Pull-ups
BP:8x60 8x80 5x100 8x80 12x60
BOR: 4x8x60
Lateral raises: 8x6 3x8x8
Bent over lateral raises: 2x8x8 2x8x10+12x6
Dumbbell fly: 4x8x20

Overall: een 6je
Merk toch nog dat ik last heb van de ziekte van vorige week, helaas op compounds wat kracht in moeten leveren. Zie er al wel weer droger uit, maar dat is voornamelijk door vochtverlies.
Morgen LB, hoop dat dat erin zit. Als ik de kracht niet heb voor squats en deadlift gaan we wel een beetje als een gay op de toestellen rammen en een overload aan ab work doen.

---------- Post toegevoegd Mon 3 Dec 2012 om 21:38 ----------

kort maar krachtig, je kunt vast wel meer dan dat drukken. toch?

Straks eerst even weer met de brommert bezig en vanavond trainen. Benen en overige gewrichten/spieren voelen redelijk goed aan, dus ga gewoon van start met benen. Hopelijk beetje redelijk squaten en daarna de overige oefeningen eruit persen gevolgd door wat ab work. Zwaar avondje voor de boeg, maar we doen het ergens voor hè...

Must. Train. Harder.

Vandaag ook benen. Vorige x had ik bij het squatten last van men rechterpols.. Vandaag eens kijken of ik er nog last van heb, denk dat het miss is omdat men ellebogen niet genoeg naar achter plaats.

Vandaag ook benen. Vorige x had ik bij het squatten last van men rechterpols.. Vandaag eens kijken of ik er nog last van heb, denk dat het miss is omdat men ellebogen niet genoeg naar achter plaats.

squat jij met je armen dan? haha heb dit nog nooit gehoord je heb die stang toch amper met je handen vast?

Terug
Naar boven