Fitness Seller

The battle of the Semi-ecto's

Lekkere squat Wengster!

Net schouders getraind volgens split schema principe. Voelde toch wel weer fijn. De aders komen er nu ook langzamerhand doorheen op de voorste schouderkoppen, dus gaat de goede kant op!

5x80 bench

Heerlijke benen training gehad, meten nu een kleine 65-66 na trainen. Ondanks vet% zie ik toch wat lijnen lopen. Kuiten pak ik sinds afgelopen weer 2x per week, moeten echt een stuk beter. De vorm is er, maar de massa ontbreekt. Morgen nog een UB-dagje en dan 2 dagen rust.

Jep bench ligt wel iets uit verhouding. druk bijv wel 45kg dumbelss plat en denk tegen 200 deadlift aan want de 180 2 weken terug ging reeelijk easy

Heerlijke benen training gehad, meten nu een kleine 65-66 na trainen. Ondanks vet% zie ik toch wat lijnen lopen. Kuiten pak ik sinds afgelopen weer 2x per week, moeten echt een stuk beter. De vorm is er, maar de massa ontbreekt. Morgen nog een UB-dagje en dan 2 dagen rust.

Pics

Ik ben ook in,

sTiiWaZz -> 1.93m/82.4kg/9% SQ(8x110)/DL(8x120)/BP(5x60)

Wat een verschil op je bench bro. Niet om te bashen hoorr, je andere stats zijn echt wel goed. Al lang problemen met je bench?

Viel mij ook al op inderdaad. Je bench is echt heel erg zwak zeg.

Wat een verschil op je bench bro. Niet om te bashen hoorr, je andere stats zijn echt wel goed. Al lang problemen met je bench?

Schouderprobleem.

Heb er 2 maanden uitgelegen door de schouder, heb toen gewoon mijn benen meerdere malen per week getraind en daardoor lopen die voor.

Mijn flye's zijn beter dan mijn db press. 36k flye beide kanten (cable) tegenover 24 db press.

Maar het lukt me ook gewoonweg amper om de schoudertjes aan te sterken, gaat erg moeizaam.

• Topic Starter Topic Starter
eej Stibro, jij zat toch al in t andere ecto-topic?

Terug
Naar boven