MuscleMeat

The battle of the Semi-ecto's

Vandaag ook benen. Vorige x had ik bij het squatten last van men rechterpols.. Vandaag eens kijken of ik er nog last van heb, denk dat het miss is omdat men ellebogen niet genoeg naar achter plaats.

Ook weleens gehad, andere grip proberen

net sinds tijden getraind met maximize intense, 1 scoop was meer dan genoeg. had net 6x40 decline db bench, eerste x dat ik de 40 gebruikte. ging nog best makkelijk. toen iets van 1000 sets side raises en heb nog nooit zo'n pomp gehad

feelsgoodman

me pik niet, zit geen leven in

Vandaag:

Benchpress 1 x 70 x 8, 2 x 75 x 8 , 1 x 70 x 8
Incline benchpress: 3 x 60 x 8
Dumbbell fly's: 3 x 18 x 10
Dips: 1 x 10 2x 8
Triceps pressdown (V bar) 3 x 30 x 8, 1 x 25 x 10

Squat ging goed vandaag 3x8x60 - zat meer in, maar wou me niet overdoen. Volgende keer 3x10x60.
Guess z'n raad gevolgd en na wat experimenteren met grip had ik minder last in men rechterpols :)

Squat is belachelijk i know maar men benen zien er nochtans niet slecht uit.

Wel perongeluk, benen en triceps gdn.. Normaal doe ik benen met schouders, pas halverwege de training had ik het door :p

Squat ging goed vandaag 3x8x60 - zat meer in, maar wou me niet overdoen. Volgende keer 3x10x60.
Guess z'n raad gevolgd en na wat experimenteren met grip had ik minder last in men rechterpols :)

Squat is belachelijk i know maar men benen zien er nochtans niet slecht uit.

Wel perongeluk, benen en triceps gdn.. Normaal doe ik benen met schouders, pas halverwege de training had ik het door :p

Heb hetzelfde man, squat nu max met 100-110kg. benen meten wel 65

inb4 powerlifter met 200+ sq

vanavond is maxen op dl, kijken of ik de 170 haal

Zo, verleden week voor het eerst in jaren weer eens 3 keer getraind in een week. In voor gains.

Pff mijn motivatie is echt ff helemaal weg vandaag en gisteren. Heb er echt ff helemaal geen zin in. Eigenlijk nergens in.

Same here, geen training vandaag voor mij denk ik. Tenzij ik straks nog zin krijg om te trainen. Donderdag maar weer een dag vrees ik, morgen sowieso geen tijd. K*t ziek zijn nekt m'n hele schema weer eens.

Vrees dat als dit zo door gaat, dat ik maar weer moet overstappen naar een traditionele split.

1 ding heeft m'n dag toch nog een beetje positief gemaakt, m'n snorfiets gaat nu 53 op de gps en morgen na wat beunen 60. Gaat me mooi wat geld besparen als ik de auto wat vaker kan laten staan en niet gepakt word door oom agent. :o

Laatst bewerkt:
Heb mezelf net toch nog even naar de gym geschopt. Beetje armen gepakt, niks bijzonders.

DB curls met 24 gingen wel redelijk, verder was het dikke poep. Voel me ook een dikke drol op het moment.

180 dl hehe

juist niet

vandaag beentjes dag

squat 1x10x60kg 1x10x90kg 1x8x100kg 1x8x110kg(PR)
deadlift 1x10x60kg 1x5x80kg 1x7x90kg(PR)
legcurl 3x10
leg extension 3x10
calf raises 3x10

2 schouder oefeningen (ivm pak ze al genoeg met presses etc.)
3x10x10kg side raises
3x10x upperrow(als tie zo heet :$ )

buik 3x20 op schuine bank omhoog

al met al was wel een lekkere training onderrug voel ik wel ernstig na die deadlifts eerste keer sinds 2 jaar denk ik (uitleg: ik doe pas kt sinds 1 aug 2011 maar hiervoor heb ik atletiek heel fanatiek beoefend (Nederlandse top) en deed ik kt als ondersteuning erbij ;) )

Nice Heb laatst ook een dergelijk squat pr neergezet. Alleen dan met 1x5x110kg. Wel meer zware sets van tevoren. Maar ik had echt geen 6e rep meer gekund. :P

Waarom loopt je deadlift trouwens zo ver achter op je squat? Normaal zou je deadlift eerder 20kg meer zijn dan je squat.

Nice Heb laatst ook een dergelijk squat pr neergezet. Alleen dan met 1x5x110kg. Wel meer zware sets van tevoren. Maar ik had echt geen 6e rep meer gekund. :P

Waarom loopt je deadlift trouwens zo ver achter op je squat? Normaal zou je deadlift eerder 20kg meer zijn dan je squat.

zoals ik al toelichtte heb al zo'n 2 jaar geen deadlift meer gedaan. dus had deze 90kg eigenlijk niet eens verwacht.

Ik merk dat m'n motivatie weer enigszins terugkomt. Vanochtend gewogen op 87kg, dat cutten verloopt dus nog volgens plan. Vanvond even overschakelen op een split. M'n knietjes zijn wat overbelast (denk ik), dus benen zit er even een week of 2 niet in.

Terug
Naar boven