XXL Nutrition

The battle of the Semi-ecto's

Vanmiddag borst + triceps en vanavond naar de wok. Lekker dagje!

Ik zit voor mijn doen ''in de bulk''. Ik vreet zoveel als ik maar naar binnen kan stouwen (is niet heel erg veel) en ben zelfs in BF gezakt de laatste weken... Ik kan onmogelijk meer eten dan ik nu doe. Maar zit er niet mee eigenlijk. Heb nu adertjes op mn onderbuik :D

eindelijk weer eventjes klaar met school. zometeen lekker trainen en morgen ochtend ook.

nog even twijfelen wat ik ga pakken vananvond maar ik denk rug+ schouders en morgen armen+ benen

bw 78.5 blijft nu steady moet eigenlijk mijn kcal nog meer uppen naar 4200kcal maar
moet nog even zien.

Waarom zoveel Tommie? Ik zit op 84 kilo en moet +/- 3300 binnenkrijgen

Vandaag schouders en biceps gepakt

the hard life of being a fakking ecto

Och elk nadeel heb zijn voordeel, als ik even boven me behoefte zit kom ik zo kilo's aan..:o

the hard life of being a fakking ecto

634798639221257881.jpg

ging weer lekker

borst
3x10x34kg flatt dumbbell press
3x10x18kg (kon zwaarder)flat fly (incline bankjes waren bezet)
1x10x26kg 1x9 x28kg 1x10x28kg(PR) incline dumbbells press

triceps
3x10x12kg kickback
3x10x robe push down
3x10x tricep push down handel omgedraait.

87.4 na een katabole dag. Zou een rustweekend hebben maar ga morgen weer, gainssss

Ik ga lekker, klinkt misschien vaag maar ben nu een maand bezig met me nieuwe trainingsschema + voedingsschema en maak al wat vorderingen. Sta stabiel op hetzelfde gewicht maar me rug is zichbaar al sterker geworden en lijnen onder me abs kon ik voor het eerste zien. Reken mijzelf niet rijk natuurlijk maar de vorderingen blijven iig niet uit!

Enige minpuntje is dat ik niet echt vooruit ga met bankdrukken.. ben wel overgestapt van 3 setjes naar 4 misschien dat ik daarom nog niet echt in gewicht vooruit ga...

Laatst bewerkt:
The return of the gains, heerlijke rug training en maar liefst 6! sets biceps gedaan op het einde (haat biceps trainen)

gevolg : arm 39.8 (ik zeg lekker 40cm) ja wc-foto's of peace

6tijix.jpg

onderarm ~33.5ish
sbsrd0.jpg

nu verder met brintagains

Ik wil pics van je benen zien, en rap.

Ik wil pics van je benen zien, en rap.

After das bulk, gister uit een broek gescheurd en heb nu nog 2 broeken over die enigszins goed zitten

Waar kan je goedkoop broeken kopen, dacht aan H&M, maar die gaan bij mij snel kapot

• Topic Starter Topic Starter
damn, almost dem godlike facial aesthetics visible :o

Vanavond weer naar de gym, na een week niets te hebben gedaan. Ik ga ook een huidplooimeting laten doen en dan... Cuts for the sl*ts!

Terug
Naar boven