XXL Nutrition

The battle of the Semi-ecto's

It cheats!!!!
IMG-20121208-WA0028.gif
IMG-20121208-WA0029.gif

IMG-20121208-WA0030.gif

Busted brah :o

Dat toes. HHHNNNNGGGG

hoow moet nog zo lang wachten tot ik weer kan trainen... 16:15 pas klaar met school
Benendag

• Topic Starter Topic Starter
sons, ff report van training...was btw vergeten te vertellen dat ik vorige week mn deadlift heb verhoogd naar PR 1x 160 [Afbeelding niet meer beschikbaar]

en vandaag Squat gedaan, zet alleen ff de hoogste gewichten neer:
4x90 en 2x100, ook nieuw PR!
verder incline bench ging 4x80 en flat daarna nog net 2x100

me happy :)

• Topic Starter Topic Starter
foto's zijn toegevoegd btw (en stiwazz ook)

Netjes die foto's zal woensdag wel ff de mijne posten

heerlijke training weer, bw op 87.8. nu zware maximize crash

armen lijker hier wel wat klein
28i6ibl.jpg

en kapper morgen hnng

Guess..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb gisteren m'n vetpercentage laten met dmv huidplooimeting. Ik sta nu op 15,5% vet bij 83,5kg. Dat betekent dus 70,56kg vvm en 12,94kg vvm. Dat betekent een toename van 0,61kg vvm en 0,89kg vet. Beetje de verkeerde verhoudingen, maar goed. Zsm beginnen met cutten en daarna weer flink bulken.

ow net iets te veel bulk dus?

ik ga pas April beginnen met cutten zodat ik de zomer maanden lekker strak staat. al mag ik niet klagen met me 12% kan eten wat ik wil maar me % stijgt amper waar ik blij mee ben uiteraard. Weeg ondertussen 74.1 kg :D

Whoppa ff me Hemo Rage drinken en knallen maar Borst en triceps laten burnen ass HELLL!!! :D

Guess, mirin traps and facial aesthetics very much (no homo)

Hoeveel zei je nou dat je BF was??

Gisteren..

Deadlift 4 setjes PR 6x 85 (kon hoger maar wil goed op vorm letten)
BOR 4 setjes PR 10x 50
Lat pulldown 3 setjes 10 x 55
Seated row 3 x 35 x 10

Barbell curl ez bar 3 setjes tot 37.5 kilo max
Dumbbell curl 3 setjes tot 16 kilo

Vandaag

Sta al tijdje aan een plateau met me benchpress daarom besloten om voortaan met incline benchpress te beginnen ipv flat benchpress

Incline benchpress 1x 10 x 65 3 x 8 x 60
Decline benchpress 3 x 8 x 75
Dumbbell flys 3 x 10 x 16 kilo

Dips 3 setjes van 8
triceps pulldown (v bar) 2 x 10 x 25 en 2 x 10 x 30

Dusky waarom cutten, doe net als mij eerst even bulken en dan tegen de zomer aan cutten.

kom awake op 1jan:o

thx robbie, heb relatief weinig vet op armen en schouders (op een mooie dag zijn er wat aders daar te zien) benen heb ik nog wat definitie. vrijwel 350% van me vet zit op me buik en tet*en

Oke vandaar. Ik heb het echt precies andersom. Het vet wat ik heb zit op de zijkant van mn schouder en armen :o

Cutten gaat zeker zwaar worden voor ons brah :$

Januari ff 1 maandje de kerstgains er af en dan vanaf maart/april

ik begin ook wat vetter te worden maar vertik het gewoon om te cutten voor ik 85kg weeg. Vorig jaar al een poging tot cutten gedaan wat uiteindelijk uitliep op een zieke motivatiedip met zomer erachter gevolgd. Was 10kg afgevallen voornamelijk spier :O

motivatie is nu nog steeds goed maar progressie moet beter maarjaa.

afgelopen maand 3x xtc gebruik. nog 1 keer te gaan op awake 1 jan daarna ff tijdje off van de snoepjes en volgas minimaal 3-4 maand niet tot nauwelijks drinken en geen drugs

---------- Post toegevoegd Tue 11 Dec 2012 om 21:32 ----------

ohja guess ziet er goed uit. idd niet heel veel vet aan dat guns

Terug
Naar boven